اخبار

نیمار ستاره برزیلی جهان فوتبال به فورتنایت خواهد آمد

نیمار ستاره برزیلی سابق بارسلونا و حال حاضر پاریس سنت ژرمن و شرکت اپیک گیمز سازنده بازی فورتنایت هر دو رفتاری از خودشون نشون دادن که به نظر می‌رسه قرار اسکین نیمار به بازی فورتنایت اضافه بشه!

هم نیمار و هم شرکت اپیک گیمز در شبکه‌های اجتماعی خودشون پست‌ها و توییت‌هایی رو منتشر کردن که حسابی بازار این شایعه رو داغ کرده که قراره نیمار به بازی فورتنایت اضافه بشه.

بازنشر جنجالی توییت اپیک‌گیمز توسط نیمار

یوروگیمر (EuroGamer) اول از همه این خبر رو گزارش کرد و دلیلش هم برای این مساله ویدیویی بود که اپیک گیمز توی شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود و پیراهن شماره ۱۰ نیمار رو توی اون می‌شد دید. بعد از این خود نیمار هم این ویدیو اپیک گیمز رو باز نشر کرد و ایموجی چشم رو هم در کنارش قرار داد که می‌تونه به معنی این باشه که چشماش منتظر این اتفاقه! البته این‌ها فقط یه نشونه تازه هستن و نمی‌تونه یک تایید دقیق باشه!

نشانه‌هایی از حضور نیمار در فورتنایت با توجه به ویدیو منتشر شده توسط اپیک گیمز
نشانه‌هایی از حضور نیمار در فورتنایت با توجه به ویدیو منتشر شده توسط اپیک گیمز

این ویدیو که توسط اپیک گیمز منتشر شد و این شایعه رو به وجود آورد رو در بالای همین صفحه می‌تونین تماشا کنین.

چهره نیمار در بازی فورتنایت

جزییات اینکه شخصیت نیمار چطور به بازی فورتنایت اضافه می‌شه هنوز مشخص نیست ولی سایت انگجت (Engadget) به این مساله اشاره کرده که قراره این اسکین همزمان با قسمت تک نفره Zero Crisis Finale که یک رویداد درون بازی فورتنایته قرار منتشر بشه که در واقع این ویدیو قرار بوده در اصل این رویداد رو معرفی کنه!

مصدومیت طولانی فرصت مناسب برای نیمار

نیمار چند ماهی هست که مصدومه و نمی‌تونه فوتبال بازی کنه و کلی وقت آزاد تو این مدت داشته که همین مساله هم به این مساله دامن زده که احتمالا چون نیمار سر تمرینات پاریس حاضر نمی‌شده این وقت رو داشته که در لابه‌لای درمان خودش با اپیک گیمز همکاری کنه

استریم زنده نیمار از بازی‌های کامپیوتری

این ستاره دنیای فوتبال اصلا با دنیای گیم بیگانه نیست و خودش حسابی گیمره و حتی بازی‌هاش رو استریم هم می‌کنه و رابطه خیلی خوبی هم با استریم‌های جهان داره و این باعث شده این شایعه ‌هم قوت بگیره که خود نیمار هم این رویداد و بازی فورتنایت رو به شکل زنده استریم کنه!

عکس مشترک نیمار و نینجا استریمر معروف جهانی
عکس مشترک نیمار و نینجا استریمر معروف جهانی

رویداد‌های هیجان انگیز در فورتنایت

رویداد‌های زنده بازی فورتنایت بسیار بسیار پر طرفدار هستن و انصافا هم رویداد‌های جذابی هستن. اولین رویداد مهم این بازی در سال ۲۰۱۹ و کنسرت مارشملو (Marshmello) دی جی معروف جهانی در بازی بود که ۱۰ ملیون نفر رو به شکل همزمان به بازی کشوند، که خودش یک رکورد بزرگ در زمان خودش بود. سال گذشته هم کنسرت بزرگ ترویس اسکات (Travis Scott) رپر مشهور آمریکایی داخل بازی فورتنایت برگزار شد و تونست بیش از ۱۲ میلیون نفر رو به شکل همزمان داخل بازی بیاره!

پوستر کنسرت مارشملو در بازی فورتنایت
پوستر کنسرت مارشملو در بازی فورتنایت

رویداد تازه فورتنایت در راه است؟

حالا همه منتظر یک رویداد بزرگ توسط اپیک گیمز در انتهای فصل پنجم بازی هستن و این احتمال می‌ره که نیمار حتی در این رویداد حضور ویژه داشته باشه و از این طریق به بازی اضافه بشه که میتونه حسابی خبر مهمی باشه و دنیای فوتبال رو هم حتی درگیر بازی فورتنایت کنه!

شخصیت‌های محبوب در بازی فورتنایت

مدتی هست که اسکین شخصیت‌های معروف در زمینه‌های مختلف و حتی شخصیت‌های معروف سایر بازی‌ها به فورتنایت اضافه می شن باید یکی دو روز دیگه منتظر بمونیم تا ببینیم چه اتفاقی قراره بیوفته و مطمئنا هوادارای فورتنایت حسابی برای این رویداد ذوق زده هستن

ستاره‌های بازی Street Fighters به فورتنایت خواهند آمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا