اخبارکنسول‌هاوسایل جانبی

دسته مخصوص فورتنایت برای نینتندو سوییچ رونمایی شد

دسته مخصوص فورتنایت توی یک همکاری مشترک بین شرکت اپیک و نینتندو به عنوان یک سخت‌افزار جداگانه قراره منتشر بشه. یک جفت کنترلر جوی کان (Joy-con) خاص برای نینتندو سوییچ با حال و هوایی فورتنایتی!

دسته مخصوص فورتنایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

این کنترلر‌ها یا بهتر بگیم جوی کان‌‌‌ها با طرح فورتنایت نقاشی شدن و انتظار می‌ره که مثل سایر محصولات مشترک اپیک گیمز و نینتندو سوییچ همراه با خرید این دسته‌ها چند آیتم درون بازی هم به خریداران با یک کد خرید هدیه بشه. این جفت جوی کان جدید قراره که در ۴ جون سال ۲۰۲۱ به بازار بیاد.

نمایی رو به روی دسته‌ مخصوص فورتنایت
نمایی رو به روی دسته‌ مخصوص فورتنایت

بسته بندی دسته مخصوص فورتنایت

بسته بندی این جوی‌کان‌ها شامل یک عدد جوی کان آبی سمت چپ و یک جوی کان زرد سمت راسته و جوی کان زرد رنگ یک طرح ویژه اضافی هم داره که المان‌های شخصیت موز معروف فورتنایت یعنی Peely the Banana یا پیلی موزه توش کار شده.

آیتم‌های همراه با مجموعه دسته

قراره که داخل این بسته بندی به کسایی که می‌خرنش هدایایی درون بازی‌هم داده بشه پس به همین خاطر داخل بسته بندی کدی وجود داره که مربوط به مجموعه آیتم‌هایی برای درون بازی می‌شه. این بسته دسته‌های قراره شامل مجموعه Fleet Force هم بشه که با مصرف کد این مجموعه اون داخل بازی فورتنایت یک کوله پشتی، اسلحه‌های درخشنده و ۵۰۰تا هم V-bucks می‌تونین داشته باشین.

آیتم‌های درون بازی فورتنایت
آیتم‌های درون بازی فورتنایت

قیمت دسته مخصوص فورتنایت

در معرفی این بسته جوی‌ کان‌های مخصوص فورتنایت خبری از اعلام قیمت نبود ولی مجموعه‌های جوی کان معمولا قیمت ۸۰ دلاری دارن که پیش‌بینی میشه این بسته هم به همین قیمت فروخته بشه!

همکاری‌های سابق نینتندو و اپیک گیمز

نینتندو در گذشته هم سخت‌افزار‌های ویژه خودش که بر اساس بازی بتل رویال محبوب یعنی فورتنایت ساخته شده بودند رو معرفی کرده بوده مثل نینتندو‌ سوییچ‌هایی که با طرح فورتنایت بودن. مجموعه Wildcat هم از طرح رنگی زرد و آبی استفاده کرده بود و جوی کان‌هایی به همین رنگ داشت ولی با المان‌های شخصیت‌های دیگه بازی فورتنایت بود و این طرح و رنگ روی خود دستگاه نینتندو و حتی داک هم دیده می‌شد!

نمای پشت دسته مخصوص فورتنایت
نمای پشت دسته مخصوص فورتنایت

فصل ششم بازی محبوب فورتنایت

فصل ششم از قسمت دوم بازی محبوب فورتنایت هم امروز منتشر شده و قراره کلی اتفاق‌های جالب مثل اضافه شدن اسکین نیمار بازیکن محبوب فوتبال به بتل پس بازی توش بیوفته و قراره خط داستانی بازی طوری جریان داشته باشه که کلی تغییر جالب توی بازی اتفاق بیوفته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا