اخبار

بتلفیلد 2042 بازی بد اما پرطرفدار استیم

شروع بد بتلفیلد 2042 به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر از نظر امتیاز، این بازی در تنها یک هفته به یکی از بدترین عناوین استیم بدل شده است. اخبار مربوط به امتیازهای بد این بازی به مرور به یک خبر بزرگ بدل شد و در عین حال بتلفیلد 2042 در حال حاضر یکی از بازی‌هایی است که بیش‌ترین میزان بازیکن را به خود می‌بیند.

بتلفیلد 2042 در میان بدترین بازی‌های استیم

با توجه به اطلاعات که “تالار 250 عنوان خجالت‌آور استیم” (Steam 250’s Hall of Shame) که بدترین بازی‌های این پلتفرم در تمام دوران را لیست می‌کند، این بازی شوتر که محصول EA است، امتیازات بسیار پایینی از طرف کاربرانش گرفته است.

هم اکنون این بازی در رده نهمین بازی بد استیم در تمام سال‌ها بوده، بیش از 30 هزار مورد از 42 هزار نقدی که برایش نوشته شده، منفی هستند. البته جدا از امتیازات ضعیفی که برای بتلفیلد 2042 ثبت شده، تعداد بسیار زیادی از بازیکن‌ها، به انجام این عنوان مشغول هستند.

به گفته SteamDB، بتلفیلد 2042 بعد از هیلو اینفینیت (Halo Infinite) در رده دومین عنوان هفته گذشته از نظر زمان بازی و همچنین پیک یک روزه قرار گرفته است. همچنین این بازی توانسته در رده 89 بازی‌های پلتفرم از نظر بالاترین پیک انجام بازی قرار گیرد که البته در نسخه بتا در رده 54 قرار داشت.

نقدهای منفی بازیکنان به دلایل مختلفی اشاره دارد که هم مربوط به گیم‌پلی بازی شده و هم نبود قابلیت‌های متنوع را شامل می‌شود. با این‌که خیلی از بازیکن‌ها نقدهای منفی خود را در استیم پست می‌کنند، اما کاربرانی هم هستند که در ردیت (Reddit) این کار را انجام می‌دهند و برای مثال به قابلیت‌های استاندارد بتلفیلد اشاره دارند که در نسخه 2042 غایب هستند. لیست کامل این قابلیت‌ها بلند بالاست و در ادامه به اشکالات فنی، نبود محتوای متنوع از جمله سلاح‌ها و ماشین‌ها و همچنین نبود کلاس‌های بازی مختلف نیز می‌پردازد.

به روزرسانی‌های جدید برای بتلفیلد 2042 در راه است

با توجه به همین اشکالات و بازخوردهای منفی بازی، کمپانی دایس (Dice) سازنده بتلفیلد 2042 قرار است، چند تغییر مهم در بازی ایجاد کند تا در نهایت تجربه بازی را برای کاربران بهبود ببخشد. آن‌ها بعد از ارائه یک پچ کم حجم کوچک در توییتی، به یک به‌روزرسانی جدید اشاره داشتند که در نهایت باعث بهتر و لذت‌بخش‌تر شدن گیم‌پلی و همچنین تجربه بهتر روی سرورها خواهد شد.

” خوشحالیم که به‌روزرسانی دیروز به بهتر شدن گیم‌پلی و تجربه بازی روی سرورها در 12 ساعت گذشته کمک کرده است. منتظر تغییرات بیش‌تر در به‌روزرسانی بعدی ما باشید.”

با این‌که بتلفیلد 2042 شروعی پر از مشکلات گوناگون را تجربه کرد، با این حال به‌هیچ‌وجه به اندازه استارت eFootball محصول کونامی بد نبود. این بازی که به صورت رایگان ارائه شده بود، آن‌قدر مشکل داشت که عملاً رقابت دیرینه این کمپانی با بازی فیفا را به نفع EA به پایان رساند. عنوان یاد شده در طی چند هفته‌ای که از ارائه‌اش می‌گذرد، توانست در “تالار 250 عنوان خجالت‌آور استیم” به رده اول رسیده و بدترین امتیازات ممکن را کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا