اخبار

بازی جدید و ترسناک تولیدکنندگان بازی‌های مدیوم (Medium) و روگ گیمز (Rogue Games)

توسعه‌دهندگان شرکت Bloober Team در حال همکاری با روگ گیمز بوده تا یک عنوان تازه برای کنسول‌های نسل جدید و همچنین PC بسازند.

همکاری Bloober Team و روگ گیمز

Bloober Team که آن‌ها را با بازی مدیوم به یاد می‌آوریم قبلاً بازی‌هایی همچون Layers of Fear، Observer و Blair Witch را ساخته‌اند که هر 3 در ژانر ترس هستند. آن‌ها بازی جدید خود را به وسیله‌ی روگ گیمز به بازار عرضه می‌کنند، ناشری که قبلاً با کمپانی‌های بزرگ همچون سونی، اکتیویژین (Activision)، الکترونیک آرتز (Electronic Arts) یا حتی اپل همکاری کرده است.

بازی مدیوم
بازی مدیوم

پیوتر بابینو (Piotr Babieno) مدیر Bloober Team در بیانه‌ای اعلام کرد: “ما واقعاً برای همکاری با روگ بر روی این پروژه‌ی فوق‌العاده هیجان‌ زده‌ایم. ما به خودمان برای ساخت بازی‌هایی که مرزهای اصالت و منحصر به فرد بودن را پیش می‌برند، افتخار می‌کنیم و لذت می‌بریم با شرکتی همکاری می‌کنیم که چنین نگاهی به بازی‌های ویدیویی دارد.”

روگ گیمز نیز با توییتی جالب به پیشواز این همکاری رفت:

“درست وقتی که فکر می‌کنید فصل ترس به پایان رسیده، یک خبر وحشتناک منتشر می‌شود: روگ و Bloober Team در کنار هم قصد ساخت یک بازی جدید و ترسناک را دارند … “

توییت روگ گیمز در رابطه همکاری با Bloober Team
توییت روگ گیمز در رابطه همکاری با Bloober Team

جزییات بیشتری درباره این بازی ارائه نشده و تنها به این بسنده شده که برای ارائه این بازی روی جدیدترین کنسول‌ها از جمله پلی استیشن 5، Xbox Series X و S برنامه‌ریزی شده است.

مت کاساماسینا مدیر روگ گیمز درباره این بازی گفته: ” ما بازی‌های تاریک و زیبای Bloober را در سال‌های اخیر همیشه تحسین کرده‌ایم و به سرعت فهمیدیم که آن‌ها همان تیمی هستند که می‌توانند این ایده‌های جذاب و دیوانه‌وار را اجرا کنند. هنوز نمی‌توان جیزی از بازی گفت، ساخت یک بازی فراموش نشدنی، منحصر به فرد و خارق‌العاده طول می‌کشد اما برای معرفی جزییات پروژه‌ای که در حال کار بر روی آن هستیم، لحظه شماری می‌کنیم و بعدتر تاریخ آن را اعلام خواهیم کرد.”

بازی های Bloober Team
بازی های Bloober Team

تا آن زمان فراموش نکنید که بازی مدیوم را حتماً امتحان کنید. عنوانی که در کنار نمرات خوب از طرف منتقدان، داستان و روایتی کاملاً اصیل دارد و از نظر ظاهری شگفت‌انگیز است.

تهیه‌کننده مجموعه می‌گوید ریمیک بازی Silent Hill 2 در مراحل نهایی توسعه است
بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا