اخبار

اولین DLC رایگان سایبرپانک 2077 تنها به تغییرات ظاهری اختصاص دارد

توسعه‌دهندگان بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) در سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) بالاخره از DLC رایگانی که قرار است برای این بازی ارائه شود، رونمایی کردند اما این محتوای تازه آن‌قدری که فکر می‌کردید، مهم نیست. این DLC تنها به تغییرات ظاهری اختصاص داشته و افزونه‌های جدید برای بازی در آینده منتشر خواهند شد.

محتوای DLC رایگان سایبرپانک 2077

در لایو استریم توییچ، کارکنان CDPR توضیحات کاملی در مورد محتوای به‌روزرسانی جدید این عنوان سوم شخص شوتر دادند. جدا از اطلاعات مربوط به تغییراتی که در بسته الحاقی 1.3 انجام می‌گیرد 4 چیز جدید به بازی اضافه می‌شود که دو ژاکت، یک ماشین و یک لباس متفاوت برای جانی سیلور هستند.

ژاکت جدید در سایبرپانک 2077
ژاکت جدید در سایبرپانک 2077

تمام 4 بخش این DLC از طریق منو اصلی آن زیر برگه Additional Content در دسترس قرار خواهند گرفت. دو ژاکت یاد شده کیفیت Rare/Iconic دارند و در آپارتمان V بعد از کامل کردن مأموریت‌های Ride در اختیار شما قرار می‌گیرند. عکس یکی از ژاکت‌ها را در بالا و دیگری در زیر برایتان قرار داده‌ایم.

ژاکت جدید در سایبرپانک 2077
ژاکت جدید در سایبرپانک 2077

در این میان ماشین Archer Quartz “Bandit” را می‌توانید بعد از اتمام Ghost Town درون بازی خریداری نمایید. عکس این ماشین را در زیر می‌بینید.

ماشین Archer Quartz "Bandit"
ماشین Archer Quartz “Bandit”

طراح ارشد CDPR مایلز توست (Miles Toast) عنوان کرده، درست است که پچ 1.3 بزرگ‌ترین به‌روزرسانی بازی از زمان عرضه به حساب می‌آید اما حجم پایینی داشته و تنها کمی رنگ و لعاب بیشتر به این عنوان اضافه کرده است و محتوای بیشتر و بسته‌های الحاقی مفصل‌تری برای این بازی ارائه خواهد شد.

مایلز توست: ” این پچ بزرگ‌ترین به‌روزرسانی بازی تا الان بوده و ما تلاش زیادی روی آن داشته‌ایم و این DLC چیزهای جذابی را به کلیت آن اضافه کرده‌ایم. البته ما قبلاً در این باره بحث کرده‌ایم که محتوای اضافی ارائه شده از طرف ما مثل DLC‌ها، آیتم‌های اضافی و چیزهایی بیشتری در حال تولید است و بسته‌های الحاقی بزرگ‌تری بعداً ارائه خواهد شد.”

چیزهایی که درباره امکانات شخصی‌سازی سینت رو می‌دانیم
بخوانید

به روزرسانی‌هایی که در آینده برای این بازی منتشر می‌شود

روشی که این شرکت در پیش گرفته شبیه به کاری است که در The Witcher 3: Wild Hunt انجام شده است. در آن بازی 16 DLC رایگان ارائه شد تا در نهایت ما در سال‌های 2015 و 2016 دو بسته الحاقی بسیار بزرگ برای بازی دریافت کردیم. مدیر CDPR در سپتامبر 2020 اعلام کرده بود که درباره DLCهای بازی سایبرپانک 2077 نیز روش مشابهی را در پیش خواهند گرفت.

سایبرپانک 2077
سایبرپانک 2077

مدیر طراحی کوئست‌های شرکت پاتریک میلز (Patrick Mills) در لایو استریم خود عنوان کرده بود که بعضی از DLCهای سایبرپانک 2077 بزرگ‌تر از بقیه خواهند بود که بسته‌های الحاقی کوچک‌تر به صورت رایگان ارائه می‌شوند اما این بسته‌های رایگان به هیچ‌وجه در حد و اندازه‌های بسته‌های بزرگی که شرکت برای این بازی در نظر دارد، نیستند. CDPR دقیقاً اعلام نکرده که این بسته‌های الحاقی شامل چه چیزهایی می‌شوند اما میلز آن‌ها را “باحال” توصیف کرده که البته بازیکن‌ها برای تجربه‌شان باید پول خرج کنند.

در حال حاضر هنوز گفته نشده که پچ رایگان 1.3 ، چه زمانی ارائه می‌شود. CDPR تنها گفته که طرفداران به زودی آن را تجربه خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا