بازی Starfield از وقتی که چند ماه پیش روانه بازار شد، موفقیت چشمگیری داشته است. در مهر ماه (اکتبر)، مایکروسافت اعلام کرد که این بازی از 11 میلیون گیمر گذشته و حالا فیل اسپنسر فاش کرده که این بازی بیش از 12 میلیون گیمر دارد. قابل درک است که او نسبت به آینده بازی خیلی خوشبین است.
فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، طی مصاحبه اخیر خود در پنل CCXP در سائوپائولو، برزیل، فاش کرد که Starfield از زمان عرضه تاکنون ۱۲ میلیون گیمر جمعآوری کرده و اظهار داشت که هنوز در بین ۱۰ بازی برتر این استودیو قرار دارد. علاوه بر این، هنگامی که ماری پالما مصاحبهکننده و مجری نشست از او پرسید که آیا معتقد است بازی Starfield به اندازه بازی Skyrim موفق و طولانی خواهد بود، او در پاسخ گفت که هدف تیم این است که به افرادی که عاشق فضا و اکتشافات فضایی هستند همان فرصت را بدهد. اسپنسر اطمینان زیادی دارد که برای سالهای خیلی طولانی، بازی Starfield جایگاه خود را حفظ کند و در اوج باشد.
در همان مصاحبه، اسپنسر همچنین هدف تیم را برای عرضه نسخه بعدی Shattered Space و انتشار ابزارهای مادینگ اعلامشده قبلی، که پلیرها میتوانند از آنها برای ایجاد محتوای خود در بازی Starfield استفاده کنند، تکرار کرد.
ابزارهای پشتیبانی کامل بازی Starfield در سال 2024 عرضه خواهند شد و به گفته مدیر استودیوی بازیسازی بتسدا، تاد هاوارد، پلیرها «تقریباً میتوانند هر کاری را با آنها انجام دهند» و این ابزار حتی «به پلیرها اجازه میدهد تمام سیارهها را خودشان بسازند.» در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد DLC جدید یعنی Shattered Space وجود ندارد، به جز اینکه این DLC یک بسط داستانی خواهد بود.
بازی Starfield برای اولین بار در 10 شهریور (1 سپتامبر) با دسترسی زودهنگام عرضه شد و در طول دوره دسترسی زودهنگام و اولیه، بیش از 230000 پلیر همزمان در Steam به دست آورد. به نظر میرسد که این بازی با گذشت زمان هر چه محبوبتر میشود و با محتوای بیشتر به زودی، میتوان گفت که Starfield میتواند برای مدت طولانی در همین مسیر محبوبیت باقی بماند.
بازی Starfield اکنون برای Xbox Series X|S و PC در دسترس است.
برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.
منبع: dotesports