PC Gamingاخبارکنسول‌ها

راکت لیگ در فصل سوم حال و هوای مسابقات اتومبیل‌رانی خواهد گرفت

راکت لیگ در فصل سوم از بتل پس خودش قراره که حال و هوای مسابقات اتومبیل رانی به خودش بگیره و قراره که ماشین‌های مخصوص مسابقات نسکار (Nascar) و فرمول ۱ (F1) رو به بازی اضافه کنه!

حال و هوای فصل سوم راکت لیگ

سایونیکس (Psyonix) شرکت توسعه‌دهنده بازی راکت لیگ به تازگی اعلام کرده که قراره که فصل سوم این بازی هم درست مثل فصل دوم که حال و هوای موزیک داشت، تم مشخصی داشته باشه و اینبار قراره مسابقات اتومبیل رانی فضای فصل سوم رو پر کنه!

پوستر فصل سوم بازی راکت لیگ
پوستر فصل سوم بازی راکت لیگ

حالت بازی جدید در فصل سوم راکت لیگ

در راستای همین تم کلی فصل سوم، قراره که یک حالت جدید با اسم «تیرانو» (Tyranno) هم به بازی اضافه بشه که یک رقابت ماشینی همراه با نبرد خواهد بود! البته باید بگیم که ظاهرا قراره این حالت بازی قفل باشه و فقط برای کسانی که بتل پس (Battle Pass) بازی رو داشته باشند قابل دسترسی خواهد بود!

ماشین‌های ناسکار و فرومول یک

علاوه بر همه اینه در طول فصل سوم این بازی قراره دو مجموعه ماشین هم در قسمت فروشگاه بازی در دسترس قرار بگیرن. در ابتدای ماه مه میلادی یا همون اواسط اردیبهشت ماه قراره که مجموعه ماشین‌های مربوط به Nascar به بازی اضافه بشن و در اواخر اردیبهشت هم قراره که مجموعه ماشین‌‌های فورمول ۱ هم به بازی اضافه بشن.

اضافه شدن ماشین‌های جدید به ماشین‌های قدیمی راکت لیگ
اضافه شدن ماشین‌های جدید به ماشین‌های قدیمی راکت لیگ

تغییر در استادیوم بازی راکت لیگ برای فصل سوم

قراره که در این فصل استادیوم DFH هم یک باز طراحی اساسی رو تجربه کنه. قراره که یک پیست و شعله در اطراف این استادیوم قرار بگیره و حسابی استادیوم کلاسیک این بازی رو نو نوار کنه.

گفته شده که این استادیوم در هر دو حالت رقابتی (Competetive) و حالت عمومی (Casual) بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

تاریخ انتشار فصل جدید

فصل سوم این بازی هیچان انگیز که الان حدودا ۷ ماهه که به صورت کاملا رایگان قابل بازی کردن شده قراره که از ۷ آپریل سال ۲۰۲۱ یا همون ۱۸ فروردین سال ۱۴۰۰ شروع بشه و باید منتظر باشیم که از شب قبل یک آپدیت حجیم برای بازی ارائه بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا