اخبار

مهم‌ترین اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی در هفته گذشته (30 اکتبر – 5 نوامبر)

این هفته اخبار دنیای بازی تنوع جالبی داشته است. فورزا هورایزن 5 (Forza Horizon) جمعه منتشر شد و با توجه به بررسی‌های انجام شده، این عنوان از مدعیان اصلی بهترین بازی سال خواهد بود. همچنین 20 دقیقه از تصاویر مربوط به بازی الدن رینگ (Elden Ring) را تماشا کردیم که احتمالاً آن بازی را در بین بهترین‌های سال 2022 و از کاندیداهای بهترین بازی سال آینده ببینیم.

در جایی دیگر، بازیکن‌های روبلاکس (Roblox) برای روزها نمی‌توانستند به بازی متصل شوند و همچنین به طرفداران ویزارد یونیت (Wizards Unite) نیز اعلام شد که به زودی دسترسی آن‌ها به اسپین آف غیر رسمی پوکیمون گو (Pokemon Go) برای همیشه قطع خواهد شد. بیایید در ادامه نگاهی اجمالی‌تر به دنیای بازی‌های ویدیویی در هفته گذشته بیندازیم.

روبلاکس سه روز قطع بود!

بازیکن‌های بازی‌های آنلاین که طرفداران زیادی دارند با دان شدن سرورها آشنا هستند. این مشکلات عمومی خیلی زود حل می‌شوند اما با این حال به شدت اعصاب خورد کن هستند. متأسفانه، بازیکنان روبلاکس برای 3 روز کامل از انجام بازی محبوب خود محروم بودند.

قطعی 3 روزه روبلاکس
قطعی 3 روزه روبلاکس

خیلی‌ها فکر می‌کردند که به خاطر رویداد هالووینی روبلاکس ‌بود که این اتفاق افتاد اما بعدتر، توسعه‌دهندگان بازی اعلام کردند که اضافه کردن سرورهای جدید بازی این مشکل را ایجاد کرده است و در نهایت بعد از یک آخر هفته میلادی بدون روبلاکس‌، بازی روز دوشنبه دوباره به کار افتاد.

ویزارد یونیت خاموش می‌شود

شاید وقتی بازیکنان روبلاکس بفهمند که چه اتفاقی قرار است برای بازی Harry Potter: Wizards Unite بیفتد، خیلی راحت‌تر بتوانند با سه روز قطعی بازی کنار بیایند. نیانتیک (Niantic) این هفته اعلام کرد که بازی واقعیت افزوده ویزارد یونیت که در ادامه موفقیت پوکیمون گو و دقیقاً در همان سبک درست شده بود، در سال 2022 به طور کامل از دسترس خارج می‌شود.

سرورهای Harry Potter: Wizards Unite  به زودی خاموش می شوند
سرورهای Harry Potter: Wizards Unite به زودی خاموش می شوند

این بازی از ماه آینده از اپ استورها حذف خواهد شد و سرورهایش نیز در 31 ژانویه سال 2022 خاموش می‌شوند. نیانتیک که هنوز در تلاش است تا موفقیت پوکیمون گو را دوباره برای خود تکرار کند، هفته پیش بازی پیکمین بلوم (Pikmin Bloom) را که عنوانی در ژانر واقعیت افزوده است، معرفی کرد که بسیاری المان‌ها که باعث موفقیت پوکیمون گو شد را در خود دارد.

هدیه‌های باورنکردنی استریمر توییچ به والدینش و لحظات جالب!
بخوانید

دیگر با هزینه در بازی انتقام جویان مارول (Marvel’s Avengers) از پیش برنده نخواهید بود

در زمان ساخت بازی انتقام جویان مارول تا زمان عرضه، اسکوئر انیکس (Square Enix) بارها اعلام کرده بود که در بازی آیتمی با پول حقیقی به فروش نمی‌رسد که در نهایت باعث برتری بازیکنی به دیگر بازیکن‌ها شود. به همین دلیل وقتی ماه گذشته آن‌ها چنین آیتمی را به بازی اضافه کردند، بازخوردهای زیادی از طرف معدود گیمرهایی که هنوز مشغول انجام آن هستند، دریافت کردند.

 انتقام جویان مارول عملکرد نا امید کننده ای داشته
انتقام جویان مارول عملکرد نا امید کننده ای داشته

در نهایت نیز اسکوئر انیکس از تصمیم خود بازگشت و بازی به روال خود برگشت، هر چند در این زمان خبر مذکور اهمیت زیادی برای این عنوان نداشته باشد. این کمپانی در همین هفته گفته بود که بازی عملکرد ناامید کننده‌ای داشته است. البته اگر بر روی پلی‌استیشن خود این بازی را انجام می‌دهید، خبر خوب برای شما این است که اسپایدرمن بالاخره در این ماه به بازی اضافه خواهد شد.

DLC انیمال کراسینگ (Animal Crossing) زودتر ارائه شد

همه می‌دانستیم که به‌روزرسانی بزرگ بعدی Animal Crossing: New Horizons قرار است در این هفته ارائه شود، اما قرار نبود که این DLC زودتر از جمعه بیاید که یک روز زودتر ارائه شد و برای دو دسته این خبر کمی شوکه کننده بود.

DLC انیمال کراسینگ
DLC انیمال کراسینگ

یکی برای آن دسته کسانی که همیشه دوست دارند جزو اولین‌ها باشند و دیگری برای آن‌ها که راهنمای این بازی را می‌نویسند و آخر هفته میلادی زمان داشتند تا این کار را برای به‌روزرسانی جدید انجام دهند. این به‌روزرسانی چندین استایل جدید مو و همچنین قابلیت ذخیره کردن دستور عمل‌های دست‌ساز را در کنار قابلیت‌های ریز و درشت زیادی دیگری برای بازی به همراه دارد.

بازی جدید و ترسناک تولیدکنندگان بازی‌های مدیوم (Medium) و روگ گیمز (Rogue Games)
بخوانید

19 دقیقه از بازی الدن رینگ را با هم دیدیم

ما هیچ‌وقت کسی را تشویق نمی‌کنیم تا ساعات بیش از اندازه‌ای پای بازی‌های کامپیوتری بنشینند، اما بازی‌های زیادی قرار است تا پایان سال 2021 ارائه شوند و چیزی هم تا پایان ماه باقی نمانده! فروم سافتویر (FromSoftware) هم این هفته 19 دقیقه از بازی الدن رینگ را برای ما به نمایش گذاشت و به نظر با یکی از وسیع‌ترین بازی‌های سول Soul در این عنوان مواجه هستیم.

الدن رینگ
الدن رینگ

در این تصاویر شاهد مبارزه با اژدها و روش همکاری در بازی نیز بودیم. زمان زیادی تا ارائه بازی نمانده و ما از همین الان، بارها و بارها این تصاویر را نگاه می‌کنیم تا بازی بالاخره عرضه شود و بتوانیم خودمان به انجامش بپردازیم.

فورزا هورایزن 5 ممکن است بهترین بازی امسال باشد

با توجه به این‌که هنوز 2 ماه تا پایان سال مانده، پس بعید نیست که جایزه بهترین بازی سال به عنوانی برسد که هنوز عرضه نشده است یا به تازگی به بازار ارائه شده! فورزا هورایزن 5 این هفته به بازار آمد و بررسی‌ها نشان می‌دهد که این شماره از فورزا عملکردی ورای انتظار بازیکن‌ها داشته است.

عملکرد عالی فورزا هورایزن 5 در زمان عرضه
عملکرد عالی فورزا هورایزن 5 در زمان عرضه

بازی به سرعت با امتیازات بالا به رده‌های بالای بهترین بازی‌ها در سایت‌های مختلف رسید و بعضی‌ها به آن لقب بهترین بازی مسابقه‌ای تاریخ را داده‌اند. اگر شما هم توانستید بازی را امتحان کنید، در بخش نظرات بگویید آیا با بررسی‌های انجام شده موافقید و آیا واقعاً فورزا هورایزن 5 این‌قدر خوب است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا