اخبار

هر آنچه از بازی Elden Ring می‌دانیم

بازی اکشن و نقش‌آفرینی (RPG) جدید فرام سافتور (FromSoftware) با همکاری جرج ر. ر. مارتین (George R. R. Martin) در دست ساخت است. بازی الدن رینگ یکی از مورد انتظارترین آثار در دنیای بازی‌های ویدیویی است و طرفداران صبر ندارند که بتوانند آن را تجربه کنند. ما در این مقاله قصد داریم هر آنچه از بازی Elden Ring می‌دانیم، با شما به اشتراک بگذاریم. پس در ادامه با لیویتو همراه باشید.

2020 سالی طولانی، سخت و طاقت‌فرسایی بود و سالی بود که در آن شاهد عرضه بازی Elden Ring نبودیم. این اثر اولین بار در رویداد E3 2019 رونمایی شد و پس از آن برای مدت‌ها ما خبر جدیدی از آن نداشتیم. در واقع فرام سافتور پروژه را در خفا و به صورت مخفیانه پیش می‌برد. برای مدت‌های مدیدی همه می‌دانستند که بازی الدن رینگ در دست ساخت است، اما کسی چیزی از آن را مشاهده نکرده بود؛ حتی در آن مدت هیچ کانسپت آرتی (Concept Art) نیز از بازی منتشر نشده بود. ولی استودیو سازنده بالاخره به انتظار ما پایان داد و بخشی از این اثر را دیدیم.

بازی Elden Ring پس از مدت‌ها به نمایش درآمد. بسیاری از افراد با دیدن آن به خواسته چند سال اخیر خود رسیدند. این اثر همین حالا و پیش از عرضه طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیاری به موفقیت آن اطمینان دارند. اگر شما هم بی‌صبرانه منتظر عرضه این بازی هستید، باید تا ماه فوریه سال 2022 (اسفند ماه) منتظر بمانید. به نظر می‌رسد که بازی الدن رینگ ارزش این صبر طولانی مدت را داشته باشد. تریلر بازی Elden Ring که اخیراً منتشر شد، توانست تا حد زیادی ما را با حال و هوای این اثر آشنا کرده و مخاطبان بیشتری را به تجربه آن ترغیب کند. با توجه به چیزی که ما تا به حال از این بازی دیده‌ایم، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که استایل آن مشابه فرنچایز Dark Souls است. در نتیجه به زودی می‌توانید یک اثر Souls-Like دیگر را تجربه کنید.

در ادامه هر آنچه باید از بازی الدن رینگ بدانید را به شما خواهیم گفت. این موارد شامل تاریخ انتشار اثر و سایر ویژگی‌ها آن می‌شود. ما با برای نوشتن این مقاله دست به تحلیل تریلرها زده‌ایم و از مصاحبه‌های عوامل ساخت استفاده کرده‌ایم. پس اگر می‌خواهید بهتر با بازی Elden Ring آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تاریخ عرضه بازی Elden Ring

هرآنچه از بازی Elden Ring می‌دانیم

بازی الدن رینگ قرار است در تاریخ 6 اسفند (25 فوریه 2022) راهی بازار شود. در ابتدا قرار بود این اثر در ماه ژانویه عرضه شود، اما در ماه اکتبر بود که فرام سافتور از تأخیر نه‌چندان طولانی آن خبر داد.

عمق و آزادی استراتژیک بازی فراتر از انتظارات اولیه بود. بابت اعتماد و صبرتان سپاس‌گزاریم.

شرکت سازنده در این رابطه در ماه اکتبر گفت:

ویژگی‌های جدید بازی الدن رینگ

هرآنچه از بازی Elden Ring می‌دانیم

بازی Elden Ring از نظر کلی شباهت‌های زیادی به فرنچایز دارک سولز دارد، اما با این حال فرام سافتور ویژگی‌های جدیدی به اثر اضافه کرده تا حس و حال متفاوت‌تری را برای مخاطبان به ارمغان آورد. در ادامه ما به برخی از ویژگی‌های جدید و بعضی از مواردی که از آثار پیشین وام گرفته شده‌اند، اشاره می‌کنیم:

جهان بازی Elden Ring

اتفاقات بازی الدن رینگ در دنیایی عظیم به نام سرزمین میانه (The Lands Between) جریان دارد. در این منطقه سیاه‌چال‌های مختلفی وجود دارد و می‌توانید در آن با دشمنان مختلف به نبرد بپردازید. همچنین قابل ذکر است که این اثر کاملاً جهان باز (Open World) بوده و بازیکنان می‌توانند در محیط آن با مینی‌باس‌های (Mini-Boss) مختلف بجنگند. یکی از جالب‌ترین مناطق در این اثر Legacy Dungeon نام دارد. به نظر می‌رسد این منطقه درست مانند مناطق مجزای سری Souls، محلی است که در آن‌ها می‌توانید باس‌های سرسخت و گنجینه‌های ارزشمند زیای را بیابید. به گزارش سایت IGN، این مناطق دارای مسیرهای ورودی مختلفی هستند. بد نیست اشاره کنیم که بازی Elden Ring در مجموع دارای جهانی با 6 منطقه مختلف است.

هزارتوهای زیرزمینی

نقشه بازی الدن رینگ نشان از وجود بخش‌هایی دارد که از آن‌ها به عنوان هزارتوهای زیرزمینی (Lsubterranean Labyrinth) یاد می‌شود. همچنین در یکی از تریلرهای بازی دیدیم که دو بازیکن در حال گشت و گذار در یک دخمه زیرزمینی هستند. هنوز کاملاً مشخص نشده که این مناطق مشابه Chalice Dungeonها در بازی Bloodborne هستند یا نه.

Summon Spiritها در بازی Elden Ring

NPCهای قابل احضار می‌توانند به بازیکنان در جریان بازی کمک کنند. این ویژگی با آیتمی به نام Ashes of the Deceased فعال می‌شود و فقط در بخش تک نفره بازی الدن رینگ کاربرد دارد. استودیو فرام سافتور اعلام کرده که انواع مختلفی از این Spiritها در بازی وجود دارند و هر یک دارای قابلیت‌های منحصر به فردی هستند. اگر تریلر بازی Elden Ring را ببینید، می‌توانید عملکرد این NPCها را در نبردها مشاهده کنید. قابل ذکر است که این NPCها می‌توانند موجوداتی باشند که در حالت عادی به نبرد با شما می‌پردازند.

در بازی گونه‌های مختلفی از Summon Spiritها وجود دارند. این موارد در واقع المان‌های مخفی و قابل جمع‌آوری محسوب می‌شوند که بسیار مفید هستند. شما می‌توانید آن‌ها را در محیط بازی پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهید. Summon Spiritها به شما امکان استفاده از استراتژی مختلف را می‌دهند. گاهی بازیکنان دوست دارند در کنار برخی از موجودات و هیولاها، به مبارزه با دیگر دشمنان مشغول شوند و این ویژگی به آن‌ها چنین اجازه‌ای خواهد داد. به طور کلی این بخش احتمالاً موجب رضایت خاطر افراد زیادی خواهد شد. در نتیجه وجود Summon Spiritها هم از نظر استراتژیک و هم از جنبه جذابیت و سرگرمی حائز اهمیت است.

میازاکی (Miyazaki) در مصاحبه با رسانه IGN در همین رابطه گفت:

مکان‌هایی به نام Sites of Lost Grace

مکان‌هایی به نام Sites of Lost Grace در بازی الدن رینگ وجود دارند که می‌توان آن‌ها را جایگزینی برای Bonfireها دانست. در این مکان‌ها شما می‌توانید نوار سلامتی‌تان را پر کرده و می‌توانید مهارت‌هایتان را تغییر دهید. بد نیست اشاره کنیم که Sites of Lost Graceها موجب Respawn شدن دشمنان نیز خواهند شد. علاوه بر این، این مکان‌ها به عنوان راهنما نیز کارایی دارند و می‌توانند اهداف مورد نظر بازیکنان را به آن‌ها نشان دهند. از جمله دیگر کارایی‌های Sites of Lost Grace این است که به شما اجازه می‌دهد از ویژگی Fast Travel استفاده کنید.

ملینا

بازی‌های Soulsborne همیشه یک شخصیت مؤنث دارند که کاراکتر اصلی را همراهی کرده و در موجب ارتقا سطح او می‌شود. در بازی الدن رینگ این شخصیت ملینا (Melina) نام دارد و به نظر می‌رسد قرار است نسبت به سایر نمونه‌های موجود در آثار پیشین، نقش محوری‌تری داشته باشد.

پیش‌تر کاراکترهای همراه، صرفاً شخصیت‌هایی ساکت و جانبی بودند. اما ملینا اهداف خاص خود را دارد و نقش پررنگی در داستان ایفا می‌کند. امیدواریم حضور او بتواند تجربه‌ای خوب را برای شما رقم بزند.

استودیو فرام سافتور درباره این کاراکتر می‌گوید:

Guard Counter

در سری Dark Souls مکانیکی به نام Parry وجود داشت که آن را در بازی الدن رینگ نیز می‌توان به کار برد. در این حالت شما می‌توانید پی‌درپی به دشمن ضربه بزنید و گارد دفاعی‌اش را از بین ببرید. مشابه این مکانیک را در بازی Sekiro نیز دیده‌ بودیم. حال در بازی Enden Ring، قابلیت Guard Counter اجازه می‌دهد که پس از دفع ضربه دشمن، به سرعت به او حمله کنید. البته این اقدام مقداری از Stamina را کاهش می‌دهد.

سوارکاری

تریلر بازی Elden Ring به ما نشان داد که بازیکن می‌تواند در حین نبرد با یک اژدها، پای پیاده یا سوار بر اسبش باشد. هر یک از این حالات تأثیر متفاوتی در نحوه جنگیدن می‌گذارند.

نقشه

بازی الدن رینگ اولین اثر Souls-Like است که به شما اجازه می‌دهد از نقشه استفاده کنید. البته نقشه این اثر برخلاف مدل آثار یوبی سافت (Ubisoft)، با آیکون‌های مختلف پر نشده است. در واقع می‌توان گفت که نقشه بازی Elden Ring ساده‌تر بوده و حالت نقاشی مانند دارد. علاوه بر این، در آن خبری از وجود نوشته نیست.

تم داستانی متفاوت نسبت به سری دارک سولز

گفته می‌شود که داستان بازی الدن رینگ به سکیرو بیشتر از سری Dark Souls شباهت دارد. در این اثر می‌توانید در محیط به گشت و گذار پرداخته و به کشف راز و رمز داستان و جهان عظیم آن بپردازید.

Bloodstainها

اولین Legacy Dungeon در Stormveil Castle بوده و دارای Bloodstain است. این ویژگی که می‌تواند به بازیکن‌های مختلف کمک کند، در بخش چند نفره بازی Elden Ring وجود دارد.

حالت‌های مختلف

بازی الدن رینگ به شما اجازه می‌دهد به صورت چند نفره در حالت کوآپ (Co-op) بازی کنید. در این حالت می‌توانید این اثر را به صورت چهار نفره تجربه کنید. قابل ذکر است که حالت PvP یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی Elden Ring خواهد بود.

تریلر بازی Elden Ring

هرآنچه از بازی Elden Ring می‌دانیم

همان‌طور که انتظار می‌رفت، در رویداد Summer Game Fest به میزبانی جف کیلی (Geoff Keighley) شاهد نمایشی از بازی الدن رینگ بودیم. در این رویداد که پیش از مراسم E3 آغاز شد، برای ما تریلر سه دقیقه‌ای این اثر را به نمایش در آمد. استودیو فرام سافتور در این ویدیو به ما بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی Elden Ring را نشان داد و ما را با ویژگی‌هایی آشنا کرد که در آن‌ها می‌توانستیم شباهت‌هایی به آثار سری سولز ببینیم. طراحی هنری این بازی دقیقاً همان چیزی است که می‌توان از یک اثر Souls-Like انتظار داشت. البته این شباهت‌ها صرفاً به بخش بصری آن خلاصه نمی‌شد. وجود مکان‌هایی مشابه Bonefire، مبارزات و وجود باس‌های غول‌پیکر از دیگر مؤلفه‌های مشترک این آثار محسوب می‌شوند.

گیم‌پلی بازی Elden Ring و بخش مبارزات

هرآنچه از بازی Elden Ring می‌دانیم

بر اساس هر آنچه تاکنون از گیم‌پلی بازی الدن رینگ دیده‌ایم و ویدیوهای طولانی‌تر نیز آن را تصدیق کرده‌اند، گیم‌پلی این اثر مشابه سری Souls است. البته نمی‌توان این موضوع را نقطه ضعفی برای این بازی در نظر گرفت، زیرا سری سولز در بین گیمرها طرفداران زیادی دارد.

بخش مبارزات بازی Elden Ring و حالت اکشن و نقش‌آفرینی آن شباهت‌های زیادی به آثار دیگر استودیو فرام سافتور دارند. در این اثر ما شاهد حضور باس‌های غول‌پیکر هستیم. جاخالی دادن، خنجر زدن، بلاک کردن ضربات دشمن و استفاده از طلسم، از جمله مکانیک‌های مشابه در بخش مبارزات هستند. حتی انیمیشن نبردها نیز شبیه به آثار Soulsborne است.

نوار Stamina در بازی Elden Ring وجود دارد، اما احساس می‌کنیم تأثیرش در وضعیت کلی بازیکن کم خواهد بود. ما قصد داریم محدودیت‌های بازیکنان را کاهش دهیم.

استودیو فرام سافتور در مورد سیستم Stamina در بازی الدن رینگ می‌گوید:

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، در این بازی شما می‌توانید سوارکاری را تجربه کنید. مبارزه در پشت اسب می‌تواند برای همه بازیکنان جذاب باشد. سیستم مخفی‌کاری نیز در بازی الدن رینگ وجود دارد. استودیو فرام سافتور اعلام کرده که این قسمت، بخش کمی از بازی را شامل می‌شود.

در بازی الدن رینگ بازیکنان آزادی عمل بیشتر خواهند داشت و دیگر در بند محدودیت‌های سابق نیستند. در نتیجه شما محدودیت‌های پیشین در انتخاب اسلحه را نخواهید داشت.

در گذشته برخی مهارت‌ها، صرفاً مخصوص بعضی از سلاح‌ها بودند. اما حالا شما می‌توانید به صورت آزادانه مهارت‌های مختلف را میان انواع متنوعی از سلاح‌ها به کار ببرید. فکر می‌کنم در بازی مجموعاً حدود 100 مهارت مختلف وجود داشته باشد. مشخصاً شما می‌توانید به صورت آزادانه، مهارت‌های گوناگون را با سلاح‌های مختلف ترکیب کنید. همچنین شما می‌توانید کاراکترتان را با سلاح‌ها و تجهیزات متنوع بسازید. علاوه بر این، شما می‌توانید از جادو نیز استفاده کنید. در نتیجه اگر تمام این ویژگی‌ها را کنار هم بگذارید، متوجه می‌شوید که بخش شخصی‌سازی و ساخت و ساز در این اثر قرار است بسیار غنی‌تر از آثار پیشین باشد.

میازاکی در این مورد توضیح داده است:

کلاس‌های بازی الدن رینگ

هرآنچه از بازی Elden Ring می‌دانیم

استودیو فرام سافتور تاکنون پنج کلاس مختلف از بازیکنان را در بازی Elden Ring معرفی کرده است. این کلاس‌ها نیز مثل بخش مبارزات، آشنا به نظر می‌رسند. شما می‌توانید یکی از کلاس‌های Warrior، Enchanted Knight، Prophet، Champion و Bloody Wolf را انتخاب کنید که هر کدام دارای 2 نوع Body Type هستند.

مثل دیگر آثار سری سولز ما انتظار داریم که هر یک از این کلاس‌ها تجهیزات و شرایط عمومی ابتدایی بازیکنان را تعیین کنند، اما در این اثر شما در ابتدای کار آزادی انتخاب بیشتری دارید.

بخش چند نفره بازی Elden Ring

هرآنچه از بازی Elden Ring می‌دانیم

همان‌طور که در بخش‌ها قبل اشاره کردیم، بازی الدن رینگ دارای بخش مولتی پلیر (Multi Player) است. با توجه به آن چه تاکنون دیده‌ایم، به نظر می‌رسد که شما بتوانید دوستانتان را در بخش کوآپ احضار کنید. در این حالت کوآپ چهار بازیکن مجاز به تجربه بازی هستند. همچنین بهتر است بدانید که دوستانتان مشابه بازی‌های Souls به صورت فانتوم (Phantom) ظاهر خواهند شد.

Invisionها نیز در بازی Elden Ring وجود دارند. البته احتمالاً این بخش کمی محدودتر از گذشته باشد. گزارشات اخیر حاکی از این است که شما نمی‌توانید به یک بازیکن که به صورت تکی (Solo) است حمله کنید، بلکه صرفاً قادر به مبارزه با بازیکنان در حالت کوآپ خواهید بود. به گفته استودیو فرام سافتور، هنوز تصمیم قطعی برای وجود یا حذف این ویژگی گرفته نشده است.

دنیای بازی الدن رینگ

هرآنچه از بازی Elden Ring می‌دانیم

زمانی که بازی Elden Ring برای اولین بار رونمایی شد، میازاکی جهان آن را «دنیایی جذاب برای گشت و گذار» توصیف کرد. سری بازی‌های دارک سولز تا حد زیادی دست بازیکنان را باز می‌گذاشتند و شما می‌توانید به راحتی در محیط اثر به کاوش بپردازید؛ حال به نظر می‌رسد که بازی الدن رینگ قرار است پا را فراتر گذاشته و تجربه‌ای متفاوت را برای طرفداران به ارمغان آورد.

جهان این بازی از 6 منطقه اصلی تشکیل شده است که هر یک از آن‌ها، قلمروی کاراکترهایی نیمه‌خدا (DemiGod) هستند. چینش مناطق به شکلی است که معمولاً با ترتیب مشخصی به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. با این حال مجبور به رعایت این ترتیب نیستید. تمام نیت ما این بوده که به شما آزادی عمل زیادی در پیشرفت و کاوش محیط بدهیم تا بتوانید راحت در سرزمین میانه به گشت و گذار بپردازید. بنابراین در این اثر شما با راه‌ها و مسیرهای مختلفی روبه‌رو خواهید شد. البته شما از همان اول به تمامی بخش‌ها دسترسی نخواهید داشت. اما باید بدانید که می‌توانید از راه‌های مختلفی برای رفتن به هر منطقه استفاده کنید. در بازی آزادی عمل زیادی دارید و می‌توانید ترتیب رفتن به مناطق مختلف را خودتان مشخص کنید.

میازاکی در مصاحبه با IGN درباره جهان بازی Elden Ring گفت:

همچنین میازاکی اعلام کرده که هر یک از این 6 منطقه اصلی، نقشه سیاه‌چال خاص خود را دارد که به صورت یک‌پارچه بوده و به سایر بخش‌های سرزمین میانه متصل است. این مناطق جایی هستند که می‌توانید باس‌های نیمه‌خدا را پیدا کنید. به نظر می‌رسد کاوش در محیط بازی Elden Ring شباهت‌های زیادی به گشت و گذار در محیط‌هایی مانند دخمه‌ها، قلعه‌ها و دژها در آثار Souls-Like داشته باشد.

درست است که بازی الدن رینگ یک اثر جهان باز است، اما با این حال باز هم همان استایل خاص آثار استودیو فرام سافتور را دارد. در این اثر قرار نیست روستا‌هایی با ساکنین و NPCهای زیاد ببینید و از این نظر نمی‌توان آن را با آثاری نظیر بازی The Witcher 3 قیاس کرد. در مجموع این بازی محیط پویا و شلوغی ندارد و سازندگان بیشتر سعی کرده‌اند که بتوانند با خلوت نشان دادن مناطق مختلف، اتمسفری ترسناک و خفقان‌آور را پیاده کنند.

ساخت یک بازی با سبک و سیاق متفاوت برای ما چالش بزرگی است. اگر قرار بود شهرهایی با جمعیت زیاد را اضافه می‌کردیم، به دردسر می‌افتادیم. در نتیجه تصمیم گرفتیم که محیطی جهان باز را ارائه دهیم و در عین حال روی نکاتی تمرکز کنیم که در آن خبره هستیم.»

میازاکی در همین رابطه می‌گوید:

در ادامه به برخی از ویژگی‌های جهان بازی الدن رینگ اشاره می‌کنیم:

  • وجود سیستم زمانی و آب و هوایی
  • مکان‌های Sites of Grace دارای پرتوهای طلایی هستند که شما را به مسیر مناسب هدایت می‌کنند
  • وجود قابلیت Fast Travel برای صرفه‌جویی در زمان
  • وجود 6 منطقه اصلی که هر یک باس‌ها و سیاه‌چاله‌های خاص خودشان را دارند
  • می‌توانید در هر زمانی که دوست داشتید اسبتان را احضار کنید
  • اسب شما قابلیت پرش‌های بلند را دارد که بسیار کاربردی هستند
  • جهان بازی پر از سلاح‌ها، طلسم‌ها و Spirit Summonهای مخفی مختلف است که همین موارد بازیکنان را به گشت و گذار و کاوش محیط ترغیب می‌کند

داستان بازی Elden Ring

هرآنچه از بازی Elden Ring می‌دانیم

سرزمین میانه توسط جرج ر. ر. مارتین خلق شده است. میازاکی جهان بازی الدن رینگ را به این صورت توصیف می‌کند:

جهان بازی الدن رینگ یعنی سرزمین میانه به وجود Elden Ring و نماد قدرت آن، Erdtree، متبرک شده است. همین مسئله موجب شده که مردم این سرزمین، چه کودک و چه بزرگسال، از فیض و برکت زیادی برخوردار شوند. آثار این برکت را می‌توان به صورت نور یا هاله‌ای طلایی در آن‌ها دید. در واقع این بازنمایی در چشمان آن‌ها هویدا می‌شود. این‌ها نماد برکت و فیض وجود Erdtree محسوب می‌شوند. هرچند پس از مدتی، برخی از افراد فضیلت خود را از دست داده و نور چشمان‌شان محو می‌شود. این افراد در جهان الدن رینگ، Tarnished خوانده می‌شوند.

میازاکی:

Tarnishedها کسانی هستند که در واقع فضیلتشان لکه‌دار شده و از برکت Erdtree بی‌بهره شده‌اند. این ماجرا به مدت زیادی پیش از اتفاقات بازی مربوط می‌شوند؛ مدتی بسیار طولانی. اجداد کاراکترهایی که در بازی حضور دارند، مدت‌ها پیش از سرزمین میانه مطرود و تبعید شده بوده‌اند. مدت طولانی پس از آن، الدن رینگ در یک رویداد تاریخی از بین می‌رود. این اتفاق Tarnishedها را که پیش‌تر از سرزمین میانه تبعید شده بودند، مطلع ساخته و موجب بازگشتشان می‌شود. در واقع بازی از اینجا شروع می‌شود. پس ورود Tarnished به سرزمین میانه را می‌توان سرآغاز این اثر دانست. زیرا او انگیزه‌های مختلفی دارد.

وی افزود:

حضور مارتین در این پروژه به دلیل علاقه میازاکی به او بوده است

هرآنچه از بازی Elden Ring می‌دانیم

هنوز اطلاعات زیادی درباره جهانی که به کمک جرج ر. ر. مارتین خلق شده چیز زیادی نمی‌دانیم، اما هیجان زیاد میازاکی می‌تواند نشانه خوبی برای طرفداران باشد. میازاکی خودت را یکی از طرفداران پر و پا قرص آثار مارتین می‌داند. او حتی برخی از نوشته‌های مارتین را به کارمندان جدید شرکت پیشنهاد داده است.

همکاری واقعی با خود آقای مارتین آغاز شد. او محترمانه تم‌ها، ایده‌ها و جنبه‌های مختلف گیمی که من در ذهن متصور بودم را تائید می‌کرد. حتی برای خود من هم گاهی سخت است بتوانم هیجانم را کنترل کنم. امیدواریم که همه از جهانی که خلق کرده‌ایم، نهایت لذت را ببرند.

میازاکی می‌گوید:

جرج ر. ر. مارتین درباره داستان‌های اساطیری می‌نویسد

هرآنچه از بازی Elden Ring می‌دانیم

پس از معرفی بازی Elden Ring، میازاکی کمی درباره نقش جرج ر. ر. مارتین در این پروژه صحبت کرد. وقتی آن‌ها برای همکاری به توافق رسیدند، میازاکی ایده کلی خود را درباره بازی برای مارتین بیان کرده است.

این موضوع موجب شد که ما بتوانیم راحت‌تر درباره بازی صحبت کنیم و بیشتر خلاقیت خود را به کار بگیریم. آقای مارتین کمی بعد از همان ایده‌ها استفاده کرد و این آغازی بود برای نوشتن داستان‌های اساطیری برای این اثر. این نوشته‌های اساطیری درباره بسیاری از کاراکترهای جذاب است و بار درام زیادی را منتقل می‌کند. همچنین سیلی از محتوای مرموز و عرفانی در انتظار شما است. این‌ها همه منابع فوق‌العاده‌ای بودند و به من برای گسترش موارد مختلف اثر کمک کردند. این افسانه‌ها و محرک‌ها پایه اصلی اثر هستند که ما از آن‌ها برای خلق دنیای بازی الدن رینگ استفاده کرده‌ایم.»

او در این رابطه می‌گوید:

پس از این که در سال 2021 تاریخ عرضه بازی Elden Ring مشخص شد، جرج ر. ر. مارتین گفت که چند سال قبل و وقتی بازی در مراحل ابتدایی ساخت بوده، کارش روی آن را تکمیل کرده است.

در اصل آن‌ها جهانی می‌خواستند که داستان بازی در آن به وقوع بپیوندد. آن‌ها دنیایی می‌خواستند که مؤلفه‌های فانتزی و علمی تخیلی در آن بسیار پر رنگ باشد. صرفاً بحث روایت داستان یا کاراکترها مطرح نیست، بلکه ساخت یک پس‌زمینه برای جهان یک اثر به اندازه سایر بخش‌ها اهمیت دارد. من زمان زیادی را برای نوشتن یک پس‌زمینه که دارای جزئیات فراوان است، صرف کردم. سپس باقی راه را به خودشان واگذار کردم و حالا چند سالی از آخرین باری که آن‌ها را دیده‌ام، می‌گذرد.

او در این باره می‌گوید:

اما با این وجود آن‌ها هر از چند گاهی به دیدنم می‌آیند و برخی از هیولاهایی که خلق کرده‌اند را به من نشان می‌دهند. جلوه‌های ویژه و سایر عناصر جذاب بازی از دیگر مواردی هستند که گاهی از آن‌ها می‌بینم. اما روند توسعه خود بازی به کندی پیش رفته است. به هر حال من بسیار هیجان‌زده هستم و دوست داریم بقیه نیز بتوانند بازی را ببینند.

وی افزود:

این بود هر آنچه باید درباره بازی Elden Ring می‌دانستید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره بازی الدن رینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع؛ PC Gamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا