اخبار

معاون شرکت بتسدا امیدوار است Redfall به یک بازی خوب تبدیل شود

پیت هاینز، معاون ارشد ارتباطات و بازاریابی جهانی در Bethesda Softworks، اعلام کرده که این شرکت قصد ندارد از بازی Redfall چشم‌پوشی کند و این بازی با به‌روزرسانی‌هایی که همه چیزش را بهبود می‌دهند، در مسیر خوبی قرار خواهد گرفت. این شرکت امیدوار است کیفیت بازی را به همان میزان کیفیتی بالا ببرد که بازی‌های دیگری مثل The Elder Scrolls Online و Fallout 76 از آن برخوردارند.

هاینز به سایت GamesIndustry.biz وقتی صحبت از عرضه Rocky برای Redfall به میان آمد، گفت: «ما همان شرکتی هستیم که بعضی از عرضه‌هایمان آن طور که می‌خواستیم پیش نرفتند، ولی فقط به این دلیل که آن پروژه‌ها شروع درستی نداشتند، کار را رها نمی‌کنیم یا آنها را کنار را نمی‌گذاریم. عرضه نسخه PC بازی The Elder Scrolls Online بی‌عیب و نقص نبود، اما ما به آن پایبند ماندیم. الان نوعی چندپلتفرمی فوق‌العاده محبوب است. در مورد بازی Fallout 76 هم همینطور است. بازی Redfall هم برای ما تفاوتی ندارد.»

او ادامه داد: «خب، شروعی را که می‌خواستیم اتفاق نیفتاد، اما این بازی هنوز هم یک بازی سرگرم‌کننده است… و به کار روی آن ادامه خواهیم داد. قرار است 60 فریم بر ثانیه را انجام دهیم. می‌خواهیم این بازی را به یک بازی خوب تبدیل کنیم، چون کاملاً آگاه هستیم که به عنوان یک استودیوی تحت مالکیت یک پلتفرم(first-party studio)، گیم پس (Game Pass) برای همیشه زنده است. ده سال دیگر افراد جدیدی می‌آیند و به Game Pass ملحق خواهند شد و بازی Redfall هم همچنان سر جای خودش باقی است.»

علاوه بر این، هاینز در مورد اینکه چطور ممکن است استقبال از Redfall باعث افزایش فشار بر استودیو در زمان توسعه RPG علمی تخیلی Starfield شود، صحبت کرد.

هنوز حدود 250 نفر روی بازی Starfield کار می‌کنند
بخوانید

هاینز اضافه کرد: «در مورد فشار بر بازی Starfield؟ همیشه بعد از هر عرضه، فشار وجود دارد. فشار یک نیروی بیرونی است که ما به آن توجه می‌کنیم، اما اجازه نمی‌دهیم که نقطه تمرکزمان باشد چون کنترلی بر آن نداریم. در عوض چه چیزی را می‌توانیم کنترل کنیم؟ ما بازی را کنترل می‌کنیم. چقدر خوب است؟ چگونه اجرا می‌شود؟ چقدر سرگرم‌کننده است؟ خب، پس بیایید این کار را انجام دهیم، و همه فشارها و مشکلات خود به خود حل می‌شود.»

بازی Redfall برای Arkane، Bethesda یا مایکروسافت چندان موفقیتی در پی نداشته است. به گفته مایکروسافت، این شوترِ ناکام در جلب توجه منتقدان، فروش کمتری داشته است. واکنش به بازی تا آن اندازه منفی بود، که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، به طور علنی بابت وضعیت بازی در زمان عرضه عذرخواهی کرد.

در حالی که استودیوی Arkane در گذشته اعلام کرده بود که بازی Redfall از زمان انتشار توسط «میلیون‌ها» گیمر بازی شده، ولی این تعداد احتمالاً مشترکین Game Pass را در نظر می‌گیرد، در حالی که احتمالاً مجموعه‌ای از جزئیات کلیدی را نادیده می‌گیرد، جزئیاتی مثل مدت زمانی که گیمرها واقعاً برای بازی صرف کرده‌اند. به جای اینکه فقط یک بار آن را بازی کنید و بعد رهایش کنید.

شرکت Bethesda در حال حاضر خود را برای انتشار یکی از بزرگترین بازی‌های سال یعنی Starfield  آماده می‌کند که در تاریخ 15 شهریور ( 6 سپتامبر) برای PC و Xbox Series X/S عرضه می‌شود.

برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.


منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا