اخبار

استریمر Dead By Daylight در تماس با مأموران قانون بعد از حملات DDOS و پلیس

IPهای استریمرهای عنوان محبوب Dead By Daylight به بیرون درز پیدا کرده که باعث شده تا مورد حملات DDOS (که در نهایت باعث قطع شدن اینترنت طرف مقابل می‌شود) و یورش پلیس قرار گیرند و حتی آدرس خانه‌های آن‌ها به صورت عمومی معلوم شده است. یکی از این استریمرها الیکس (Elix) بوده که در مصاحبه با TheGamer گفت: به استریمرهای بازی Dead by Daylight چه می‌توانم بگویم؟ جز این که سریعاً به فکر استفاده از VPN باشید. “

مشکلات بزرگی که برای الیکس و گروهش به وجود آمد

الیکس که استریمری معروف و از جمله افراد طرف قرار داد با این کمپانی، عضوی از گروه 95 نفره استریم کویینز (Stream Queens) نیز محسوب می‌شود. او در ادامه‌ی مصاحبه‌اش گفته بود: ” آن‌ها قربانی حملات DDOS بودند و سپس پلیس به آن‌ها حمله کرده. می‌گویند که به سمتشان اسلحه نشانه رفتند و جلوی همسایه‌ها به آن‌ها دستبند زده شده است.”

الیکس (Elix)
الیکس (Elix)

“اعضای استریم کویینز به صورت مخصوص مورد هدف قرار گرفته بودند.” چیزی که الیکس به TheGamer گفته و در ادامه اضافه کرده: ” من ششمین نفر از اعضای این گروهم که در ماه سپتامبر آدرس خانه‌ی من به صورت عمومی پخش شده و پلیس به خانه‌ی من حمله کرده. من اطلاعات خود را در بازی Dead by Daylight اشتراک گذاشته بودم که در نهایت منجر به حمله DDOS و پلیس شد اما هنوز خبری از آن‌ها به گوشم نرسیده است. من دوستانی در خود توییچ دارم که من در ارتباط بودند تا ببینند آیا کسی را دارم که با او حرف بزنم اما با این که چنین اتفاقی برای من افتاده و تجربه‌ی تلخی که در این روزها داشته‌ام، هیچ‌کس از طرف توییچ با من تماسی نگرفته است.”

” من خوبم اما این قضیه که درست جلوی همسایه‌هایت به سمتت تفنگ نشانه بروند، تو را دست بند بزنند و آرام به سمت ماشین پلیس ببرند، مزخرف است.

9 ماشین SUV تمام محله ما را مسدود کرده بود و حدود 7 افسر دیگر در ماشین‌هایشان منتظر بودند.”

چطور جلوی حملات DDOS و نشت اطلاعات را بگیریم؟

بعد از حملاتی که به او انجام شد، الیکس به شدت نکات امنیتی و پیشگیری را رعایت می‌کند. استفاده از VPN باعث شده تا IP او پنهان بماند و دیگر کسی متوجه نشود که او از کدام کشور در حال بازی است.

کاراکتر الن ویک به بازی Dead by Daylight اضافه می‌شود
بخوانید

او در ادامه گفت: “حالا یک IP جدید دارم و همیشه مطمئن می‌شود که VPN روشن است. بعضی از اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی شخصی خود را غیر فعال کرده‌ام چون آن‌ها مال قبل از 4 سال اخیر بوده‌اند که مشغول ساخت محتوا شدم. همچنین با مأموران قانون و FBI در تماس هستم که در این باره به تحقیق مشغولند.”

حمله معموران به خانه الیکس
حمله معموران به خانه الیکس

او به دیگر استریمرها نیز پیشنهاد کرد که IP جدید برای خود تهیه کنند و از VPN استفاده نمایند. از نگاه او این کار بسیار ساده بوده و بعضی از شرکت‌های ارائه کننده اینترنت این کار را به راحتی برای شما انجام می‌دهند. تنها کافی است که بعد از پرداخت پول، برای ده دقیقه مودم خود را خاموش و مجدداً روشن کنید. همچنین دوباره به VPN اشاره کرد که تا حد زیادی جلوی حملات DDOS و همچنین درز آدرس واقعی شما را می‌گیرد.

توسعه دهندگان Dead by Daylight جداگانه به تحقیق در این رابطه می پردازند

بعد از حملاتی که به استریمرهای بازی Dead by Daylight انجام شد -چه آن‌هایی که جزو گروه استریم کویینز بودند و چه آن‌هایی که نبودند – توسعه دهندگان بازی بیانه‌ای را منتشر نمودند: ” ما در حال تحقیق در رابطه با حملات DDOS در هفته گذشته هستیم. ما این گزارش‌ها را به شکل ویژه‌ای با اهمیت می‌دانیم. ما به صورت مستمر در حال رصد مسائل به صورت داخلی بوده و با همکاران خود در حال جمع‌آوری اطلاعات مهم تا جا ممکن هستیم تا دلیل مشکلات را به دست بیاوریم.”

در نهایت اگر تا پیش از حل این مشکل و به زودی قرار است استریم بازی Dead by Daylight را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم، مراقب بوده و تا جای ممکن از IP خود محافظت نمایید.

کاراکتر الن ویک به بازی Dead by Daylight اضافه می‌شود
بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا