اخبار

نقشه‌ی جدید و تغییراتی در گیم‌پلی برای کال آف دیوتی: وارزون

به تازگی عکس جدیدی از جزییات نقشه تازه بازی کال آف دیوتی: وارزون (Call of Duty: Warzone) با نام پاسیفیک (Pacific) منتشر شده است. شرکت اکتیویژن نیز (Activision) در پست جدیدی در بلاگ خود، عکس‌هایی از محیط بازی در نقشه جزیره کالدرا (Caldera)، جایی در پاسیفیک را به نمایش می‌گذارد که جایگزین منطقه خیالی وردانسک (Verdansk) در اروپای شرقی می‌شود.  

در نگاه اول، نقشه به بزرگی وردانسک است. همچنین این عکس از جاهای مهم نیز اسم برده که از جمله آن‌ها می‌توان به ” Peak” در کوهستان شمالی کالدرا، Beachhead در شرق این نقشه و یک منطقه هوایی  در جنوب غربی اشاره کرد. این که چرا باید یک ریزورت ساحلی در کنار بندرگاه زیردریایی قرار بگیرد نیز هنوز معلوم نیست.

نقشه جزیره کالدرا در کال آف دیوتی: وارزون
نقشه جزیره کالدرا در کال آف دیوتی: وارزون

با توجه به این که این نقشه در حال و هوای سال 1944 ساخته شده، باید انتظار نمادهای متنوعی از جنگل جهانی دوم را در آنجا داشت. اگر برایتان سؤال پیش آمده که این نقشه در محیط بازی به چه شکل است، همان‌طور که گفتیم، اکتیویژن چندین عکس مختلف از آن به نمایش گذاشته است که در ادامه چند نمونه از آن‌ها را برایتان پست می‌کنیم.

کال آف دیوتی: وارزون، نمایی از نقشه کالدرا

اکتیویژن همچنین اعلام کرده است، آن‌هایی که نسخه ونگارد (Vanguard) را خریداری کرده‌اند، 24 ساعت زودتر به نقشه کالدرا در 8 دسامبر دسترسی خواهند داشت. دیگر بازیکن‌ها در این مدت به یک نسخه کوچک‌تر از نقشه  Rebirth فرستاده خواهند شد تا بازی کنند. سپس همه‌ی بازیکن‌ها دسترسی به نقشه کالدرا را خواهند داشت و نقشه Rebirth برای مدتی نام معلوم از دسترس خارج می‌شود. البته اکتیویژن اعلام کرده که این نقشه در زمان دیگر در فصل اول، دوباره باز خواهد گشت.

تصویری از نقشه جزیره کالدرا
تصویری از نقشه جزیره کالدرا

این نکته هم حائز اهمیت است که نقشه پاسیفیک در راستای وارزون متا ارائه می‌شود. بتل رویال جدیدی با 40 اسلحه مختلف که 38 عدد از این سلاح‌ها از ونگارد به بازی خواهند آمد و چندین اپریتور دیگر هم در نقشه هستند که از شخصیت‌‌های ونگارد هستند.

تصویری از نقشه جزیره کالدرا

در طول بازی شما تنها می‌توانید سلاح‌های ونگارد که در نقشه هستند را جمع کرده و از آن‌ها استفاده کنید. پس انتظار نداشته باشید که در طول بازی سلاح‌های مدرن را حمل کنید و با آن‌ها به دیگران شلیک کنید! همچنین این را هم مد نظر داشته باشید که اکتیویژن قرار است تغییراتی در سرعت و وسعت حلقه طوفان اعمال کند که هنوز اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست.

تصویری از نقشه جزیره کالدرا

دیگر قابلیت‌های جدید و تغییرات در نقشه پاسیفیک:

  • کسانی که یک بازی گولاگ را ببرند، در بازی بعدی با تمام اسلحه‌هایی که در طول آن مچ به دست آورده بودند، ری اسپاون می‌شوند و دیگر تنها با یک پیستول وارد بازی نخواهند شد.
  • Dead Silence مقداری نرف شده است.
  • Stopping Power Rounds دیگر در دسترس نخواهند بود.
  • نارنجک‌های استان، سنسور هارتبیت و اسلحه‌های مِلی دو دست از جمله Kali Sticks و Sai نرف شدند.
  • Loadout Drop Markers تنها از طریق ایستگاه‌های خرید در دسترس خواهد بود.
هدیه‌های باورنکردنی استریمر توییچ به والدینش و لحظات جالب!
بخوانید
Loadout Drop Markers
Loadout Drop Markers

  • نارنجک‌های اسنپ شات، استیم و نارنجک‌های فریب باف شدند.
  • ماسک‌های ضد گاز دیگر به اندازه قبل در کارها مزاحمت ایجاد نمی‌کنند.
  • قوطی‌های گاز، همان سمی را در بر دارند که وقتی در بیرون حلقه گیر می‌افتید دچارش می‌شوید با این تفاوت که خیلی کوچک‌تر هستند. شما می‌توانید این قوطی‌ها را با خود حمل کنید.
  • جاهایی که آب کم عمق دارند، می‌توانند ردپاها را تا حدی پنهان کنند، این مهم برای کسانی که با Tracker شما را ردیابی می‌کنند نیز صادق است. همچنین نشسته راه رفتن در آب‌های عمیق‌تر به کاراکتر شما قابلیت Cold Blooded را می‌دهد. همچنین سلاح‌های بر پایه آتش نیز با تماس به آب دود ایجاد می‌کنند.
  • Supply Drop که لوت با ارزشی در خود دارند در نقشه به زمین می‌آیند اما تنها تیم‌هایی که کانترکت را آغاز کرده باشند می‌توانند موقعیت مکانی دقیق آن را در نقشه ببینند.
  • Big Game Bounty در این بازی وجود خواهد داشت که بازیکن‌هایی با بالاترین تعداد کشتن هدف قرار می‌گیرند. البته تنها یک بار در طول هر بازی.

نقشه پاسیفیک چه زمانی در دسترسی قرار می گیرد؟

کال آف دیوتی: وارزون پاسیفیک در 8 دسامبر در اختیار بازیکن‌هایی که ونگارد را خریداری کرده‌اند قرار خواهد گرفت و دیگر بازیکن‌ها 9 دسامبر به آن دسترسی خواهند داشت. در این بین اکتیویژن در حال بن کردن تعداد زیادی از بازیکن‌هایی چیتر است که با تقلب قصد برنده شدن در بازی را دارند.‌

البته در روزهای اخیر اکتیویژن مشکلات دیگری نیز در شرکت دارد که به شکایت‌های مربوط به کارمندانش درباره رفتار بد با آن‌ها در محیط کار می‌شود.

ماتریکس برخاستن: تجربه آنریل انجین 5 برای کنسول‌های نسل جدید
بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا