به روز رسانی فصل چهارم بازی Call of Duty: Warzone در دسترس قرار گرفته است و ما در آن شاهد تغییرات زیادی هستیم. ما در این مقاله قصد داریم جزئیات آپدیت و تغییرات بهروز رسانی Mercenaries of Fortune را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه این مطلب همراه لیویتو باشید.
این روزها در بین طرفداران سبک شوتر، بحثهای پیرامون فصل چهارم بازی وارزون که Mercenaries of Fortune نام دارد خیلی زیاد بوده و Raven Software نیز اخیرا لیست تغییراتی که به این آپدیت اعمال شدهاند را به اشتراک گذاشته است.
بزرگترین تغییر اعمال شده در فصل سوم این بازی به گفتهی استودیو Raven Software کاهش تعداد بازیکنان از 150 به 120 بود. اما در فصل جدید هم ما شاهد تغییرات قابل توجهی هستیم که از جمله آنها میتوان به اضافه شدن سلاحها و اپراتورهای جدید اشاره کرد. همچنین تغییراتی روی نقشههای بتل رویال (Battle Royal) موجود در اثر مثل Caldera اعمال شده و نقشه جدیدی به نام Fortune’s Keep نیز به حالت Resurgence اضافه شده است.
وسایل نقلیه جدید، یک EMP Grenade Tactical جدید، بالونهای قابل حمل و قابل جایگذاری مجدد و Broken ATMs نیز از دیگر مواردی هستند که در بازی Call of Duty: Warzone شاهدشان خواهیم بود.
گیمرها پیشتر گلایههای زیادی از نقشه Caldera کرده بودند و استودیو ریون در پاسخ به کاربران 50 درصد پوشش گیاهی این نقشه را حذف کرد. این استودیو در این خصوص گفت که اقدام صورت گرفته موجب بهبود شرایط کلی بازی میشود، عملکرد گیمرها را بهبود میبخشد و به موقعیتیابی بهتر کمک میکند.
این استودیو همچنین اشاره کرد که آنها قصد داشتهاند مشکلات بصری روی نقشه را کاهش دهند تا تجربه بهتری را برای گیمرها به وجود آورند. این اقدام موجب کاهش پیدا کردن تعداد افرادی میشود که در بوتهها کمین میکنند؛ به همین دلیل هم میتوان این موضوع را خبر خوبی برای عموم گیمرها دانست (البته به جز افرادی که خودشان این رویکرد را در بازی داشتهاند).
در ادامه ما به صورت کامل جزییات بهروز رسانی و تغییرات بازی Call of Duty: Warzone در فصل چهارم را برایتان آوردهایم که میتوانید با مطالعه آن اطلاعات بیشتری از این آپدیت جدید به دست آورید.
گیم پلی بازی وارزون
ویژگیهای جدید گیمپلی بازی کالاف دیوتی وارزون
- پرکهای Lootable روی Fortune’s Keep فعال شدهاند
- Armored SUV | وسیله نقلیه جدید
- روی سقف این ماشین یک مسلسل اختصاصی وجود دارد و همچنین اپراتورها میتوانند از سلاحهای خودشان نیز روی آن استفاده کنند
- با کامل کردن Sabotage Contracts میتوانید آن را به عنوان پاداش دریافت کنید
- Nitro Boost برای شتاب فوری اما محدود
- EMP Grenade | تجهیزات تاکتیکی جدید | تمامی حالتها
- یک نارنجک تاکتیکی غیر کشنده که برای مقابل با تجهیزات دشمن طراحی شده و میتواند تجهیزات الکترونیکی نیروهای مقابل را از کار بیندازد
- از کار انداختن تجهیزات الکترونیکی دشمن و حذف HUD برای 6 ثانیه
- پرک Battle Hardened میتواند اثرات آن را کاهش دهد
- برای 10 ثانیه موتورهای وسایل نقلیه دشمن را از کار میاندازد
- Broken ATMs | Interactable جدید
- گیمرها میتوانند در اطراف نقشه یک ATMهایی تخریب شده را پیدا کنند و پولهای موجود در آنها را بردارند
- به صورت دورهای میتوانید از آنها به عنوان منبع پول استفاده کنید – اگر پول آنها را در هر دوره برداشت نکنید، این مبلغ تا سقف خاصی همچنان افزایش پیدا میکند
- Portable Redeploy Balloon | Deployable جدید | تمامی حالتها
- همانطور که از ناماش پیدا است، این مورد نسخه قابل حمل Redeploy Balloonبه حساب میآید
- میتوانید آن را جایگذاری کرده و تا زمان منقضی شدن یا انفجارش از آن استفاده کنید
جزییات بهروز رسانی و تغییرات بازی Call of Duty: Warzone: کیفیت بازی
- Loadout Crate UI Selection
- گزینهLoadout Crate UI داخل بازی همیشه در بالای لیست قرار میگیرد
از آن جایی که برخی از گیمرها به دلیل به خاطر سپردن انتخابهای پیشین، انتخابهای ناخواستهای را در لوت اوتها رقم میزنند، این مورد همیشه در ابتدای لیست قرار خواهد گرفت. این امر به گیمرها مخصوص وقتی شدیدا درگیر بازی هستند کمک میکند.
- انیمیشن ماسک گاز
- دیگر در حین فرود آمدن، مشکلی برای چتربازی به وجود نخواهد آمد
- این به روز رسانی در راستای آپدیتهای پیشین انجام شده است
- منوی Buy Station
- گزینهای به منوی تنظیمات اضافه شده که اجازه میدهد گیمرها وقتی میخواهند چند خرید انجام دهند، در منوی Buy Station بمانند
- موجودی متعلق به گیمر در کنار نام آیتم نمایش داده خواهد شد.
- برای مثال به این شکل: Gas Mask [1]
سازندگان قصد داشتهاند عملکرد گیمرها در Buy Station را با این تغییرات بهبود ببخشند و خرید تجهیزات را برایشان آسانتر کنند. همچنین اضافه شدن قابلیت نمایش موجودی گیمر نیز از قابلیتهای خوبی است که میتواند نقش مهمی داشته باشد.
- Deployable Buy Station
- حالا این مورد ماندگاری بالاتری دارد و در مقابل مکانهای قابل قرارگیری Buy Station سازگاری بیشتری از خود نشان میدهد
- Fire Sale Public Event
- Self Revive حالا هزینهای مشابه دیگر آیتمها خواهد داشت
- Loadout Drop Markers اکنون تخفیف دریافت خواهند کرد
- متن POI
- فونت و رنگ متن پیشفرض POI آپدیت شده تا گیمرها بهتر بتوانند مناطق با ارزش برای لوت کردن را ببینند
- Out-Of-Bounds Timer
- از 5 ثانیه به 10 ثانیه افزایش پیدا کرده است
به نظر میرسید تایمر مربوط به نقشه قبلی به اندازه کافی برای گیمرها طولانی نبوده که بتوانند اشتباهاتشان را تشخیص دهند و تصمیمات صحیح بگیرند. به همین دلیل زمان تا حدی افزایش پیدا کرده تا به گیمرها کمکی شده باشد، اما در عین حال این مدت زمان بیش از اندازه نیز نیست.
- Gulag Audio
- حالا صدای پای گیمرها که در حال نبرد هستند در “Hold” Gulag جدید قطع شده است
پرکها (Perk) در بازی Call of Duty: Warzone
- Ground Loot Perks
- سازندگان از عملکرد پرکهای Ground Loot راضی بودهاند و به همین دلیل صرفا موارد زیر را اضافه کردهاند:
- Ghost
- Combat Scout
- Double Time
- Cold Blooded
- Amped
- سازندگان از عملکرد پرکهای Ground Loot راضی بودهاند و به همین دلیل صرفا موارد زیر را اضافه کردهاند:
تنظیمات پرک
- Battle Hardened
- مقاومت در برابر Stun و Flash از 40 درصد به 70 درصد افزایش یافته است
- Scavenger
- با هر کشتن 500 دلار اضافی در اهدا میشود
- Hardline
- ارائه 25 درصد تخفیف برای همه اقلام Buy Station، از جمله Loadout Drop Markers
تنظیمات پیشین
این کار در فصل سوم یعنی Reloaded کامل شده بود، اما برای تکمیل بودن مقاله آنها را در ادامه قرار دادهایم.
- Restock Perk
- Recharge Time از 25 ثانیه به 30 ثانیه افزایش پیدا کرده است
- Radar Jammer
- شانس Drop Rate در Rebirth Resurgence و Fortune’s Keep کاهش پیدا کرده است
تجهیزات تاکتیکی
- Snapshot Grenade
- شعاع از 27.4 متر به 22 متر کاهش پیدا کرده است
سلاحها
سلاحهای جدید
- UGM-8: Light Machine Gun (VG)
- سرعت آتش بالا، LMG متحرک که در ایجاد سرکوب آتش و عقب راندن مواضع دشمن برتری دارد
- Marco 5: Submachine Gun (VG)
- یک مسلسل با تحرک بالا، دقیق از لگن با قدرت توقف عالی در فاصله نزدیک
چالشهای آنلاک سلاح جدید
- M1916: Marksman Rifle (VG)
- به دست آوردن 10 کیل (Kill) با یک شلیک در 15 رقابت
- Nikita AVT: Assault Rifle (VG)
- کسب 10 کیل در حین حرکت در 15 رقابت
تنظیمات سلاح
Assault Rifles
AK-47 (BOCW)
- لگد مداوم اندکی افزایش پیدا کرده است
AS44 (VG)
- Standing Hip Fire Accuracy افزایش پیدا کرده است
- Empress Falchion A
- Horizontal Recoil Control از -30 درصد به -25 درصد افزایش پیدا کرده است
- Kovalevskaya 615mm
- Vertical Recoil Control حالا 12 درصد افزایش یافته است
- · 7.62x54mmR 40 Round Mags
- Recoil Control از -25 درصد به -22 درصد افزایش پیدا کرده است
- پاداش آسیب حذف شده است
- Damage Range از 20 درصد به 30 درصد رسیده است
- Muzzle Velocity از 10 درصد به 30 درصد افزایش یافته است
- · 7.62 Gorenko 50 Round Mags
- Muzzle Velocity از -20 درصد به -15 درصد افزایش یافته است
- جریمه آسیب حذف شده است
- Damage Range از -20 درصد به -30 درصد کاهش پیدا کرده است
Assault Rifle Charlie (VG)
- Muzzle Velocity به اندازه 3.4 درصد افزایش یافته است
- Neck Damage Multiplier از 1.1 به 1.25 افزایش پیدا کرده است
- CGC 30” XL
- Recoil Control از 35 درصد به 28 درصد کاهش یافته است
- Visual Recoil افزایش پیدا کرده است
- Chariot 18″ Rapid
- لگد کمتر شده است
- Recentering Speed به اندازه 3 درصد افزایش داشته است
- Visual Recoil کاهش پیدا کرده است
- · .50 BMG 40 Round Mags
- Muzzle Velocity از 20 درصد به 12 درصد کاهش پیدا کرده است
- · .50 BMG 60 Round Mags
- Muzzle Velocity از 20 درصد به 12 درصد کاهش پیدا کرده است
- Movement Speed از 3 درصد به -3.5 درصد کاهش یافته است
- Damage Range از 20 درصد به 25 درصد رسیده است
- · 8mm Klauser 40 Round Mags
- Muzzle Velocity از -20 درصد به -15 درصد افزایش پیدا کرده است
- Damage Range از -20 درصد به -15 درصد رسیده است
- Rate of Fire Multiplier از 21 درصد به 19 درصد رسیده است
- Recoil Control از 20 درصد به 16 درصد کاهش یافته است
- Removed Stock
- Vertical Recoil Control از -10 درصد به -12 درصد کاهش پیدا کرده است
Cooper Carbine (VG)
- شدت لگد زدن تنظیم شده است تا اتکای کمتری به Tight Grip داشته باشد
- حداکثر آسیب از 24 به 25 افزایش یافته است
- حداقل آسیب از 20 به 22 افزایش پیدا کرده است
- Gracey Rapid
- Headshot Damage Multiplier از 1.071 به 1.12 افزایش یافته است
- جریمه آسیب به بالا تنه حذف شده است
- جریمه Horizontal Recoil از 33 درصد به 30 درصد کاهش یافته است
- جریمه Vertical Recoil از 11 درصد به 9 درصد کاهش پیدا کرده است
- Tight Grip
- Recoil Control که توسط Tight Grip ارائه میشود برای Cooper Carbine کاهش پیدا کرده است
- Compressed Rounds
- Vertical Recoil حالا به 3.5 درصد افزایش پیدا کرده است
- Horizontal Recoil از 2.4 درصد به 3.5 رسیده است
Assault Rifle Bravo (VG)
- Muzzle Velocity به اندازه 11 درصد افزایش یافته است
- Upper Torso Damage Multiplier از 1.1 به 1.2 رسیده است
Nikita AVT (VG)
- حداکثر آسیب از 23 به 26 افزایش پیدا کرده است
- Move Speed Scale از 0.84 به 0.86 افزایش پیدا کرده است
- · 7.62x54mmR 50 Round Mags
- اصلاحکننده Movement Speed حذف شده است
- جریمه Reload Quickness اضافه شده است
- · 6.5 Sakura 60 Round Drums
- اصلاحکننده Movement Speed حذف شده است
- جریمه Reload Quickness تا حدی افزایش یافته است
KG M40 (VG)
- حداقل آسیب از 24 به 26 افزایش پیدا کرده است
- شدت لگد زدن تنظیم شده است تا اتکای کمتری به Tight Grip داشته باشد
- · 6.5mm Sakura 40 Round Mags
- Muzzle Velocity از -20 درصد به -10 درصد افزایش یافته است
- جریمه Recoil Recovery حذف شده است
- Global Damage از -10 به -4 افزایش پیدا کرده است
- Damage Range از -20 درصد به -15 درصد افزایش یافته است
- VDD 500mm LS
- Muzzle Velocity از -12 درصد به -10 درصد افزایش یافته است
- Vertical Recoil Control از -90 به -50 افزایش پیدا کرده است
- Krausnick 700mm 01V
- Damage Range از -25 درصد به -20 درصد افزایش یافته است
- Nilsson 515mm Burst
- Damage Range حالا 25 درصد افزایش پیدا کرده است
- Muzzle Velocity حالا 20 درصد افزایش یافته است
- Rate of Fire از 10 درصد به 20 درصد رسیده است
- Burst Fire Cooldown از 300 میلی ثانیه به 200 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است
- VDD 390mm Rapid
- Fire Rate از 21 درصد به 18 درصد کاهش پیدا کرده است
- Global Damage از -5 درصد به -7 درصد کاهش یافته است
- Reisdorf 36SK
- Hipfire Accuracy از -12.4 درصد به -10 درصد افزایش یافته است
- Tight Grip
- Recoil Control که توسط Tight Grip ارائه شده، برای KGM40 کاهش پیدا کرده است
FFAR1 (BOCW)
- Max Damage Range از 25.4 متر به 28.6 متر افزایش یافته است
NZ-41 (VG)
- Recoil Recovery به اندازه 20 درصد کاهش پیدا کرده است
- Recoil Recovery در واقع سرعت بازگشت صفحه به مرکز، پس از هر بار شلیک است. نتیجه این تغییر تفاوت چشمگیری در شدت لگد زدن NZ-41 (VG) ایجاد میکند
- · 8mm Klauser 40 Round Mags
- Recoil Control Penalty حالا -10 درصد افزایش پیدا کرده است
- LOR MK1 Burst
- Initial Firing Recoil Control از 20 درصد به 30 درصد رسیده است
- Sustained Recoil Control از 10 درصد به -12 درصد کاهش یافته است
- Burst-fire Cooldown از 300 میلی ثانیه به 265 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است
- Burst Fire حالا از حالت انفجار خودکار پشتیبانی میکند
- Orbweaver 360mm BC
- Muzzle Velocity حالا 40 درصد افزایش پیدا کرده است
- در توضیحات مربوط به فصل 3 به این مورد اشاره شده بود، ولی حالا سازندگان آن را عملی کردهاند
- Muzzle Velocity حالا 40 درصد افزایش پیدا کرده است
- Orbweaver Custom
- Visual Recoil کاهش یافته است
- Horizontal Recoil Control از -30 به -15 افزایش یافته است
- Ravenwood 480mm No.2
- ADS Initial Recoil Control از -30 درصد به -20 درصد افزایش پیدا کرده است
- Hipfire Initial Recoil Control از -30 درصد به -20 درصد افزایش یافته است
- · 6.5mm Sakura 50 Round Mags
- Vertical Recoil Control از 45 درصد به 40 درصد کاهش پیدا کرده است
- Visual Recoil افزایش پیدا کرده است
- LOR Mk3 SC
- Sustained Fire Recoil Control از 15 درصد به 14 درصد کاهش یافته است
Assault Rifle Alpha (VG)
- حداقل آسیب از 29 به 28 کاهش پیدا کرده است
- Muzzle Velocity به اندازه 1.8 درصد کاهش یافته است
- Head Locational Damage Multiplier از 1.58 به 1.45 کاهش پیدا کرده است
- Neck Locational Damage Multiplier از 1.19 به 1.18 کاهش پیدا کرده است
- · 7.62 Gorenko 50 Round Mags
- Vertical Recoil Control از 29 درصد به 24 درصد رسیده است
- Horizontal Recoil Control از 30 درصد به 25 درصد کاهش یافته است
- VDD 760mm 05B
- Muzzle Velocity از 50 درصد به 45 درصد کاهش پیدا کرده است
- Damage Range از 35 درصد به 32 درصد رسیده است
- Visual Recoil افزایش پیدا کرده است
- · 8mm Kurz 60 Round Drums
- Movement Speed از -1.3 به -2 کاهش یافته است
Vargo 52 (BOCW)
- Muzzle Velocity به اندازه 3.7 درصد افزایش پیدا کرده است
- Raise Time از 833 میلی ثانیه به 765 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است
- · 17.1 VDV Reinforced
- Recoil Control از 2.5 درصد به 3.5 درصد افزایش یافته است
- · 18.6″ Task Force
- Recoil Control از 5 درصد به 7 درصد رسیده است
سازندگان برخی از تنظیمات مربوط به لگد زدن Vargo 52 (BOCW) را که مربوط به اوایل سال جاری میلادی بود، برگرداندهاند. این موضوع باعث شده که حالا کنترل این اسلحه راحتتر شود و تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.
Volkssturmgewehr (VG)
- Visual Recoil کاهش پیدا کرده است
Launcherها
- Launcher Alpha (BOCW)
- Inner Damage از 250 به 275 افزایش یافته است
- Mid Damage از 135 به 155 افزایش یافته است
- Outer Damage از 50 به 65 افزایش یافته است
- RPG-7 (BOCW)
- Inner Damage از 250 به 275 افزایش یافته است
- Mid Damage از 130 به 155 افزایش یافته است
- Outer Damage از 50 به 65 افزایش یافته است
- M79 (BOCW)
- Inner Damage از 250 به 275 افزایش یافته است
- Mid Damage از 100 به 125 افزایش یافته است
- Outer Damage از 72 به 100 افزایش یافته است
- M1 Bazooka (VG)
- Inner Damage از 250 به 275 افزایش یافته است
- Mid Damage از 130 به 160 افزایش یافته است
- Outer Damage از 50 به 70 افزایش یافته است
- MK11 Launcher (VG)
- Inner Damage از 225 به 250 افزایش یافته است
- Outer Damage از 140 به 165 افزایش یافته است
- Panzerschreck (VG)
- Inner Damage از 250 به 275 افزایش یافته است
- Mid Damage از 130 به 160 افزایش یافته است
- Outer Damage از 50 به 70 افزایش یافته است
- Panzerfaust (VG)
- Inner Damage از 250 به 275 افزایش یافته است
- Mid Damage از 130 به 160 افزایش یافته است
- Outer Damage از 50 به 70 افزایش یافته است
- RPG-7 (MW)
- Inner Damage از 250 به 275 افزایش یافته است
- Mid Damage از 130 به 155 افزایش یافته است
- Outer Damage از 50 به 65 افزایش یافته است
- PILA (MW)
- Inner Damage از 250 به 275 افزایش یافته است
- Mid Damage از 130 به 155 افزایش یافته است
- Outer Damage از 50 به 65 افزایش یافته است
- JOKR (MW)
- Mid Damage از 150 به 175 افزایش یافته است
- Outer Damage از 50 به 65 افزایش یافته است
- STRELA-P (MW)
- Inner Damage از 250 به 275 افزایش یافته است
- Mid Damage از 75 به 100 افزایش یافته است
- Outer Damage از 50 به 65 افزایش یافته است
مسلسلهای سبک (Light Machine Guns) در بازی Call of Duty: Warzone
Whitley (VG)
- Max Damage Range از 38.1 متر به 40.2 متر افزایش پیدا کرده است
- حداکثر آسیب از 38 به 39 افزایش پیدا کرده است
- حداقل آسیب از 32 به 33 افزایش پیدا کرده است
- Muzzle Velocity به اندازه 10 درصد افزایش یافته است
- · 28” Gracey Mk. 9
- Damage Range به اندازه 15 درصد افزایش پیدا کرده است
DP27 (VG)
- Muzzle Velocity به اندازه 8.4 درصد افزایش یافته است
Light Machine Gun Charlie (VG)
- Muzzle Velocity به اندازه 2.4 درصد افزایش یافته است
Type 11 (VG)
- Muzzle Velocity به اندازه 1.8 درصد افزایش یافته است
MG42 (VG) در بازی Call of Duty: Warzone
- شدت لگد زدن تنظیم شده است تا اتکای کمتری به Tight Grip داشته باشد
- حداکثر آسیب از 20 به 22 افزایش پیدا کرده است
- حداقل آسیب از 17 به 19 افزایش پیدا کرده است
- ADS Transition In Time از 360 میلی ثانیه به 410 میلی ثانیه افزایش یافته است
- ADS Transition Out Time از 350 میلی ثانیه به 400 میلی ثانیه رسیده است
- Muzzle Velocity به اندازه 1.8 درصد افزایش یافته است
- VDD 890mm 32M Luftschutz
- Damage Range به اندازه 15 درصد بیشتر شده است
- · 6.5 Sakura 125 Round Drums
- Damage Range از -20 درصد به -10 درصد افزایش پیدا کرده است
- Muzzle Velocity از -20 درصد به -10 درصد افزایش پیدا کرده است
- ADS Speed از 3.5 درصد به 4 درصد رسیده است
- Tight Grip
- Recoil Control ارائه شده توسط Tight Grip برای MG42 (VG) کاهش پیدا کرده است
Marksman Rifles
- Flinch روی Marksman Rifleها 25 درصد کاهش پیدا کرده است
M1 Garand (VG)
- Upper Torso Damage Multiplier از 1.1 به 1.3 افزایش یافته است
- Neck Damage Multiplier از 1.1 به 1.3 افزایش یافته است
SVT-40 (VG)
- Lower Torso Damage Multiplier از 1 به 1.3 افزایش یافته است
- Upper Extremities Damage Multiplier از 1 به 1.3 افزایش یافته است
Crossbow (MW)
- Bolt Velocity به اندازه 27.2 درصد افزایش پیدا کرده است
R1 Shadowhunter (BOCW)
- Bolt Velocity به اندازه 12.5 درصد افزایش پیدا کرده است
Melee
سلاحهای Melee اغلب نسبت به سایر سلاحها در CQC استانداردهای پایینتری داشتند و علاوه بر این، سرعت حرکت آنها دیگر قابل قیاس با برخی از سلاحهای سریعتر و تهاجمیتر نبود. در نتیجه حالا مدت زمان حرکت دادن بسیاری از سلاحهای Melee (زمانی که طول میکشد سلاح از یک سمت به سمت دیگر حرکت داده شود) و سرعت حرکت آنها به شکل مثبتی تنظیم شده است.
Katana (VG)
- Swing-time Interrupt Delay از 1000 میلی ثانیه به 620 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است
- Movement Speed Scale از 0.948 به 0.95 افزایش یافته است
- Lunge Distance از 2.16 متر به 1.91 متر کاهش پیدا کرده است
Sawtooth (VG)
- Fatal Interrupt Time از 1500 میلی ثانیه به 1000 میلی ثانیه کاهش یافته است
- Lunge Distance از 2.04 متر به 1.78 متر کاهش پیدا کرده است
Skål Crusher (VG)
- Swing-time Interrupt Delay از 1500 میلی ثانیه به 500 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است
- Movement Speed Scale از 0.94 به 0.938 کاهش یافته است
- ADS Movement Speed Scale از 0.96 به 0.97 رسیده است
- Lunge Distance از 2.8 متر به 2.29 متر کاهش پیدا کرده است
Ice Axe (VG)
- Swing-time Delay از 1000 میلی ثانیه به 620 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است
- Lunge Distance از 2.52 متر به 2.04 متر کاهش پیدا کرده است
Sledgehammer (VG)
- آسیب از 135 به 150 افزایش یافته است
- Movement Speed Scale از 0.942 به 0.943 رسیده است
- Lunge Distance از 2.19 متر به 1.98 متر کاهش پیدا کرده است
Sledgehammer (BOCW)
- Swing time از 1500 میلی ثانیه به 1300 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است
- Fatal Interrupt Time از 1500 میلی ثانیه به 1100 میلی ثانیه کاهش یافته است
- آسیب از 135 به 150 افزایش یافته است
- Movement Speed Scale از 0.93 به 0.94 افزایش یافته است
Wakizashi (BOCW)
- Movement Speed Scale از 0.93 به 0.945 افزایش یافته است
Sai (BOCW)
- آسیب از 70 به 100 افزایش یافته است
- Hits to Execute از 5 به 3 کاهش پیدا کرده است
Kali Sticks (MW)
- آسیب از 65 به 90 افزایش یافته است
- Hits to Execute از 4 به 3 کاهش پیدا کرده است
- Movement Speed Scale از 0.94 به 0.95 افزایش یافته است
Ballistic Knife (BOCW)
- Movement Speed Scale از 0.943 به 0.955 افزایش یافته است
- حالا از Aim Assist بهره میبرد
Dual Kodachis (MW)
- Movement Speed Scale از 0.875 به 0.942 افزایش یافته است
تفنگ دستی (Handgun) در بازی Call of Duty: Warzone
AMP63 (BOCW)
- Upper Torso damage Multiplier از 1.2 به 1.11 کاهش پیدا کرده است
- Lower Torso damage Multiplier از 1.1 به 1.06 کاهش پیدا کرده است
- حداکثر آسیب از 31 به 32 افزایش پیدا کرده است
- متوسط آسیب از 28 به 26 کاهش یافته است
- حداقل آسیب از 23 به 20 رسیده است
Handgun Charlie (BOCW)
- حداکثر آسیب از 35 به 30 کاهش پیدا کرده است
- متوسط آسیب از 29 به 27 کاهش یافته است
RATT (VG)
- Empress 129mm B03TT
- حداکثر آسیب از 32 به 35 افزایش پیدا کرده است
- متوسط آسیب از 26 به 28 افزایش یافته است
- Rate of Fire از -50 درصد به -38 درصد رسیده است
آسیب RATT (VG) وقتی از Barrel استفاده نمیشد به شکل چشمگیری بالاتر بود. حال سازندگان با افزایش مناسب آسیب مشخصات آسیب Empress Barrels و کاهش جریمه Rate of Fire این مشکل را رفع کردهاند.
مسلسلهای دستی (Submachine Guns)
Armaguerra 43 (VG)
- حداکثر آسیب از 25 به 27 افزایش پیدا کرده است
- Max Damage Range از 10.3 متر به 9.6 متر کاهش یافته است
- Botti 315mm CII
- حداکثر آسیب از 26 به 28 افزایش پیدا کرده است
- Max Damage Range از 11.5 متر به 10.5 متر کاهش یافته است
- Vertical Recoil Control از -40 درصد به -38.5 درصد کاهش پیدا کرده است
- Perfetto Custom
- Damage Range از 25 درصد به 30 درصد افزایش یافته است
- Fire Rate Modifier از -13 درصد به -7 درصد کاهش پیدا کرده است
- Imerito 550mm 03P
- Horizontal Recoil Control از 25 درصد به 20 درصد کاهش یافته است
- Vertical Recoil Control از 20 درصد به 15 درصد رسیده است
- · .30 Russian Short 34 Round Mags
- جریمه آسیب Locational حذف شده است
- Damage Range از -20 درصد به -18 درصد افزایش پیدا کرده است
- Fire Rate Modifier از 10 درصد به 8 درصد کاهش پیدا کرده است
- · 8mm Kurz 72 Round Mags
- Damage Bonus از 10 درصد به 7 درصد کاهش یافته است
- Fire Rate Modifier از -15 درصد به -8.5 درصد کاهش پیدا کرده است
- Vertical Recoil Control از -20 درصد به -25 درصد رسیده است
- Horizontal Recoil Control از -18 درصد به -20 درصد کاهش یافته است
- Botti DA
- Recoil از 14 درصد به 10 درصد کاهش پیدا کرده است
H4 Blixen (VG)
- Lower Torso Damage Multiplier از 1.1 به 1 کاهش پیدا کرده است
- آسیب متوسط از 35 به 34 کاهش یافته است
- Movement Speed Scaler از 0.91 به 0.9 کاهش پیدا کرده است
- ADS Movement Speed Scaler از 1.5 به 1.45 رسیده است
- Jönsson 9″ RMK
- Muzzle Velocity حالا 20 درصد بیشتر شده است
- Karlsson 17″ Custom
- Muzzle Velocity حالا 10 درصد کمتر شده است
- Recoil Control از -10 درصد به -11 درصد کاهش پیدا کرده است
- Magnus 9″ Bust TG
- Muzzle Velocity حالا 30 درصد بیشتر شده است
- Bergström 17” F3
- Horizontal Recoil Control از 55 درصد به 48 درصد کاهش یافته است
- · 7.62 Gorenko 54 Round Mags
- Headshot Damage Multiplier از 25 درصد به 18 درصد نزول پیدا کرده است
تاثیر اضافه شدن H4 Blixen (VG) از همان ابتدا واقعا چشمگیر بود و احتمالا همهتان میدانید که نرخ سازگاری آن نسبت به باقی سلاحهای میانفصلی بازی Call of Duty: Warzone بدون تردید بالاتر بوده است. عموما دلیل آن هم اثرگذاری زیاد آن محسوب میشود. این به روز رسانی سعی کرده تا حدی مشخصات آسیب و سطح کشندگی کلی آن را تنظیم کند تا اثرگذاریاش در فواصل متوسط ضعیفتر شود. زیرا در این محدوده بود که عملکرد این سلاح از سایر رقبا بهتر بود.
MAC-10 (BOCW)
- حداقل آسیب از 19 به 20 افزایش پیدا کرده است
- Headshot Damage Multiplier از 1.3 به 1.33 افزایش یافته است
- Max Damage Range از 14.7 متر به 15.6 متر رسیده است
Owen Gun (VG)
- Upper Torso Damage Multiplier از 45 درصد به 25 درصد کاهش یافته است
- Gawain 188mm Shrouded
- Max Damage Range از 17.8 متر به 18.4 متر افزایش پیدا کرده است
- Upper Torso Damage Multiplier از 1.034 درصد به 1 درصد کاهش یافته است
- Lower Torso Damage Multiplier از 1.034 درصد به 1 درصد کاهش یافته است
- Lower Extremities Damage Multiplier از 1.034 به 0.9 کاهش پیدا کرده است
- Vertical Recoil Control از -25 درصد به -26 درصد رسیده است
PPSh-41 (VG)
- شدت لگد زدن اندکی کاهش یافته است
- · 8mm Nambu 71 Round Mag
- Muzzle Velocity از -20 درصد به -15 درصد افزایش پیدا کرده است
Sten (VG)
- حداقل آسیب از 21 به 23 افزایش یافته است
- حداکثر آسیب از 29 به 30 رسیده است
- متوسط آسیب از 24 به 25 افزایش پیدا کرده است
- Mid Damage Range از 27.9 متر به 24.8 متر کاهش یافته است
Type 100 (VG)
- Lower Extremities Damage Multiplier از 1.0 به 0.95 کاهش پیدا کرده است
- Warubachi 134mm Rapid
- Vertical Recoil Control حالا 2.5 درصد کمتر شده است
- Fire Rate از 20 درصد به 18 درصد رسیده است
Welgun (VG)
- Lower Extremities Damage Multiplier از 1.0 به 0.9 کاهش پیدا کرده است
Sniper Rifles
- Aggressive Sniperهای زیر حالا با پایینترین سطح Flinch سازگار شدهاند – این موارد از تنظیمات Flinch که قبلا Marksman Rifle Charlie (MW) و Swiss K31 (BOCW) به آن دسترسی داشتند، بهره میبرند. علاوه بر این، در این سطح Flinch تا حدی کاهش پیدا کرده است.
- Marksman Rifle Charlie (MW)
- SP-R 208 (MW)
- Swiss K31 (BOCW)
- Pelington 703 (BOCW)
- LW3 – Tundra (BOCW)
- Type 99 (VG)
- Kar98k (VG)
- Flinch روی همهی Heavy Sniperها 12 درصد کاهش پیدا کرده است
Gorenko Anti-Tank Rifle (VG)
- Rate of Fire از 0.4 به 0.5 افزایش پیدا کرده است
- Base Recoil به اندازه چشمگیری کمتر شده است
- حداکثر آسیب از 120 به 110 کاهش یافته است
- متوسط آسیب از 102 به 100 رسیده است
- Headshot Damage Multiplier از 2.26 به 3 افزایش یافته است
- Upper Torso Damage Multiplier از 1.2 به 1 کاهش پیدا کرده است
- Lower Torso Damage Multiplier از 1.1 به 1 کاهش پیدا کرده است
- · 240mm Zac Rapid
- Vertical Recoil به اندازه 10 درصد بیشتر شده است
- Fire Rate از 20 درصد به 10 درصد کاهش یافته است
- ADS Time از 5 درصد به 6.5 درصد افزایش پیدا کرده است
- Movement Speed از 2 درصد به 3 درصد رسیده است
- · 13mm AM 3 Round Fast Mags
- Movement Speed حالا 3 درصد بیشتر شده است
- Marksman Stock
- Movement Speed از -4 به -2.5 افزایش پیدا کرده است
- Reinforced Stock
- ADS Speed از 4 درصد به 4.5 درصد افزایش یافته است
3-Line Rifle (VG)
- ADS Transition In Time از 578 میلی ثانیه به 506 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است
- ADS Transition Out Time از 540 میلی ثانیه به 514 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است
- Empress 514mm F01
- ADS Speed از 10 درصد به 11 درصد رسیده است
- Kovalevskaya 820mm R1MN
- ADS Speed از -12 درصد به -7 درصد رسیده است
- Kovalevskaya 700mm
- ADS Speed از 4 درصد به 5 درصد رسیده است
- · 500mm MN Custom
- ADS Speed از -8 درصد به -3 درصد رسیده است
- Empress 700mm TN02
- ADS Speed از -10 درصد به -5 درصد رسیده است
- · 270mm Voz Carbine
- ADS Speed از 7 درصد به 8 درصد رسیده است
Tactical Rifles
- Tactical Rifle Charlie (BOCW)
- حداکثر آسیب از 40 به 43 افزایش پیدا کرده است
- حداقل آسیب از 32 به 34 افزایش پیدا کرده است
اتچمنتها (Attachments) در بازی Call of Duty: Warzone
- اکثر اتچمنتهای همگانی و فراگیر به روز شدهاند تا گیمرها در بازی Call of Duty: Warzone انتخابهای بیشتری داشته باشند
Muzzles
- MX Silencer (VG)
- Vertical Recoil Control از 5 درصد به 4 درصد کاهش پیدا کرده است
- G28 Compensator (VG)
- Flinch Resistance حالا 20 درصد بیشتر شده است
- T1 Flash Hider (VG)
- Time to ADS از 4 درصد به 2 درصد کاهش یافته است
- Muzzle Brake (VG)
- Horizontal Recoil Control از 4 درصد به 6 درصد افزایش پیدا کرده است
- Flinch Resistance حالا 10 درصد بیشتر شده است
Under Barrels
- Bayonet
- Hits To Execute از 1 به 2 افزایش یافته است
- SMLE Pistol Grip (VG)
- ADS Time حالا 2 درصد کمتر شده است
- ADS Movement Speed به اندازه +5 درصد بیشتر شده است
- M1915 Steady (VG)
- Gun Movement While Firing حالا -2 درصد کاهش پیدا کرده است
- Hip Fire Accuracy از 4 درصد به 6 درصد افزایش پیدا کرده است
- Horizontal and Vertical Recoil Control حالا 2 درصد بیشتر شده است
- Mark VI Skeletal (VG)
- Movement Speed حالا +1 درصد افزایش یافته است
- Hip Fire Accuracy حالا -2 درصد کاهش پیدا کرده است
- M3 Ready Grip (VG)
- Vertical Recoil از 5 درصد به 2.5 درصد رسیده است
- Bipod (VG)
- Movement While Firing حالا -5 درصد کاهش پیدا کرده است
Rear Grips
- Polymer Grip (VG)
- Flinch Resistance از 95 درصد به 50 درصد کاهش یافته است
- Hatched Grip (VG)
- Vertical Recoil Control حالا 2.5 درصد افزایش پیدا کرده است
- Flinch Resistance حالا 10 درصد بیشتر شده است
- Horizontal Recoil Control از 4 درصد به 5 درصد رسیده است
- Rubber Grip (VG)
- Flinch Resistance حالا 25 درصد افزایش یافته است
- Leather Grip(VG)
- ADS Move Speed حالا 10 درصد افزایش پیدا کرده است
- Hip Spread حالا 2 درصد بیشتر شده است
- Granular Grip (VG)
- Recoil Recovery حالا 10 درصد افزایش یافته است
- Taped Grip (VG)
- Movement Speed حالا 5 درصد افزایش پیدا کرده است
- Sprint to Fire Speed حالا 2 درصد بیشتر شده است
جزییات بهروز رسانی و تغییرات بازی Call of Duty: Warzone: باگهای رفع شده
- بهبود عملکرد رندر روی کنسول
- رفع باگی که مربوط به عدم توانایی سلاحهای Vanguard در Rotational Flinch در حین استفاده از Opticهای خاص میشد. حالا تمامی سلاحها از نظر برابری به Modern Warfare و Cold War نزدیکتر هستند.
- رفع باگ مربوط به عدم توانایی برخورد دو Claymore متوالی به یک کاراکتر
- رفع باگ مربوط به سلاحهای پس از عرضه Vanguard که Camos آنلاک شده نمیتوانست در بازی Call of Duty: Warzone مورد استفاده قرار بگیرد
- رفع باگ که اجازه نمیداد گیمرها در چالشهای Reticle برای سلاحهای Black Ops Cold War پیشرفت کنند
- رفع باگ مربوط به زمانی که گیمر در ماشین کشته شده یا وسیله نقلیه نابود شده است. در این حالت اگر گیمر از Self-Revive استفاده میکرد، موجب میشد اگر سپر ضد شورش داشت، این مورد از لیست داراییهایاش حذف شود.
- رفع باگ اسکین “Astrakhan” Padmavati که موجب ایجاد مشکل در دید گیمر میشد
- رفع باگ مربوط به جایی که یک پلتفرم Redeploy Balloon نزدیک Runway روی هوا معلق بود
- رفع باگ گیر کردن کاراکتر در بین صخرههای نزدیک Village
- رفع باگ مربوط به Ascender نزدیک Radio Station
- رفع باگ قابل دسترس نبودن اتچمنت M3 Ready Grip برای Nikita AVT (VG)
- رفع باگ قابل دسترس نبودن اتچمنت Type 99 10.0x Telescopic Optic برای Nikita AVT (VG)
- رفع باگ نمایش اتچمنت Explosive Flechettes برای UGR (BOCW) با یک آیکون متفاوت
- رفع باگ نمایش اتچمنت Marauder Flash Hider برای Armaguerra 43 (VG) با یک آیکون متفاوت
- رفع باگ نمایش نام اشتباه اتچمنت Marauder Flash Hider برای Welgun (VG)
- رفع باگ عدم ارجاع صحیح Diamond Camo Challenges برای M1916 (VG) به Marksman Rifleها
- رفع باگ نمایش اتچمنت SWAT 5 mw Laser Sight برای LAPA (BOCW) با یک آیکون متفاوت
- رفع باگ مربوط به پرت شدن گیمر به بیرون از منو در زمان اسکرول کردن و رسیدن به “Fenrir Unchained” Finishing Move
- رفع باگ مربوط به عدم نمایش “Growling Guardian” Charm در منوی انتخاب Charm
- رفع باگی که از گیمرها میخواست علیرغم استفاده از جدیدترین نسخه درایور ویدیو، درایورها جدید را نصب کنند
- رفع باگ عدم ارائه Ghost Legacy Pack به گیمرهایی که باندل Vault Edition را برای MWII روی استیم (Steam) پیشخرید کرده بودند
- رفع باگ مربوط به برخورد با المانهای متنوع در Caldera/Fortune’s Keep که اجازه میداد گیمرها از میان آنها اطراف را ببینند، تیراندازی کرده یا به هر نحو از این ویژگی سوء استفاده کنند
- رفع باگی که موجب احضار زامبیهای بیشتر در Pay Respects Challenge میشد
- رفع باگ مربوط به Cash Extraction Public Event و مزدورهای AI که به Trophy Systemها ربط داشت
- رفع باگ مربوط به مشکل دیگری که باعث میشد اخطار صوتی و تصویری خارج از محدوده در Fortune’s Keep در طول لابی قبل از مسابقه روی صفحه باقی بماند
- رفع باگ در حالت Plunder که باعث میشد افرادی که در Storage Town کشته شدهاند، در Village رسپاون (Respawn) شوند
- رفع باگی که باعث روی هم افتادن آیکونهای Tac Map و نامهای POI میشد
- رفع باگی که موجب میشد انواع خاصی از Kali Sticks (MW) Blueprint با آسیب بیشتری سر و کار داشته باشند
- رفع باگ بصری و صوتی ناشی از برخورد/انفجار گلوله Fighter Plane
- رفع باگی که اجازه میداد گیمرها به صورت غیر عمدی از Black Market Buy Stationها برای دسترسی به مناطقی خاص استفاده کنند
- رفع باگی که موجب حالت T-pose در F Zombie میشد
این بود جزییات بهروز رسانی و تغییرات بازی Call of Duty: Warzone. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره این تغییرات چیست؟ دوست دارید در به روز رسانیهای آینده چه مواردی دستخوش تغییر شوند؟ نظرات خود را در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.
منبع: DoteSports | RavenSoftware