اخبار

توسعه‌دهندگان بازی Final Fantasy 7 Rebirth درباره نقش کاراکتر Sephiroth توضیح می‌دهند

باعث تعجب نیست که بازی Final Fantasy 7 Rebirth به گسترش و بازآفرینی نسخه کلاسیک و اورجینال PS1 در یک زمینه متوقف نشده و تغییرات در جنبه‌های مختلف ادامه دارد، از نقشه جهان باز یکپارچه آن گرفته تا محتوایی که در آن قرار خواهد گرفت تا مدت زمان بازی. علاوه بر این، اعمال این تغییرات به معنای اضافه شدن به مدت زمان نهایی بازی و بیشتر شدن محتوای روایی برای تعدادی از کاراکتر خواهد بود که در میان آنها، شخصیت شرور مورد علاقه طرفداران، سپیروث (Sephiroth) ظاهراً یکی از برجسته‌ترین آنها به حساب می‌آید.

توسعه‌دهندگان این بازی اکشن RPG و در صف انتشار، اخیراً در صحبت با وب‌سایت Game Informer، به طور خاص به این موضوع اشاره کرده‌اند. در بازی Final Fantasy 7 اورجینال، اگرچه Sephiroth آشکارا حضور ثابتی داشت، ولی بیشتر نقش پس‌زمینه‌ای را در بخش‌های بزرگی از بازی برعهده گرفته بود تا اینکه در یک سوم پایانی بازی به تهدیدی برجسته‌تر تبدیل شود. با این حال، در بازی جدید Final Fantasy 7 Rebirth، او به طور قابل ملاحظه‌ای یک تهدید ملموس‌تر خواهد بود، چیزی که قبلاً در قسمت اول سه‌گانه بازسازی شده شاهد آن بودیم.

در واقع، به گفته کارگردان نائوکی هاماگوچی، عمیق شدن در داستان پس‌زمینه Sephiroth و روشن کردن چگونگی تبدیل شدن او به کاراکتر شروری که همه از او سراغ داریم، بخش مهمی از دنباله بعدی این مجموعه خواهد بود.

هاماگوچی گفته: « احساس کردیم لازم است از چگونگی فرایند تبدیل شدن او به فردی که اکنون در بازی وجود دارد، تصویر واضح‌تری داشته باشیم. حتی به عنوان توسعه‌دهنده‌ای که این بازی را می‌سازد، و شاهد این است که Sephiroth چگونه حقیقت را کشف می‌کند و چگونه بیشتر و بیشتر در تاریکی فرو می‌رود – مثلاً مرتکب اعمال پلید می‌شود و از چشم می‌افتد – و همه این‌ها را در کلام و رفتار او به تصویر می‌کشد، واقعاً می‌توانم برای او احساس تأسف داشته باشم. در طول دوره ساخت Rebirth، من معتقدم که گیمرها نه تنها با Cloud ارتباط برقرار می‌کنند و او را درک می‌کنند، بلکه با Sephiroth هم از طریق این بازی بسیار بیشتر ارتباط برقرار خواهد شد و درک بهتری از این کاراکتر نزد گیمرها ایجاد می‌شود.»

کارگردان اطمینان داده بازسازی سه‌گانه Final Fantasy 7 با انیمیشن Advent Children ارتباط خواهد داشت
بخوانید

یوشوموری کیتاسه، تهیه‌کننده بازی هم این‌چنین گفته :

«این بازسازی جدید، رویارویی شما با کاراکتر Sephiroth را به طور کامل پوشش می‌دهد، و در Rebirth، ما قصد داشتیم کاراکتر Sephiroth را به یک آنتاگونیست بسیار واضح و یک هدف برای کاراکترها تبدیل کنیم تا بروند و سفر خود را در Rebirth دنبال کنند. در بازی اورجینال، کاراکتر Sephiroth چندان در جهان بازی دیده نمی‌شد، اما در این عنوان جدید، ما این عنصر را به جلوی صحنه آورده‌ایم.»

همچنین تروکی اندو، کارگردان بتل‌ها و نبردهای بازی، در مورد قابلیت‌های کاراکتر Sephiroth در بازی Final Fantasy 7 Rebirth صحبت کرده و در مورد اینکه چگونه توسعه‌دهندگان سعی داشتند تعادلی بین ایجاد احساس قدرت در او و عدم شکستن تعادل سیستم مبارزه در این فرآیند ایجاد کنند، توضیحاتی داده است.

تروکی اندو گفته: «وقتی که کاراکتر Sephiroth را به عنوان کاراکتری که گیمرها می‌توانند در یک محدوده مشخص کنترل کنند، توسعه می‌دادیم، در عین حال در نظر داشتیم که شما می‌توانید در قالب این شخصیت بسیار نمادین هم بازی کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، من واقعاً مراقب بودم که نوع منابع و هزینه‌ای برابر با سایر کارکترهای قابل‌بازی برای توسعه کاراکتر Sephiroth به معنای جنگی فراهم کنم.»

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 10 اسفند (29 فوریه) برای PS5 عرضه خواهد شد.

برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.


منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا