بازی League of Legends یکی از آثاری است که با وجود گذشت مدت زیادی از زمان انتشارش، هنوز محبوبیت زیادی دارد و توسط تیم سازنده پشتیبانی میشود. حال جدیدترین آپدیت آن یعنی پچ 12.10 منتشر شده است. ما در این مقاله قصد داریم جزئیات پچ 12.10 بازی League of Legends را با شما به اشتراک بگذاریم. پس در ادامه این مطلب با لیویتو همراه باشید.
این پچ که با نام Durability Update نیز شناخته میشود، بیشتر روی افزایش مقاومت تمرکز دارد و برخی از آمار پایه کاراکترها را تغییر میدهد تا شفا (Healing) و محافظت (Shielding) را به حالت تعادل درآورد. اگر میخواهید جزئیات پچ 12.10 بازی League of Legends را بدانید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.
شخصیتها در Durability Update بازی League of Legends
Durability Base Stat Package
تمامی قهرمانها (Champion) در بازی Durability Base Stat Packageهایی که در زیر لیست شدهاند را دریافت خواهند کرد:
- سلامت پایه: 70+
- رشد سلامت: 14+
- ارتقا زره (Armor): 1.2+
- رشد Magic Resistance در بازی: 0.8+
- [آپدیت]: Thresh یک Durability Base Stat Package تنظیم شده دریافت خواهد کرد.
Heals ،Shields ،Sustain و Grievous Wounds
- Healing: کاهش 10 درصد در ابتدای بازی و 28 درصد در فازهای بعدی (این میزان برای هر قهرمان متفاوت است)
- Shielding: 10 درصد کاهش پیدا کرده است
- Omnivamp: کاهش 10 درصدی
- Grievous Wounds: کاهش 40 درصدی شفا > 30 درصد کاهش پیدا کرده است
- Enhanced Grievous Wounds: کاهش 60 درصدی > کاهش 5 درصدی
تغییرات قهرمانها در بهروز رسانی بازی League of Legends
Aatrox
- E – Healing Against Champions
- 20/22.5/25/27.5/30 درصد > 18/20/22/24/26 درصد آسیب وارده
- E (Empowered During R) – Healing Against Champions
- 26/32/38/44/50 درصد > 25/30/35/40/45 درصد آسیب وارده
- R – Increased Self-Healing
- 30/45/60 درصد > 25/40/55 درصد
Ahri
- Passive – Heal Upon Full Stacks (From Minions & Monsters):
- 40-120 (سطح 1 تا 18) (+25 درصد AP) > 35-95 (سطح 1 تا 18) (+20 درصد AP)
- Passive – Heal Upon Champion Takedowns:
- 80-200 (سطح 1 تا 18) (+35 درصد AP) > 75-165 (سطح 1 تا 18) (+30 درصد AP)
Akshan
- Passive – Shield ::
- 40-300 (سطح 1 تا 18) (+40 درصد بونوس AD) >>> 40-280 (سطح 1 تا 18) (+35 درصد بونوس AD)
Alistar
- Passive – Self-Heal:
- 25-161 > 23-142 (سطح 1 تا 18) (نکته: برای متحدان دو برابر شده است)
Annie
- E – Shield:
- 40/90/140/190/240 (+40 درصد AP) > 40/85/130/175/220 (+35 درصد AP)
Aphelios
- Severum – Healing From Basic Attacks:
- 3-10 درصد > 2.5-9 درصد (سطح 1 تا 18) آسیب وارده
- Severum – Healing From Attacks From Abilities:
- 9-30 درصد > 8.3-30 درصد (سطح 1 تا 18) آسیب وارده
- Severum – Overheal Shielding: بدون تغییر
- R (Severum) – Heal Upon Champion Hit ::
- 275/400/525 > 250/350/450 (سطحهای 6/11/16)
Azir
- E – Shield: 80/120/160/200/240 (+70 درصد AP) > 70/110/150/190/230 (+60 درصد AP)
Bard
- W – Minimum Heal:
- 30/60/90/120/150 (+30 درصد AP) > 25/50/75/100/125 (+30 درصد AP)
- W – Maximum Heal:
- 60/105/150/195/240 (+60 درصد AP) > 50/80/110/140/170/200 (+60 درصد AP)
Camille
- Passive – Adaptive Shield: بیست درصد > 17 درصد حداکثر سلامتی
Cassiopeia
- E – Healing Against Poisoned Targets:
- 12/14/16/18/20 درصد AP > 10/11.5/13/14.5/16 درصد AP, (هنوز در برابر Minionها و Monsterها معادل 75 درصد کاهش یافته است)
Cho’Gath
- Passive – Heal :: 20-71 >>> 18-52 (سطح 1 تا 18)
Darius
- Q – Healing Against Champions and Large Monsters :: پانزده درصد >>> 13 درصد از دست دادن سلامتی به ازای هر ضربه از طرف دشمن با شمشیر
Diana
- W – Shield ::
- 30/45/60/75/90 (+30 درصد AP) (+10 درصد بونوس سلامتی) >>> 25/40/55/70/85 (+25 درصد AP) (+9 درصد بونوس سلامتی)
Dr. Mundo
- R – Increased Base Health ::
- 15/20/25 درصد >>> 10/15/20 درصد از دست دادن سلامتی
Ekko
- W – Shield ::
- 80/100/120/140/160 (+150 درصد AP) >>> 70/90/110/130/150 (+150 درصد AP)
Elise
- Passive (Spider Form) – Healing From Basic Attacks ::
- 4/6/8/10 (+10 درصد AP) >>> 4/6/8/10 (+8 درصد AP)
Fiora
- Passive – Healing Against Vitals :: 40-115 >>> 35-100 (سطح 1 تا 18)
- R – Heal Per Second ::
- 80/110/140 (+60 درصد بونوس AD) >>> 75/110/125 (+60 درصد بونوس AD)
Fiddlesticks
- W – Healing Against Monsters :: 50 درصد >>> 45 درصد آسیب وارده (15 درصد درصد در برابر مینیونها)
- W – Healing Against Champions ::
- 30/40/50/60/70 درصد >>> 25/32.5/40/47.5/55 درصد آسیب وارده
Galio
- W – Magic Damage Shield ::
- 8/9.75/11.5/13.25/15 درصد >>> 7.5/9/10.5/11/13.5 درصد حداکثر سلامتی
Gangplank
- W – Heal ::
- 50/75/100/125/150 (+15 درصد از دست دادن سلامتی) >>> 45/70/95/120/145 (+13 درصد از دست دادن سلامتی)
Garen
- Passive – Health Regeneration ::
- 1.5-10.1 درصد >>> 1.2-9 درصد (سطح 1 تا 18) حداکثر سلامتی هر 5 ثانیه
- W – Shield ::
- 70/95/120/145/170 (+20 درصد بونوس سلامتی) >>> 65/85/105/125/145 (+18 درصد بونوس سلامتی)
Gragas
- Passive – Heal ::
- 8 درصد >>> 6.5 درصد حداکثر سلامتی
Gwen
- Passive – Healing Against Champions ::
- 70 درصد >>> 60 درصد آسیب وارده
- Passive – Maximum Healing Against Champions ::
- 12-30 (سطح 1 تا 18) (+7 درصد AP) >>> 10-25 (سطح 1 تا 18) (+6.5 درصد AP)
Illaoi
- Passive – Heal :: Tentacles heal Illaoi برای ||| 5 درصد >>> 4 درصد از دست دادن سلامتی به دلیل ضربه حداقل یکی از قهرمانان دشمن
Irelia
- Q – Heal ::
- 8/10/12/14/16 درصد AD >>> 7/8/9/10/11 درصد AD
Ivern
- E – Shield ::
- 80/115/150/185/220 (+80 درصد AP) >>> 70/100/130/160/190 (+75 درصد AP)
Janna
- E – Shield ::
- 80/110/140/179/200 (+65 درصد AP) >>> 75/100/125/150/175 (+60 درصد AP)
- R – Heal Per Second ::
- 100/150/200 (+50 درصد AP) >>> 90/145/200 (+45 درصد AP)
Jarvan IV
- W – Base Shield :: 60/85/110/135/160 >>> 60/80/100/120/140
- W – Shield Increase ::
- 1.5 درصد >>> 1.3 درصد حداکثر سلامتی به ازای هر ضربه قهرمان دشمن
Kai’Sa
- R – Shield ::
- 75/100/125 (+100/150/200 درصد AD) (+100 درصد AP) >>> 70/90/110 (90/130/180 درصد AD) (+90 درصد AP)
Karma
- W (R-Empowered) – Heal :: بیست درصد (+1 درصد به ازای 100 AP) >>> 17 percent (+1 درصد به ازای 100 AP) از دست دادن سلامتی
- E – Shield ::
- 90/135/180/225/270 (+50 درصد AP) >>> 80/120/160/200/240 (+45 درصد AP)
- E (R-Empowered) – Primary Shield ::
- 25/80/135/190 (+50 درصد AP) >>> 25/70/120/170 (+45 درصد AP)
Katarina
- R – Grievous Wounds Applied :: شصت درصد >>> 50 درصد
Kayle
- W – Heal ::
- 60/90/120/150/180 (+30 درصد AP) >>> 55/80/105/130/155 (+25 درصد AP)
Kayn
- Passive (Darkin Slayer) – Healing From Abilities Against Champions :: 30-40 درصد (سطح 1 تا 18) >>> 25-35 درصد (سطح 1 تا 18) آسیب فیزیکی وارده
- E – Heal ::
- 100/115/130/145/160 (+40 درصد بونوس AD) >>> 90/100/110/120/130 (+35 درصد بونوس AD)
- R (Darkin Slayer) – Heal ::
- 10.5 درصد (+9.1 درصد به ازای 100 بونوس AD) >>> 9.75 درصد (+8.45 درصد به ازای 100 بونوس AD) حداکثر سلامت هدف (70 درصد >>> 65 درصد آسیب)
Kha’Zix
- W – Heal ::
- 60/85/110/135/160 (+50 درصد AP) >>> 55/75/95/115/135 (+50 درصد AP)
Kindred
- W (Passive) – Healing Upon Full Stacks ::
- 49-100 >>> 47-81 (بر اساس از دست دادن سلامتی)
- R – Heal :: 250/325/400 >>> 225/300/375
Kled
- Passive – Skaarl’s Health Upon Returning ::
- 50/60/70/80 درصد >>> 45/55/65/75 درصد (سطحهای 1/6/11/16) حداکثر سلامتی Skaarl
- Q (Mounted) – Grievous Wounds Upon Pull :: شصت درصد >>> 50 درصد
Lee Sin
- W1 – Shield ::
- 55/110/165/220/275 (+80 درصد AP) >>> 50/100/150/200/250 (+80 درصد AP)
- W2 – Bonus Life Steal & Spell Vamp ::
- 5/10/15/20/25 درصد >>> 5/9.5/14/18.5/23 درصد
Lillia
- Passive – Healing Against Large Monsters ::
- 27-104 (سطح 1 تا 18) (+6 درصد AP) >>> 24-75 (سطح 1 تا 18) (+5.4 درصد AP)
- Passive – Healing Against Champions ::
- 12-140 (سطح 1 تا 18) (+20 درصد AP) >>> 11-125 (سطح 1 تا 18) (+18 درصد AP)
Lissandra
- R – Minimum Self-Heal ::
- 100/150/200 (+30 درصد AP) >>> 90/140/190 (+25 درصد AP)
Lulu
- E – Shield ::
- 80/120/160/200/240 (+40 درصد AP) >>> 75/110/145/180/215 (+35 درصد AP)
- R – Bonus Health ::
- 300/450/600 (+50 درصد AP) >>> 275/425/575 (+45 درصد AP)
Lux
- W – Shield ::
- 45/65/85/105/125 (+35 درصد AP) >>> 40/55/70/85/100 (+35 درصد AP)
Malphite
- Passive – Shield :: ده درصد >>> 9 درصد حداکثر سلامتی
Maokai
- Passive – Healing From Empowered Basic Attacks ::
- 5-65 (+5-15 درصد حداکثر سلامتی) سطح 17 >>> 5-45 (+4.5-11 درصد حداکثر سلامتی) سطح 15
Mordekaiser
- W – Shield to Heal ::
- 40/42.5/45/47.5/50 درصد >>> 35/37.5/40/42.5/45 درصد
Morgana
- Passive – Healing From Abilities :: بیست درصد >>> 18 درصد آسیب وارده در برابر قهرمانها, مینیونهای بزرگ و هیولاهای متوسط و بزرگ
Nami
- W – Heal :: 60/85/110/135/160 (+30 percent AP) >>> 55/75/95/115/135 (+25 percent AP)
Nasusدرصد
- Passive – Life Steal ::
- 10/16/22 درصد >>> 9/14/19 درصد (سطحهای 1/7/13)
Nautilus
- W – Shield ::
- 45/55/65/75/85 (+9/10/11/12/13 درصد حداکثر سلامتی) >>> 40/50/60/70/80 (+8/9/10/11/12 درصد حداکثر سلامتی)
Nidalee
- E – Base Heal ::
- 35/55/75/95/115 (+32.5 درصد AP) >>> 35/50/65/80/95 (+27.5 درصد AP)
Nocturne
- Passive – Healing From Empowered Basic Attacks ::
- 15-40 (سطح 1 تا 18) (+15 درصد AP) >>> 13-30 (سطح 1 تا 18) (+30 percent AP) به ازای هر ضربه دشمن (کاهش 50 درصد در برابر مینیونها)
Nunu & Willump
- Q – Base Healing Against Non-Champions :: 75/110/145/180/215 (+90 درصد AP) (+10 درصد بونوس سلامتی) >>> 65/95/125/155/185 (+70 درصد AP) (+6 درصد بونوس سلامتی) (کاهش 60 درصد دربرابر قهرمانها)
Olaf
- Passive Life Steal ::
- 10-30 درصد (سطح 1 تا 18) >>> 9-22.5 درصد (سطح 1 تا 18)
- W Shield ::
- 10/45/80/115/150 (+25 درصد از دست دادن سلامتی) >>> 10/40/70/100/130 (+22.5 درصد از دست دادن سلامتی)
Orianna
- E – Shield ::
- 60/100/140/180/220 (+50 درصد AP) >>> 55/90/125/160/195 (+45 درصد AP)
Poppy
- Q – Shield ::
- 15/17.5/20 درصد >>> 13/15.5/18 درصد حداکثر سلامتی (سطحهای 1/7/13
Pyke
- Passive – Grey Health Upper Cap :: شصت درصد >>> 55 درصد حداکثر سلامتی
- Passive – Damage to Grey Health :: ده درصد (+0.25 درصد به ازای یک Lethality) >>> 9 درصد (+0.2 به ازای یک Lethality)
- Passive – Empowered Damage to Grey Health :: چهل و پنج درصد (+0.5 درصد به ازای یک Lethality) >>> 40 درصد (+0.4 درصد به ازای یک Lethality)
Rakan
- Passive – Shield ::
- 33-254 (سطح 1 تا 18) (+90 درصد AP) >>> 30-225 (سطح 1 تا 18) (+85 درصد AP)
- Q – Heal ::
- 18-120 (سطح 1 تا 18) (+70 درصد AP) >>> 18-90 (سطح 1 تا 18) (+55 درصد AP)
- E – Shield ::
- 40/65/90/115/140 (+80 درصد AP) >>> 35/60/85/110/135 (+70 درصد AP)
Rell
- Q – Heal Per Champion Hit ::
- 10/15/20/25/30 (+5 درصد از دست دادن سلامتی) >>> 10/15/20/25/30 (+4 درصد از دست دادن سلامتی)
- W (Crash Down) – Shield ::
- 40/70/100/130/160 (+13 درصد حداکثر سلامتی) >>> 35/60/85/110/135 (+12 درصد حداکثر سلامتی)
Renata Glasc
- E – Shield ::
- 50/70/90/110/130 (+50 درصد AP) >>> 50/65/80/95/110 (+50 درصد AP)
Renekton
- Q – Healing Against Non-Champions ::
- 2/3/4/5/6 (+3 درصد بونوس AD) >>> 2/3/4/5/6 (+2 درصد بونوس AD)
- Q – Healing Against Champions ::
- 12/18/24/30/36 (+16 درصد بونوس AD) >>> 10/14/18/22/26 (+15 درصد بونوس AD)
- Q (Empowered) – Healing Against Non-Champions ::
- 6/9/12/15/18 (+9 درصد بونوس AD) >>> 6/9/12/15/18 (+6 درصد بونوس AD)
- Q (Empowered) Healing Against Champions ::
- 36/54/72/90/108 (+48 درصد بونوس AD) >>> 30/42/54/66/78 (+45 درصد بونوس AD)
Riven
- E – Shield ::
- 85/115/145/175/205 (+120 درصد بونوس AD) >>> 80/105/130/155/180 (+110 درصد بونوس AD)
Rumble
- E – Shield ::
- 60/95/130/165/200 (+50 درصد AP) >>> 60/90/120/150/180 (+45 درصد AP)
Senna
- Q – Heal ::
- 40/60/80/100/120 (+40 درصد بونوس AD) (+40 درصد AP) (+1.6 به ازای یک Lethality) >>> 40/55/70/85/100 (+30% بونوس AD) (+40 درصد AP) (+1.6 به ازای یک Lethality)
- R – Shield ::
- 120/160/200 (+40 درصد AP) (+1.5 به ازای Soul) >>> 100/150/200 (+40 درصد AP) (+1.5 به ازای Soul)
Seraphine
- W – Shield ::
- 60/80/100/120/140 (+40 درصد AP) >>> 50/70/90/110/130 (+35 درصد AP)
- W – Heal Per Ally ::
- 5/5.5/6/6.5/7 درصد (+0.75 درصد به ازای صد AP) >>> 5/5.5/6/6.5/7 درصد (+0.6 درصد به ازای صد AP) از دست دادن سلامتی هدف
Shen
- Passive – Shield ::
- 50-101 (سطح 1 تا 18) (+14 درصد بونوس سلامتی) >>> 50-101 (سطح 1 تا 18) (+12 درصد بونوس سلامتی)
- R – Shield ::
- 140/320/500 (+17.5 درصد بونوس سلامتی) >>> 130/290/450 (+16 درصد بونوس سلامتی)
Singed
- Q (During R) – Grievous Wounds Applied By Poison Trail :: چهل درصد >>> 30 درصد
Sion
- W – Shield ::
- 60/85/110/135/160 (+10/11/12/13/14 درصد حداکثر سلامتی) >>> 60/85/110/135/160 (+8/9/10/11/12 درصد حداکثر سلامتی)
Skarner
- W – Shield ::
- 10/11/12/13/14 درصد حداکثر سلامتی (+80 درصد AP) >>> 9/10/11/12/13 درصد حداکثر سلامتی (+80 درصد AP)
Sona
- W – Shield ::
- 25/50/75/100/125 (+30 درصد AP) >>> 25/45/65/85/105 (+25 درصد AP)
- W – Heal ::
- 30/50/70/90/110 (+20 درصد AP) >>> 30/45/60/75/90 (+15 درصد AP)
Soraka
- W – Heal ::
- 100/130/160/200/220 (+65 درصد AP) >>> 90/110/130/150/170 (+50 درصد AP)
- R – Heal ::
- 130/215/300 (+55 درصد AP) >>> 125/205/ 285 (+50 درصد AP)
Swain
- Passive – Heal Per Soul Fragment ::
- 4/5.5/7/9 درصد >>> 3.5/4.5/5.5/7 درصد (سطحهای 1/6/11/16) حداکثر سلامتی
- R – Drain Heal Per Second ::
- 15/40/65 (+25 درصد AP) >>> 15/30/45 (+20 درصد AP)
Sylas
- W – Heal ::
- 25/50/75/100/125 (+40 درصد AP) >>> 20/40/60/80/100 (+35 درصد AP)
Tahm Kench
- Q – Heal ::
- 10/15/20/25/30 (+4/4.5/5/5.5/6 درصد از دست دادن سلامتی) >>> 10/12.5/15/17.5/20 (+3/3.5/4/4.5/5 درصد از دست دادن سلامتی)
- E – Damage Stored Into Grey Health ::
- 15/25/35/45/55 درصد >>> 13/21/29/37/45 درصد
- E – Increased Damage Stored Into Grey Health ::
- 45/50/55/60/65 درصد >>> 40/42.5/45/47.5/50 درصد
Talon
- Q – Heal ::
- 10-70 (سطح 1 تا 18) >>> 9-55 (سطح 1 تا 18)
Taric
- Q – Heal :: سی (+20 درصد AP) (+1 درصد حداکثر سلامتی Taric) >>> 25 (+15 درصد AP) (+0.75 درصد حداکثر سلامتی Taric)
- W – Shield ::
- 8/9/10/11/12 درصد >>> 7/8/9/10/11 درصد حداکثر سلامتی هدف
Thresh
- Health Growth :: 95 >>> 115
- Armor Growth :: بدون تغییر (عدم دریافت Durability Base Stat Package)
- W – Shield ::
- 60/90/120/150/180 (+2 به ازای Soul) >>> 50/75/100/125/150 (+2 به ازای Soul)
Trundle
- Passive – Heal ::
- 2-7 درصد >>> 1.8-5.5 درصد (سطح 1 تا 18) حداکثر سلامتی دشمن
Tryndamere
- Q – Minimum Heal ::
- 30/40/50/60/70 (+30 درصد AP) >>> 25/33/41/49/57 (+30 درصد AP)
- Q – Additional Heal Per Fury ::
- 0.5/0.95/1.4/1.85/2.3 (+1.2 درصد AP) >>> 0.45/0.75/1.05/1.35/1.65 (+1.2 درصد AP)
Udyr
- W – Shield ::
- 60/95/130/165/200/235 (+50 درصد AP) >>> 60/90/120/150/180/210 (+45 درصد AP)
- W – Heal ::
- 2.5-5 درصد >>> 2-4 درصد بر اساس سلامتی از دست رفته
Urgot
- E – Shield ::
- 60/80/100/120/140 (+150 درصد بونوس AD) (+15 درصد بونوس سلامتی) >>> 55/75/95/115/135 (+135 درصد بونوس AD) (+13.5 درصد بونوس سلامتی)
Varus
- E – Grievous Wounds :: چهل درصد >>> 30 درصد
Viego
- Passive – Heal Upon Possession :: سه درصد (+3 درصد بونوس AD) (+2 درصد AP) (+5 درصد به ازای 100 درصد سرعت حمله) >>> 2.5 درصد (+2.5 percent bonus AD) (+2 percent AP) (+5 درصد به ازای 100 درصد سرعت حمله) حداکثر سلامتی هدف
- Q – Healing Upon Basic Attacks Against Marked Champions :: صد و پنجاه درصد >>> 135 درصد
- Q – Healing Upon Basic Attacks Against Marked Monsters :: صد و پنجاه و پنج درصد >>> 145 درصد (Healing در برابر مینیون ها به 10 درصد کاهش یافته است)
Viktor
- Q – Shield ::
- 30-115 (سطح 1 تا 18) (+20 درصد AP) >>> 27-105 (سطح تا 18) (+18 درصد AP)
Vex
- W – Shield ::
- 50/80/110/140/170 (+80 درصد AP) >>> 50/75/100/125/150 (+75 درصد AP)
Vladimir
- Q – Heal ::
- 20/25/30/35/40 (+35 درصد AP) >>> 20/25/30/35/40 (+30 درصد AP)
- Q (Empowered) – Additional Heal ::
- 30-200 (سطح 1 تا 18) + (5 درصد (+4 درصد AP) از دست دادن سلامتی) >>> 30-200 (levels 1-18) + (5 درصد (+3.5 درصد AP) از دست دادن سلامتی)
- Q (Empowered) – Additional Heal (Against Minions) :: کاهش به ||| سی و پنج درصد >>> 30 درصد
- R – Healing Against Subsequent Targets :: پنجاه درصد >>> 40 درصد آسیب
Volibear
- W – Heal ::
- 20/35/50/65/80 (+8/10/12/14/16 درصد از دست دادن سلامتی Volibear >>> 20/35/50/65/80 (+7/8.5/10/11.5/13 درصد از دست دادن سلامتی Volibear)
- E – Shield :: پانزده درصد حداکثر سلامتی (+80 درصد AP) >>> 14 حداکثر سلامتی (+75 درصد AP)
- R – Bonus Health :: 200/400/600 >>> 175/350/525
Warwick
- Q – Heal Percentage ::
- 30/45/60/75/90 درصد >>> 25/37.5/50/62.5/75 درصد
Xin Zhao
- Passive – Heal ::
- 7-92 (سطح 1 تا 18) (+10 درصد AD) (+55 درصد AP) >>> 6-74 (سطح 1 تا 18) (+7 درصد AD) (+55 درصد AP)
Yasuo
- Passive – Shield ::
- 115-525 >>> 100 – 475 (سطح 1 تا 18)
Yone
- W – Shield ::
- 40-60 (سطح 1 تا 18) (+60 درصد بونوس AD) >>> 35-55 (سطح 1 تا 18) (+55 درصد بونوس AD)
Yorick
- Q – Minimum Heal ::
- 12-82 (سطح 1 تا 18) >>> 10-68 (سطح 1 تا 18)
Yuumi
- Passive – Shield ::
- 60-400 (سطح 1 تا 18) (+30 درصد AP) >>> 56-360 (سطح 1 تا 18) (+25 درصد AP)
- E – Heal ::
- 70/100/130/160/190 (+35 درصد AP) >>> 65/90/115/140/165 (+25 درصد AP)
Zac
- Passive – Healing Upon Consuming Chunks ::
- 4/5/6/7 درصد >>> 4/4.75/5.5/6.25 درصد حداکثر سلامتی
تغییرات آیتمها در بهروز رسانی بازی League of Legends
Thornmail
- Thorns – Grievous Wounds :: چهل درصد >>> 30 درصد
- Grievous Wounds Upon Immobilizing Champions :: شصت درصد >>> 50 درصد
Bramble Vest
- Thorns – Grievous Wounds :: چهل درصد >>> 30 درصد
Mortal Reminder
- Sepsis – Grievous Wounds :: چهل درصد >>> 30 درصد
- Sepsis – Grievous Wounds After 3 Attacks Against Champions :: شصت درصد >>> 50 درصد
Chempunk Chainsword
- Hackshorn – Grievous Wounds :: چهل درصد >>> 30 درصد
- Hackshorn – Grievous Wounds On Targets With Less Than 50 percent Maximum Health :: شصت درصد >>> 50 درصد
Executioner’s Calling
- Rend – Grievous Wounds :: چهل درصد >>> 30 درصد
Morellonomicon
- Affliction – Grievous Wounds :: چهل درصد >>> 30 درصد
- Affliction – Grievous Wounds On Targets With Less Than 50percent Maximum Health :: شصت درصد >>> 50 درصد
Chemtech Putrifier
- Puffcap Toxin – Grievous Wounds :: چهل >>> 30 درصد
- Puffcap Toxin – Grievous Wounds Applied By Your and Empowered Ally’s Next Damage Instance :: شصت درصد >>> 50 درصد
Oblivion Orb
- Cursed – Grievous Wounds :: چهل درصد >>> 30 درصد
Void Staff
- Magic Penetration :: چهل و پنج درصد >>> 40 درصد
Blighting Jewel
- Magic Penetration :: پانزده درصد >>> 13 درصد
Lord Dominik’s Regards
- Armor Penetration :: سی و پنج درصد >>> 30 درصد
Last Whisper
- Armor Penetration :: بیست درصد >>> 18 درصد
Demonic Embrace
- Burn Damage :: دو درصد (melee) / 1.2 percent (ranged) >>> 1.8 درصد (melee) / 1.0 درصد (ranged) حداکثر سلامتی
Moonstone Renewer
- Starlit Grace – Heal :: 70 >>> 60
- Heal and Shield Power :: شش درصد >>> 5 percent per stack (هنوز 5 حداکثر Stack)
- Mythic Passive :: +10 >>> +8 شفای Starlit Grace به ازای آیتمی که Legendary دارد (همان چیز برای Ornn آیتم Masterwork و Starcaster)
Sunfire Aegis
- Damage Amplification :: دوازده درصد >>> 10 درصد به ازای Stack (6 حداکثر Stack) (همان برای Ornn آیتم Masterwork و Forgefire Crest)
Death’s Dance
- Heal :: صد و هفتاد و پنج درصد >>> 150 درصد بونوس AD
Divine Sunderer
- Heal ::
- 7.8 درصد (melee) /3.6 درصد (ranged) >>> 6 درصد (melee) /3 درصد (ranged) حداکثر سلامتی
Doran’s Ring
- Drain – Mana Regeneration ::
- Restore ||| 0.75 مانا بر ثانیه, افزایش به 1.25 >>> 1 مانا بر ثانیه, افزایش به 1.5 برای 10 ثانیه
- Healing Instead of Mana :: پنجاه درصد >>> 45 درصد Drain
Elixir of Wrath
- Physical Vamp :: پانزده درصد >>> 12 درصد
Fimbulwinter
- Shield ::
- 100-200 (+5 درصد مانای کنونی) >>> 100-180 (+4.5 درصد مانای کنونی)
Gargoyle Stoneplate
- Shield :: صد (+100 درصد بونوس سلامتی) >>> 100 (+90 درصد بونوس سلامتی)
Goredrinker
- Omnivamp :: ده درصد >>> 8 درصد (15% >>> 10 درصد برای آیتم Ornn Masterwork و Ceaseless Hunger)
- Heal :: بیست و پنج درصد AD (+10 درصد از دست دادن سلامتی) >>> 20 درصد AD (+8 از دست دادن سلامتی)
Hailblade
- Omnivamp :: هشت درصد >>> 7 درصد
Emberknife
- Omnivamp :: هشت درصد >>> 7 درصد
Knight’s Vow
- Self-Heal :: هشت درصد >>> 7 درصد آسیب وارده توسط متحد
Locket of the Iron Solari
- Shield ::
- 200-365 >>> 180-330 (سطح هدف 1-18) (مشابه برای آیتم Ornn Masterwork و Reliquary of the Golden Dawn)
Maw of Malmortius
- Omnivamp :: دوازده درصد >>> 10 درصد
Mikael’s Blessing
- Heal ::
- 100-200 (سطح 1-18) >>> 100 – 180 (سطح 1-18)
Phage
- Heal :: دو درصد (melee) / 1 درصد (ranged) >>> 1.6 درصد (melee) / 0.8 درصد (ranged) حداکثر سلامتی
Redemption
- Heal ::
- 200-400 >>> 180-340 (سطح هدف 1-18)
Riftmaker
- Omnivamp :: هشت درصد >>> 7 درصد (10 percent >>> 8 درصد برای آیتم Ornn Masterwork و Icathia’s Curse)
Seraph’s Embrace
- Heal :: سی و پنج درصد >>> 25 درصد مانای مصرف شده
Shard of True Ice
- Base Mana Regeneration :: صد درصد >>> 115 درصد
Sterak’s Gage
- Shield :: هفتاد و پنج درصد >>> 70 درصد بونوس سلامتی
Vampiric Scepter
- Life Steal :: هشت درصد >>> 7 درصد
Bloodthirster
- Life Steal :: بیست درصد >>> 18 درصد
- Overheal Shield :: 50-350 >>> 50-320 (سطح 1-18)
Eclipse
- Omnivamp :: هشت درصد >>> 7 درصد (10 درصد >>> 8 درصد برای آیتم Ornn Masterwork و Syzygy)
- Shield :: 180 (+40 درصد AD) >>> 160 (+35 درصد AD) (کاهش 50 درصدی برای قهرمانهای نبرد از راه دور)
Immortal Shieldbow
- Life Steal :: هشت درصد >>> 7 درصد (10 درصد >>> 8 درصد برای آیتم Ornn Masterwork و Bloodward)
- Shield :: 275-700 >>> 250-630 (سطح 1-18)
تغییرات رونها (Runes) در بهروز رسانی بازی League of Legends
Conditioning
- Total Armor and MR Increase :: پنج درصد >>> 4 درصد
Conqueror
- Omnivamp :: نه درصد (melee) / 8 درصد (ranged) >>> 6 درصد (melee) / 5 درصد (ranged)
Font of Life
- Ally Heal Upon Attacking Marked Enemies :: پنج (+1 درصد حداکثر سلامتی شما) >>> 5 (+0.9 درصد حداکثر سلامتی شما)
Grasp of the Undying
- Heal :: دو درصد (melee) / 1.2 درصد (ranged) >>> 1.7 درصد (melee) / 1.02 درصد (ranged) حداکثر سلامتی
- Damage :: چهار درصد (melee) / 2.4 درصد (ranged) >>> 3.5 درصد (melee) / 2.1 درصد (ranged) حداکثر سلامتی
Guardian
- Shield ::
- 50-130 (سطح 1-18) (+15 درصد AP) (+9 درصد بونوس سلامتی) >>> 45-120 (سطح 1-18) (+12.5 درصد AP) (+8 درصد بونوس سلامتی)
Nullifying Orb
- Magic Damage Shield ::
- 40-120 (سطح 1-18) (+15 درصد بونوس AD) (+10 درصد AP) >>> 35-110 (levels 1-18) (+14 درصد بونوس AD) (+9 درصد AP)
Overheal
- Maximum Shield :: ده (+10 درصد حداکثر سلامتی) >>> 10 (+9 درصد حداکثر سلامتی)
Summon Aery
- Shield ::
- 35-80 (سطح 1-18) (+40 درصد بونوس AD) (+25 درصد AP) >>> 30-75 (سطح 1-18) (+35 درصد بونوس AD) (+22.5 درصد AP)
Taste of Blood
- Heal ::
- 18-35 (سطح 1-18) (+20 percent bonus AD) (+10 درصد AP) >>> 16-30 (سطح 1-18) (+15 درصد بونوس AD) (+8 درصد AP)
Triumph
- Heal :: دوازده درصد >>> 10 درصد از دست دادن سلامتیتان
تغییرات طلسمهای احضارکننده (Summoner Spells) در بهروز رسانی بازی League of Legends
Barrier
- Shield: 115-455 > 105-411 (سطح 1-18)
Heal
- Heal: 90-345 > 80-318 (سطح 1-18)
Ignite
- Grievous Wounds: شصت درصد > 50 درصد
Smite
- Heal: نود (+10 درصد حداکثر سلامتی) > 80 (+7.5 درصد حداکثر سلامتی)
تغییرات سیستمها در بهروز رسانی بازی League of Legends
Mountain Drake
- Mountain Dragon Soul – Shield :: دویست (+18 درصد بونوس AD) (+13.5 درصد AP) (+13.5 درصد بونوس سلامتی) >>> 180 (+16 درصد بونوس AD) (12 درصد AP) (+12 درصد بونوس سلامتی)
Ocean Drake
- Oceanic Will (Stacking Buff) – Health Regeneration ::
- 2.5/5/7.5/10 درصد >>> 2/4/6/8 درصد از دست دادن سلامتی به ازای کشتن Ocean Drake
- Ocean Dragon Soul – Heal :: صد و شصت (+36 درصد بونوس AD) (+22.5 درصد AP) (+9 درصد بونوس سلامتی) >>> 130 (+26 درصد بونوس AD) (+17 درصد AP) (+7 درصد بونوس سلامتی)
Baron Nashor
- Attack Damage :: صد و بیست و پنج (+8 به ازای هر دقیقه) >>> 150 (+10 به ازای هر دقیقه)
- Maximum Attack Damage :: چهارصد و سی پنج >>> 520 (در 40 دقیقه)
- Void Corruption – Magic Damage :: شصت (+20 درصد AD) >>> 70 (+20 درصد AD)
- [به روز رسانی]: Baron حالا 30 ثانیه پس از آسیب دیدن صبر میکند و سپس میتواند Level Up کند و Stat و سلامتی به دست آورد
Turrets
- Outer Turret AD :: 152-278 >>> 167-391 (دقیقه 0:00-13:30)
- Inner Turret AD :: 170-305 >>> 187-427 (دقیقه 0:00-13:30)
- Inhibitor Turret AD :: 170-305 >>> 187-427 (دقیقه 0:00-13:30)
- Nexus Turret AD :: 150-285 >>> 165-405 (دقیقه 0:00-13:30)
به روز رسانیهای Mid-scope
Swain
R – Demonic Ascension
- [آپدیت]: حالا Swain به صورت خودکار Demonflare را وقتی R – Demonic Ascension منقضی میشود، مورد استفاده قرار میدهد. اگر R – Demonic Ascension به دلیل مرگ Swain به پایان برسد، این اتفاق رخ نخواهد داد.
- [آپدیت]: حالا Swain پس از شکست قهرمان، Demonic Power خود را به صورت کامل پر میکند.
Taliyah
رفع باگها
- چندین باگ که مانع از تشکیل صف طلسمهای Taliyah میشد، رفع شدهاند
- رفع باگ مربوط به Q – Threaded Volley از Taliyah که همیشه پس از استفاده از Worked Ground به مشکل میخورد
- رفع باگهای تعامل SFX با Worked Ground از Taliyah
- سیستم Behavioral & Competitive
این بود جزئیات پچ 12.10 بازی League of Legends. نظر شما درباره این به روز رسانی چیست؟ آیا تغییرات اعمال شده را میپسندید؟ نظرات خود را در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.
منبع: DoteSprots