اخبار

کال آف دیوتی موبایل فصل دوم: همه چیزی که تا به حال می‌دانیم

کال آف دیوتی موبایل بعد از اینکه چهارده فصل رو پشت از سر گذاشت به یک باره بدون تغییر ویژه‌ای همه چیز رو از اول شروع کرد!

اون‌ها ماه پیش فصل اول رو معرفی کردن و حالا داریم کم کم به انتهای اون نزدیک می‌شیم!

فصل دوم کال آف دیوتی موبایل کی در دسترس قرار خواهد گرفت؟

قراره فصل دوم این بازی با یک به روزرسانی در دسترس قراره بگیره و کلی ویژگی‌های جدید از چلنج‌های جدید گرفته تا حالت‌های مختلف به این بازی پر طرفدار اضافه بشه!

به صورت رسمی اعلام شده که عنوان فصل دوم کال‌ آف موبایل قراره اسمش روز واقعه باشه و آپدیت اون روز ۱۰ مارچ یعنی ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ قراره که برای اندروید و آی او اس در ساعت ۱۱:۳۰ منتشر بشه.

فصل دوم طبق معمول هر فصل به صورت کامل جایگزین فصل اول می‌شه و بعد از منتشر شدن اون دسترسی به چلنج‌ها و بتل پس فعلی امکان پذیر نیست، پس تا دیر نشده سعی کنید تمامی جوایز این فصل رو کامل دریافت کنین.

پوستر فصل دوم کال آف دیوتی موبایل
پوستر فصل دوم کال آف دیوتی موبایل

در فصل دوم کال آف دیوتی موبایل چه چیزی اضافه خواهد شد؟

فصل دوم کال آف موبایل قراره که نقشه‌های جدید، نوع‌های بازی و اسلحه‌های تازه و رویداد‌های درون بازی جدیدی رو شامل بشه و مهمترین ویژگی اون دو Mode کاملا جدیده!

حالت نبرد تانک‌ها

اولین مودی که اضافه میشه Tank Battle یا نبرد تانک‌هاست و اونطوری که از عنوانش برمیاد قراره همون بتل رویال خودمون باشه ولی توش تانک‌های خیلی زیادی رو ببینیم.

همچنین بازیکن‌ها می‌تونن با پیدا کردن قطعات مختلف در طول بازی ماشین‌های خودشون رو مجهز کنن تا به وسیله اون‌ها به نبرد تانک‌ها برن.

اگر هم شانس با شما یار باشه حتی این امکان وجود داره که بتونین از توی Airdrop قطعاتی بردارین که بتونین تانک خودتون رو بسازین!

قراره که این مود جدید یعنی نبرد تانک‌ها در کال آف دیوتی موبایل از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ مارچ قابل بازی‌ کردن باشه.

حالت اسنایپر ۳ به ۳

مود دومی که قراره اضافه بشه Gunfight Sniper هستش که برای اولین بار در بازی Modern Warfare که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد اون رو دیدیم.

مدلش هم به این ترتیبه که دو تیم سه نفره در مقابل هم قرار می‌گیرن و فقط از اسلحه‌های اسنایپر می‌تونن استفاده کنن.

این مود بازی در نقشه‌هایی که فضای بسته‌ای دارن مثل نقشه Shipment انجام می‌شه و هر تیمی که بتونه ۶ دست رو برنده بشه پیروز مسابقه می‌شه.

Gunfight Sniper دقیقا روز بعد از تموم شدن Tank Battle در دسترس قرار می‌گیره و از تاریخ ۲۵ مارچ تا اول می در دسترس شماست.

نقشه‌های جدید در فصل دوم: روز واقعه

همونطور که اشاره کردیم فصل دوم قراره که نقشه‌ها و اسلحه‌های جدیدی رو به کال آف دیوتی موبایل بیاره. دو نقشه Shipment و Shoot House به این عنوان بر‌میگردن که هر دو در بازی‌های Moder Warfare معرفی شده بودن.

شرکت اکتیویژن منتشر کننده این بازی هم قبلا اشاره کرده که قراره نقشه کلاسیک Nuketown هم به نسخه موبایلی بازی بیاد ولی هنوز خبری در دسترس نیست که این نقشه هم در همین فصل دوم معرفی می‌شه یا نه!

نقشه شیپ‌منت در کال آف دیوتی
نقشه شیپ‌منت در کال آف دیوتی

اسلحه‌های فصل دوم کال آف موبایل

از اسلحه‌های جدید فصل دوم هنوز خبری در دسترس نیست ولی اینطور که مشخصه قراره خیلی این بازی رو به نسخه کنسول و کامپیوتر بازی نزدیک کنن پس باید منتظر سلاح‌هایی مثل MAC توی نسخه موبایل هم باشیم!

البته که امیدواریم سلاح‌های محبوبی مثل ASM10 هم به سلاح‌های داخل نقشه برگرده!

بتل پس فصل دوم کال آف دیوتی موبایل

درسته که همه این ویژگی‌ها مثل نقشه‌ها و مود‌های جدید برای کسانی که این بازی رو کاملا رایگان تجربه می‌کنن در دسترس قرار می‌گیره ولی هنوز کلی آیتم هست که فقط و فقط مخصوص کسایی که بسته پولی بازی رو خریداری کرده باشن.

قیمت Battle Pass کال آف دیوتی موبایل ۸۰۰ COD هستش که چیزی حدود ۱۰ دلا میشه. مثل خیلی از بازی‌های رایگان دیگه پرداخت درون برنامه‌ای باعث می‌شه که بازیکن‌ها به محتوا‌های اضافی دسترسی پیدا کنن و قراره توی این فصل کلی آیتم جذاب به لیست بتل پس اضافه بشه تا خرید بتل پس فصل دوم کال آف دیوتی رو جذاب کنه!

بتل پس برای فصل دوم کال آف دیوتی موبایل
بتل پس برای فصل دوم کال آف دیوتی موبایل

البته باید بگیم که برای لذت بردن از این بازی اصلا اجباری برای پرداخت پول وحود نداره و همه می‌تونن به رایگان هم توی این بازی رقابت کنن و حسابی لذت ببرن.

فصل ۱۳ کال آف دیوتی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا