اخبار
موضوعات داغ

فورتنایت کرو روش جدید خرید فورتنایت (Fortnite Crew)

مطمئننا اگر تا به حال تجربه بازی‌های بتل رویال را داشته‌اید با ارزش بالای اسکین‌ها و سکه‌های داخل بازی آشنایید. حالا روش جدید Fortnite Crew نیز اضافه شده است.

اگر از بین بتل رویال‌ها به فورتنایت علاقه دارید میدانید که تا کنون برای دریافت سکه ها سه راه وجود دشت.

راه اول: خرید مستقیم

سکه های وی باکس V-Bucks
سکه های وی باکس V-Bucks

خریدن مستقیم V-Bucks از طریق پرداخت هزینه ۷.۹۹ دلار برای هزار وی-باکس. که البته اگر از بسته‌های سکه بزرگ تر خریداری کنید شامل تخفیف نیز خواهید شد/

راه دوم: بتل پس

بتل پس فورتنایت Fortnite Battle pass
بتل پس فورتنایت Fortnite Battle pass

یکی دیگر از راه‌های بدست آوردن وی باکس به شکلی مستمر خریدن بتل پس به قیمت ۹۵۰ وی باکس است که میتوان با خرید یک بسته ۱۰۰۰ عددی v-bucks آن را خرید.

البته راه دیگری نیز برای اینکار وجود دارد که کمی نیاز به صبر و تحمل نیز دارد.

شما می‌توانید یک فصل بدون بتل پس تحمل کرده و همه ۱۰۰ لول یک بتل پس را به پایان برسانید و درانتها ۳۰۰ وی باکس بدست آورید. البته لازم نیست ۴ فصل صبر کنید تا ۱۰۰۰ وی باکس راگان بدست آورید.

شما میتوانید با جمع کردن ۴۰۰ وی باکس ، یک استارتر پک که شامل یک اسکین و ۶۰۰ وی-باکس می‌شود را با قیمت ۵ دلار تهیه نموده و صاحب بتل پس شوید

راه سوم: حالت نجات جهان Save The World

حالت سو ورلد Save the World

یکی دیگر از راه‌های بدست آوردن وی‌باکس خرید نسخه PvE بازی فورتنایت که با نام Save The World شناخته می‌شود است.

حالتی تقریبا داستانی که در آن شما باید از مکان‌هایی که بازی مشخص میکند در برابر حمله اشرار و یا زامبی ها دفاع کنید و یا اینکه به موجود بزرگی که می‌توان آن‌ها را غول بازی نامید حمله کرده و آن‌ها را شکست دهید.

اما این نوع از بازی فورتنایت نیز مانند بازی اصلی همواره با چلنج‌هایی همراه خواهد بود که شما با انجام دادن بعضی از آنها میتوانید وی باکس دریافت کرده و آنها را در حالت Battle Royal نیز خرج کنید.

روش جدید فورتنایت کرو The Crew

Fortnite Crew فورتنایت کرو
Fortnite Crew فورتنایت کرو

اما با شروع فصل پنجم از قسمت دوم بازی جذاب فورتنایت شرکت اپیک گیمز اینبار روش تازه ای را با نام Fortnite Crew یا «خدمه فورتنایت» معرفه کرده که مفهوم کلی آن یک اشتراک ماهیانه ویژه است.

روش کار آن پرداخت ۱۱.۹ دلار برای یک ماه است و در مقابل آن شما ۱۰۰۰ وی باکس به علاوه بتل پس به علاوه یک اسکین ویژه و یک تبر (Pickaxe) خاص و یک کوله پشتی خاص نیز دریافت می‌نمایید.

این اشتراک ماهانه در ماه اول هر فصل از بازی با توجه به بودن اشتراک بتل پس در آن منطقی به نظر می‌رسد ولی در ادامه با توجه به قیمت ۱۲ دلار نیاز دارد که بازیکن واقعا خوره فورتنایت باشد و به شدت دنبال اسکین‌های نایاب باشد.

نکته‌ای که درباره اسکین‌های Fortnite Crew وجود دارد این است که اسکین‌های ارائه شده به غیر از این روش به هیچ عنوان دیگری قابل به دست آوردن نیستند!

یعنی اگر شما را کسی درون بازی با اسکین Fortnite Crew دید مطمئن می‌شود که شما خوره فورتنایت هستید و حتما این اسکین ‌را خریداری نموده اید.

برای دریافت هر اسکین فقط همان ماهی که ارائه شده فرصت دارید چون دیگر آن اسکین هیچوقت در آینده نیز ارائه نخوهد شد، حتی در استور به شکل تکی نیز نمی‌توانید آن را تهیه کنید/

اما یکی از تفاوت‌های بارز فورتنایت کرو به نسبت شکل مرسوم هزینه‌ها در بتل رویال‌ها این است که عموما یک خرید بتل پس و استفاده آن برای همیشه در بین بازیکنان جا افتاده بود ولی فورتنایت کرو شیوه ای جدید و پرداخت در هر ماه به صورت جداگانه را در نظر گرفته است.

البته پیش‌بینی می‌شود که در آینده بسته های چند ماهه Fortnite Crew نیز ارائه شده و شرکت Epic Games بر سر آنها نیز تخفیف‌هایی را اختصاص دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا