اخبار

ایونت پایانی چپتر دوم فورتنایت با عنوان “پایان”

چند هفته‌ای بود که چندین یوتیوبر و همچنین لیکرهای معروف همچون هایپکس، خبر از فصل از این می‌دانند که دیگر قرار نیست فصل نهمی برای چپتر 2 فورتنایت ارائه شده و یک راست به سراغ چپتر سوم خواهیم رفت. به نظر می‌رسد تمام این اخبار درست بوده و ایونت پایانی فصل 8، نقطه اتمامی برای این چپتر خواهد بود.

ایونت پایانی چپتر دوم

وقتی همگرایی به اتمام برسد، ملکه مکعب (Cube Queen) کار خود را برای از بین بردن جزیره آغاز خواهد کرد. این بازیکن‌ها هستند که باید اسلحه به دست بگیرند تا از نابودی “واقعیت” جلوگیری کنند. این داستان ایونت آخر فصل چپتر دوم است که با نام “پایان” (The End) ارائه خواهد شد و شما می‌توانید در آن فعالیت داشته و برای میراث جزیره بجنگید.

ملکه مکعب (Cube Queen)
ملکه مکعب (Cube Queen)

ایونت یاد شده روز شنبه 13 آذر در ساعت 30 دقیقه نیمه شب به وقت ایران آغاز می‌شود و بازیکن‌ها باید آخرین نبرد خود با ملکه را به انجام برسانند. شما می‌توانید با دوستان خود به صورت گروهی وارد ایونت شوید. با توجه به این که تا 16 نفر همزمان در هر نبرد می‌توانند شرکت کنند، به راحتی می‌توانید گروه کامل خود را وارد بازی کرده و جلوی خرابی‌های بیشتر سایدوِیز (Sideways) را بگیرید.

زودتر وارد شوید تا ایونت را از دست ندهید

با توجه به تجربه‌ حضور در ایونت‌های بزرگ قبلی فوترنایت، پیشنهاد می‌کنیم حداقل 30 دقیقه زودتر وارد پلی لیست “پایان” شوید تا در اول صف ورود به ایونت قرار بگیرید و بتوانید این ایونت را تجربه کنید در غیر این صورت بعید است بتوانید در لحظات پایان وارد ایونت شوید.

تایمر ایونت "پایان"
تایمر ایونت “پایان”

در نظر بگیرید که “پایان” یک ایونت یک باره است و نمی‌توانید تکرار آن را بازی کنید. پس اگر می‌خواهید، آخرین لحظات چپتر دوم را بازی کنید، حتماً باید زودتر از موعود وارد پلی لیست شوید. همچنین فراموش نکنید که امکان تغییرات تنظیماتتان را داخل ایونت ندارید. پس قبل از این که وارد پلی لیست شوید همه چیز را تنظیم کنید.

به‌روزرسانی نسخه 1.0.0 بازی eFootball 22 تا بهار سال 2022 تأخیر خورد
بخوانید

همچنین با توجه به پایان یافتن فصل، فورتنایت مثل همیشه جوایزی برای بازیکنان در نظر گرفته که شامل 225 هزار XP و یک صفحه لودینگ می‌شود که با ورود به بازی تا روز ایونت، می‌توانید آن را به دست بیاورید. اگر در خود ایونت هم شرکت کنید، یک صفحه لودینگ و یک رَپ مخصوص نیز به شما داده می‌شود.

زودتر از موعود وارد پلی لیست "پایان" شوید
زودتر از موعود وارد پلی لیست “پایان” شوید

راموش نکنید که طلای به دست آمده در این فصل قابل انتقال به فصول بعدی نیست، پس هر چه دارید را خرج کنید. اپیک هم هزینه‌ی خرید همه اقلام داخل بازی را نصف کرده و اسلحه‌های اکساتیک با قیمت پایینی از طرف NPCها به فروش می‌رسد.

زمان شروع چپتر سوم فورتنایت

چپتر سوم فورتنایت
چپتر سوم فورتنایت

فورتنایت عموماً در پایان فصل، بدون توقف طولانی به سرعت به فصل بعد رفته و سرورها در دسترس قرار می‌گیرند. با این حال وقتی چپتر اول به پایان رسید، سیاهچاله‌ای روی تصویر به نمایش در آمد و برای دو روز بازی از دسترس خارج شد تا با نقشه و مکانیزم‌های جدید دوباره آنلاین شد.

به نظر می‌رسد که چنین رویه‌ای برای چپتر سوم نیز در راه باشد و حداقل 24 ساعت و حداکثر 48 ساعت بعد از ایونت، شما می‌توانید وارد بازی شوید.

پایان چپتر دوم فورتنایت
پایان چپتر دوم فورتنایت

اگر هنوز رنگ‌های Toona Fish را کامل نکرده‌اید و ستاره‌های بتل پس را کامل نگرفته‌اید، تنها چند روز برای انجام این کارها فرصت دارید تا با دستی پر به سراغ چپتر سوم بروید که از همین حالا خبرهای جالبی در مورد مکانیزم‌های تازه‌ای که قرار است در آن رونمایی شود، به گوش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا