اخبار

چیزهایی که درباره امکانات شخصی‌سازی سینت رو می‌دانیم

در گفته‌های توسعه‌دهندگان بازی سینت رو (Saints Row)، ساخت کمپانی Volition مشخص است که شخصی‌سازی، بخشی جدا نشدنی از هسته اصلی این بازی خواهد بود.

سینت رو
سینت رو

شخصی سازی در سینت رو

از اولین نسخه از بازی که سال 2006 به بازار عرضه شد، بازیکن‌ها به تغییر ظاهر کاراکترهای بازی مشغول بودند. گزینه‌های مربوط به این تغییرات نیز در تمامی نسخه‌های این بازی، گسترش پیدا کرده است و سازندگان تنها به انتخابی ساده از میان چند ظاهر و صداهایی که برای کاراکترهای در نظر گرفته شده اکتفا نکرده‌اند‌ و پا را فراتر گذاشته‌‌اند.

جیم بون (Jim Boone) مدیر بخش خلاقیت Volition در این باره می‌گوید: ” شخصی‌سازی بخشی از چیزهای اساسی است که ما سینت رو را به آن‌ها می‌شناسیم. این تغییرات نه تنها مربوط به کاراکترها بلکه در مورد وسایل نقلیه نیز صادق است. در سینت رو 4 نیز ما این شخصی‌سازی را برای سلاح‌ها نیز ارائه کرده‌ایم. این ساختار آن‌چنان در تار و پود بازی نفوذ کرده که احساس می‌کنم اگر شخصی‌سازی را از بازی حذف کنیم با یک بازی سینت رو کامل روبرو نیستیم.”

شخصی سازی در سینت رو
شخصی سازی در سینت رو

Volition واقعاً این امکان را به یک سطح جدید رسانده و این قدرت را به بازیکن‌ها می‌دهد تا از تغییرات استاندارد مثل تغییر رنگ پوست و چشم پا را فراتر بگذارند و بتوانند به کاراکتر اعضای مصنوعی اضافه کنند یا حتی بخشی از بدن او را استیکرها بپوشانند. کارگردان هنری بازی فرانسک مارکوارت (Frank Marquart) در این باره می‌گوید: “ما برای انجام بعضی کارها واقعا تلاش کردیم، امکاناتی در این نسخه وجود دارد که نمی‌شد در عناوین قبلی از آن‌ها استفاده و آن‌ها را به بازی اضافه کرد.

ایونت پایانی چپتر دوم فورتنایت با عنوان "پایان"
بخوانید

چیزهایی که درباره سینت رو جدید می‌دانیم

اگر چه هنوز به صورت کامل درباره شخصی‌سازی کاراکترها و جزییاتش در بازی سینت رو که سال آینده ارائه می‌شود، نمی‌دانیم اما این را می‌دانیم که شما با پیشرفت در بازی می‌توانید گزینه‌های مختلفی همچون سلاح‌ها و ماشین‌های جدید را باز کنید. کارگردان بازی برایان ترافیکانته (Brian Traficante) در این باره گفته: “هدف ما این بوده که نفر اول شخصی‌سازی باشیم. ما همیشه می‌خواهیم چیزهایی که در گذشته در اختیارشان بوده را داشته و به آن بیفزاییم و این دقیقاً کاری است که در حال انجامش هستیم.

سینت رو شاید بعضی از المان‌های قدیمی بازی‌هایش را در نسخه‌های جدید دوباره به کار گرفته باشد، اما در زمینه شخصی‌سازی حقیقتاً سطحی جدید را به نمایش گذاشته. شما در این نسخه می‌توانید، شخصیتی که می‌خواهید بسازید را از هر جنسی، هر نژادی و با هر ویژگی که مد نظر دارید بسازید یا حتی پا را فراتر گذاشته و یک هیولای کامل را خلق کنید.

سینت رو
سینت رو

یکی دیگر از المان‌ها مهم بازی، همکاری است که گزینه شخصی‌سازی در این مورد نیز بوده و شما تمام تغییراتی که می‌دهید را در حالت همکاری و بدون محدودیت در اختیار خواهید داشت.

در نهایت شما می‌توانید، کازمتیک‌هایی که به دست می‌آورید را نیز تغییر دهید. در طول بازی شما می‌توانید به صورت کامل وسایل نقلیه، سلاح‌ها و گروه خود را شخصی‌سازی کنید. همچنین با پیشرفت در بازی و طی مراحل، امپراتوری سینت نیز بزرگ‌تر شده و کلیسای مرکزی نیز مجهزتر می‌شود و در نهایت گزینه‌های اضافی نیز درباره کلیسا، قابل شخصی‌سازی هستند و از نظر ظاهری ارتقا می‌یابند.

معرفی تمام برندگان مراسم Game Awards 2021
بخوانید

اگر چه Volition بخش زیادی از اطلاعات مربوط به شخصی‌سازی در سینت رو 5 را در اختیار ما گذاشته، با این حال لحظه شماری می‌کنیم تا در 25 فوریه بازی به دستمان برسد و در نهایت قهرمان داستانمان را به آن شکلی که می‌خواهیم در بیاوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا