اخبار

به‌روزرسانی نسخه 1.0.0 بازی eFootball 22 تا بهار سال 2022 تأخیر خورد

کونامی اعلام کرده که پچ جدیدی که برای eFootball 2022 (بازی فوتبال رایگان این شرکت که جایگزین بازی قدیمی PES شده و ایرادات زیادی در زمان عرضه داشت) سر موقع عرضه نخواهد شد.

در اصل قرار بود که به‌روزرسانی نسخه 1.0.0 در 11 نوامبر عرضه شود اما باید در بهار 2022 منتظر این پچ باشیم.

کنسل شدن پریمیوم پلیر پک eFootball

در ادامه کونامی اعلام کرد که پریمیوم پلیر پکی که برای eFootball 2022 مد نظر داشت را کنسل کرده و پول آن‌هایی که از قبل این پک را خریداری کرده‌اند را بر خواهد گرداند. این بسته الحاقی شامل محتوایی می‌شد که تنها با ارائه به‌روزرسانی نسخه 1.0.0 قابل استفاده بود.

eFootball 22
eFootball 22

کونامی در بیانیه‌ی خود گفته بود که به صورت مستمر بر روی این پچ جدید eFootball کار می‌کند اما باید روی آن بیشتر وقت بگذارند تا به کیفیت مد نظر بازیکنان نزدیک شود.

در حالی که پچ نسخه 1.0.0 تأخیر خورده، به‌روزرسانی نسخه 0.9.1 پنجم نوامبر عرضه شد و تعداد زیادی از اشکالات بازی را حل کرده است. کونامی با عرضه این به‌روزرسانی عنوان کرد:” ما صمیمانه از کاربران و سهام داران خود که منتظر این عنوان بودند به خاطر اشکالاتی که پیش آمده، عذرخواهی می‌کنیم.”

همچنین با توجه به کنسل شدن پریمیوم پلیر پک، به بازیکنان اعلام کرد که برای گرفتن پول خود، نیاز به انجام کار خاص ندارند و این روند در حال انجام است اما این کار طول خواهد کشید.

ممکن است بعدها کونامی مجدداً پریمیوم پلیر پک را عرضه کنید اما این خبر هنوز قطعی نیست. آن‌ها در ادامه گفتند: ” اگر این مهم به تأیید رسید آن را اعلام خواهید کرد. از بابت این مشکل نیز معذرت خواهی می‌کنیم.”

مهم‌ترین اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی در هفته گذشته (30 اکتبر – 5 نوامبر)
بخوانید

نسخه موبایل eFootball 22 نیز با تاخیر ارائه خواهد شد

در خبری جداگانه کونامی اعلام کرد که نسخه موبایل eFootball 22 نیز با تأخیر عرضه شده و این عنوان را می‌توانید در بهار 2022 امتحان کنید. “بعد از صحبت‌هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم، برای رسیدن به کیفیتی که شما استحقاقش را داشته باشید، به زمان بیشتری نیاز داریم.

لطفاً درک کنید که ما می‌خواهیم مطمئن شویم تا شما بهترین تجربه بازی eFootball 22 را روی موبایل داشته باشید. برای این کار ما خود را متعهد می‌دانیم که با کار بیشتر روی عناوین موبایل و کنسولی، تجربه بازی را برای همه بهبود ببخشیم. قول می‌دهیم که این انتظار ارزشش را داشته باشد … “

بازی eFootball 2022 بازخوردهای افتضاحی بر روی استیم داشته و به گفته Eurogamer‌ یکی از پایین‌ترین نمرات را در میان بازی‌هایی که روی این مارکت ارائه شده را داراست. خیلی‌ها نه تنها به خاطر مشکلات بازی بلکه به خاطر مدل ارائه بازی به صورت رایگان و درآمدزایی از آن را به باد انتقاد گرفته‌اند.

عملکرد ضعیف eFootball 22
عملکرد ضعیف eFootball 22

همچنین چهره‌ی بازیکنان معروفی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که برای این عنوان اسکن شده، خیلی واقع‌گرایانه به نظر نمی‌آید. همچنین ظاهر NPCهایی که درون جمعیت هستند نیز چنگی به دل نمی‌زند و خیلی‌ها با این بازی شوخی کرده و آن را در حد بازی‌های پلی‌استیشن 1 می‌دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا