اخبار

ساخت اسلحه در فورتنایت (Craft) چطور انجام می‌شود؟

ساخت اسلحه در فورتنایت یا همون کرفت کردن (Craft) در فصل ششم از چپتر دوم نعرفی شده و چند نوع ساخت جدید به بازی اضافه شده که مواد اولیه‌ای لازم برای اون از طریق حیات وحش، ساختمون‌های روستایی و برج‌های راز‌الود در نقشه بتل رویال بدست میاد.

اگه شما هم می‌خواین که برنده بتل رویال بشین لازمه که بدونین چطور باید اسلحه‌هارو بسازید و تفنگ‌هاتون رو قوی‌تر کنین.

پس نباید بدون اینکه این مسائل رو بدونین وارد فصل ۶ بشین، ما بهتون می‌گیم چطور باید ساخت اسلحه در فورتنایت رو انجام بدین و چطور باید مواد اولیه رو پیدا کنین و اینکه چطور باید اسلحه‌های پریمال (Primal) یا کهن و اسلحه‌های همیشگی رو بسازین.

ساخت اسلحه در فورتنایت
ساخت اسلحه در فورتنایت

ساخت اسلحه در فورتنایت چطور انجام می‌شه؟

با اینکه داخل بازی راهنما‌هایی وجود داره ولی واقعا با خوندن اونا خیلی شاید آسون نباشه که گیمر‌ها درک کنن اینکارو باید چطور انجام بدن.

برای ساخت اسلحه‌ در فورتنایت و یا وسایل دیگه کافیه که با زدن دکمه TAB روی کیبورد یا جهت بالا روی دسته منوی کوله پشتی رو باز کنین و با رفتن به زبانه Crafting می‌تونین شیوه و فایده ساخت هر آیتم رو ببینین.

از اینجا می‌تونین بفهمین که در حال حاضر چه اسلحه‌هایی دارین و برای ساخت و ارتقا هر کدوم از اون‌ها به چه مواد اولیه ای لازم دارین و از همین طریق وقتی که مواد لازم رو پیدا کنین می‌تونین هر کجای نقشه بدون هیچ نیازی اسلحه مورد نظرتون رو بسازین.

بازکردن کوله پشتی برای ساخت اسلحه در فورتنایت
بازکردن کوله پشتی برای ساخت اسلحه در فورتنایت

مواد لازم برای ساخت اسلحه در فورتنایت رو چطور بدست بیاریم؟

مواد اولیه‌ای که شما برای ساخت اسلحه در فورتنایت احتیاج دارین از طریق حیوانات و وسایل مکانیکی که در سرتاسر نقشه وجود دارن بدست میاد ولی بعضی مواقع ممکنه لازم بشه که از هرکدوم از این مواد اولیه (Materials) بیشتر از یک عدد رو پیدا کرده باشین و کارتون سخت‌تر می‌شه!

استخوان حیوانات یا Animal Bones دقیقا همونطوری پیدا می‌شه که از اسمشون مشخصه، شما باید این استخوان‌ها رو با کشتن حیوانات داخل نقشه مثل گرگ‌ها، خوک‌خا و مرغ‌هایی که داخل نقشه هستن بدست بیارین.

قطعات مکانیکی یا Mechanical Parts هم دقیقا همونطوری که از اسمشون برمیاد با خراب‌کردن اشیا مکانیکی مثل ماشین‌ها، تراکتور‌ها و کامیون‌ها بدست میان.

حیوانات در بازی فورتنایت
حیوانات در بازی فورتنایت

چطور در فورتنایت سلاح کهن یا Primal بسازیم؟

سلاح‌هایی که تا قبل از فصل ششم توی فورتنایت بودن به عنوان سلاح کلاسیک شناخته می‌شن که همه شما باهاشون آشنایی دارین و ساخت اون‌ها کمی راحت‌تر از ساخت Primal Weapon هستش.

اسلحه‌های کلاسیک فقط به قطعات مکانیکی احتیاج داره که شما می‌تونین با خراب کردن ماشین‌ها و کامیون‌ها و یا تراکتور‌ها اون رو بدست بیارین.

دستورالعمل ساخت اسلحه در فورتنایت

سلاح‌های Primal و کلاسیک به خاطر اینکه ساده‌تر ساخته می‌شن خیلی شاید بیشتر ساخته بشه ولی در این بین سلاح‌هایی هستند که شاید با کمی تلاش بیشتر بشه به دستشون آورد که در ادامه همه سلاح‌های موجودی که تا به حال می‌دونیم رو دستور ساختشو معرفی می‌کنیم:

سلاح مکانیکی (Mechanical Weapons) : هر سلاحی + ۴ عدد قطعه مکانیکی

سلاح کهن (Primal Weapons): هر سلاحی + ۴ عدد استخوان حیوانات

کمان مکانیکی انفجاری (Mechanical Explosive Bow): کمان مکانیکی + ۶ عدد نارنجک

کمان آتشین کهن (Primal Flame Bow): کمان کهن + یک عدد Firfly Jar یا شیشه حشرات آتشین و یا یک عدد دبه بنزین

کمان گندزا کهن(Primal Stink Bow): کمان کهن + یک عدد Stinc Sac یا یک عدد ماهی Stink

سلاح پرتاب کننده‌ مکانیکی (Mechanical Shockwave Weapons): هر سلاح مکانیکی + ۲ عدد نارنجک پرتاب کننده (Shockwave Grenade)

قطعا این سلاح‌ها فعلا وجود داره و در آینده باید منتظر باشیم که اپیک گیمز دستور ساخت‌های بیشتری رو هم در ادامه این فصل معرفی کنه و اگر دوست دارین که از اون‌ها هم مطلع بشین حتما اخبار رو از لیویتو پیگیری کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا