اخبار

خبری از ایموت‌های رقصِ مستر چیف در هیلو اینفینیت نخواهد بود

برای آن دسته از طرفدارانی که فکر می‌کردند، در هیلو اینفینیت (Halo Infinite) می‌توانند با اسپارتان‌ها، ایموت رقص بزنند باید بگوییم که: متأسفیم، از این خبرها نیست!

همان‌طور که قبلاً در خبرهای خوانده بودیم، نسخه چند نفره آنلاین هیلو اینفینیت به صورت رایگان عرضه می‌شود و دارای بتل پس بوده. شما می‌توانید زره‌های جدید و پوز‌های مختلف را با گرفتن لول‌های بالاتر و طی کردن چالش‌ها، به دست بیاورید. اما بر خلاف چیزی که در بازی‌های این‌چنینی دیده‌ایم، در بتل پس هیلو اینفینیت، خبری از ایموت‌های رقص نیست.

نگران نباشید، خبری از رقص اسپارتان ها نیست

این خبر را جری هوک سرپرست بخش طراحی هیلو اینفینیت و کریس بلوم (Chris Blohm) یکی از کارگردانان بازی در گفتگو با IGN اعلام کردند. البته خیلی‌ها هم نگران این بودند که چنین ایموت‌هایی به بازی نمی‌خورد و خب با توجه به قولی که توسعه‌دهندگان بازی داده‌اند، چنین چیزهایی ب بازی اضافه خواهد نشد و در عوض شما هوش مصنوعی شخصی خود را خواهید داشت که با آن در بازی تفریح کنید.

هوک در صحبت‌های خود درباره چیزهایی که در بتل پس وجود خواهد داشت، عنوان کرد که: “ما خیلی در مورد حرکات رقص برای اسپارتان‌ها فکر کردیم. به نظرمان آمد که بازیکن‌های قدیمی‌تر، از این‌گونه حرکات برای مستر چیف (Master Chief) استقبال نکنند. در عوض هوش مصنوعی شخصی را برای بازیکنان قرار دادیم تا هر کاری دوست دارند با آن انجام دهند.

به این ترتیب حس نظامی شخصیت شما حفظ شده و به آن خدشه‌ای وارد نخواهد شد. مگر این‌که جوزف [استیتن] (Joseph Staten) داستان جدیدی برای رقصیدن مستر چیف سر هم کند.”

بخش چند نفره هیلو اینفینیت جرقه ایست که این فرنچایز به آن نیاز داشت
بخوانید

محتوای بتل پس هیلو اینفینیت

در صحبت‌هایی حول محور موضوعات مرتبط، بلوم و هوک درباره المان‌های ظاهری دیگر همچون ست زره‌های غیرمعمول همچون زره سامورایی که در تریلر اینفینیت دیده‌ایم، نکاتی را گفتند. این ست‌‌های زره در هیلو 3 دیده شده بودند و علاقه‌مندان به هیلو نظرات مختلفی در مورد آن‌ها داشتند.

بلوم در این باره گفت:” اسپارتان‌هایی که در نسخه چند نفره می‌بینید، مستر چیف نیستند. بعضی اوقات رنگ‌های روشن دارند، مثل کلاه خودی که قبل در هیلو ریچ (Reach) دیده بودیم. ما می‌خواهیم خیلی محتاطانه در این باره عمل کنیم و این یکی از دلایلی است که Fracture را خریداری کردیم. ما به آن‌ها دقیقاً گفتیم که این بازی سری اصلی نیست و قرار نیست که اسپارت‌ها در Banished به نبرد بپردازند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا