چی بازی کنیم؟معرفی بازی
موضوعات داغ

بایومیوتنت، اوپن وردل و RPG نسل نهمی، لذت تجربه آزاد در جهانی جهش یافته (‌‌Biomutant)

بازی « بایومیوتنت » یا «جهش یافته ژنی» یک بازی در سبک نقش آفرینی اکشن است که توسط شرکت سوئدی Experiment 101 توسعه یافته و توسط شرکت THQ منتشر خواهد شد. قرار است که این بازی برای ویندوز ، پلی استیشن و اکس باکس منتشر شود.

نمایی از بازی بایومیوتنت
نمایی از بازی بایومیوتنت

گیم پلی بایومیوتنت

بازی نقش آفرینی اکشن بایومیوتنت در یک محیط با جهان باز انجام شده و به صورت سوم شخص است به طوری که گیمر یک شخصیت جنگوجی ممالیان (Mammalian Warrior) را در جهانی که پر از حیوانات جهش یافته را کنترل خواهد کرد.

اولین کاری که گیمر در بازی انجام خواهد داد شخصی سازی کاراکتر خود است که این شخصی سازی شامل جنسیت،قد، نوع بدن و ضخامت ، نوع دندان، نوع خزه و سایر صفات اینچنینی خواهد بود که تمامی آنها بر روی نوع عملکرد و در واقع میزان تعادل قدرت شخصیت تحت کنترل بر اساس این صفات تعیین خواهد شد.

به طور مثال شخصیت ضخیم ترسنگین‌تر خواهد بود که این باعث کندی خواهد شد ولی در عوض قدرت حمله و مقاوت شخصیت بالاتر خواهد رفت.

سیستم نبرد بایومیوتنت

سیستم نبرد بازی بایومیوتنت ترکیبی از سلاح‌هایی از فاصله نزدیک و دوربرد خواهد بود. بازیکن در طول بازی با جمع کردن قطعات مختلف و ترکیب آن‌ها به سلاح‌های جدید تر دست خواهد یافت که هر یک از این قطعات تاثیر خود را بر روی عملکرد محصول تولیدی خواهد کذاشت، که از این نظر به تجربه شخصی هر بازیکن از بازیکن کمک شایانی خواهد شد.

قطعات بازی بایومیوتنت دارای خاصیت‌های متنوعی شامل برودتی، الکتریکی و .. می‌شوند که در نبرد‌ها تاثیر گذار هستند.برای مثال وقتی یک قطعه با خاصیت برودتی در یک اصلحه گنجانده شود، دشمنان بعد از برخورد ضربه برای مدتی یخ می‌زنند!

9 بازی که هنگام گوش دادن به موسیقی می‌توانیم از آن‌ها لذت ببریم
بخوانید

البته دیگر ویژگی بازی حمل چند صلاح و استفاده از ترکیب قدر‌تها توسط بازیکن به وسیله عوض کردن صلاح‌ها در طی نبرد است.

قهرمان داستان بیومیوتنت قادر است که به سمت راست، چپ و عقب جاخالی دهد و همینطور از پرش نیز استفاده کند.

نمایی از بازی بایومیوتنت
نمایی از بازی بایومیوتنت

پیشرفت بازی در بایومیوتنت

در کنار بالارفتن سطح یا لول( Level) شخصیتی که با آن بازی می‌کنید، بازیکن می‌تواند از امتیازاتی که هنگام افزایش سطح به دست ‌می‌آورد برای قوی‌تر کردن صفات کاراکتر خود استفاده کرده و یا قفل حملات ترکیبی جدید را بازکند.

راه‌ دیگر یادگرفتن حرکات جدید در بازی ، برخورد با شخصیت‌های مشخصی در هر منطقه است. اکثر این حرکات بر اساس نوع صلاح است که می‌تواند توسط سیستم ساخت اصلحه بازی ، خلق شود.

در طول بازی بازیکن می‌تواند قابلیت‌ها و ظاهر شخصیت خود را با استفاده از جهش‌یافته ها و قطعات زیست-مکانیکی (Bio-Mechanical) مثل پاهای رباتی ، بال‌ها، پنجه‌ها تغییر داده که باعث می‌شود در برابر دشمنان خاص در مکان‌های خاص بسیار کمک کننده باشد.

گشت و گذار در بایومیوتنت

در بازی Biomutant برای رسیدن به هر منطقه بازیکن باید قطعات نصب شده بر روی بدنش، و یا تجهیزاتی که دارد را متناسب با شرایط آن منطقه تغییر دهد، یا از وسایل نقلیه ویژه‌ای مانند بالون هوایی یا جت اسکی استفاده کند.

از این طریق بازیکن می‌تواند از موانعی که توسط شرایط محیطی به وجود می‌آید عبور کند ،‌برای مثال برای عبور از محدودیت اکسیژنی که در منطقه مرگ وجود دارد باید ماسک ضد گازبپوشد یا از کپسول اکسیژن استفاده کند.

با بهترین بازی های مشابه رزیدنت اویل آشنا شوید
بخوانید

بازیکن در بازی بایومیتنت این قابلیت را دارد که به خود جسارت داده و مناطق عمیق‌تر نفوض کند و به مناطقی که ممکن است هر اتفاقی در آنها رخ دهد نیز دسترسی پیدا کند و در واقع خطر کند در حالی که قسمت بزرگی از هر منطقه توسط تاجر‌ها قابل دسترسی خواهد بود.

جهان بازی می‌تواند به شکلی یکپارجه با پای پیاده، با پرواز کردن، استفاده از بالون هوایی، جت اسکی و تاجر‌ها توسط بازیکن جستجو شود.

نمایی از بازی بایومیوتنت
نمایی از بازی بایومیوتنت

سیستم پویایی جهان بایومیوتنت

در بازی بایومیوتنت از یک سیستم آب هوایی ویژه نیز استفاده میکند که هر چرخه روز و شبی که در بازی رخ می‌دهد بر روی گیم‌پلی و رفتار دشمنان نیز تاثیر گذار خواهد بود

داستان بازی ماموریت محور خواهد بود و خط ماموریت‌ها کاراکتر محور خواهد بود. کاراکتر‌های مشخص خط دستوری برای بازیکن ایجاد خواهد کرد که با انجام دادن آنها ماموریت کامل خواهد شد. این ماموریت‌ها بر اساس نوع مکان‌های مختلف بازی است و جنبه‌های گوناگون هر منطقه را به بازیکن نشان میدهد تا نهایت لذت آزادی عمل برای بازیکن تداعی شود.

در واقع هرچه شما در نقش قهرمان داستان بیشتر با هر یک از شخصیت‌های بازی تعامل کنید با گستره بیشتری از آن منطقه ای که شخصیت در آن است آشنا خواهید شد.

سیستم کارما در بایومیوتنت

بایومیوتنت همچنین ویژگی سیستم کارما را برای شخصیت‌ها غیر قابل بازی کردن شامل خواهد شد و همچنین یک سیستم تجمیع برای استخدام متحدانتان در بازی برای جنگیدن و سفر کردن به همراه شخصیت شما را شامل می‌شود که در نوع داستان و صحبت‌های داخل بازی و ماموریت‌های شما تاثیر گذار خواهد بود.

لذت سیاه‌چاله‌نوردی در کالبدهای مختلف! |معرفی بازی Nobody Saves the World
بخوانید

کل داستان بازی صداگذاری شده خواهد بود و هر کاراکتری که به شما ماموریت می‌دهد صحبت خواهد کرد و مثل بازی ‌های اوپن ورلد ژاپنی نیست که گفتارها فقط نوشته باشد و از این حیث تجربه‌ای شبیه به بازی GTA خواهید داشت.

در بازی بایومیوتنت هرچه مدت زمان بازی شما بیشتر شود میزان مکالمه‌ها کاهش خواهد یافت که البته بازیکن می‌تواند به صورت دستی میزان این مکالمه ها را تنظیم کند

تجربه بایومیوتنت در لیویتو

این بازی در سال ۲۰۲۱ ارائه خواهد شد و گیمر‌ها در سراسر جهان منتظر هستند تا بازی جذاب بیومیوتنت را تجربه کنند و از گرافیک فوق‌العاده و جلوه‌های بصری ویژه آن لذت ببرند

بعد از ارائه بازی شما می توانید ویدیو‌های این بازی را در لیویتو به همراه استریمر‌ها جذاب لیویتو تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا