اخبار

اضافه شدن سیستم مأموریت در به‌روزرسانی جدید بازی Rust

استودیو فیس پانچ (Facepunch) به تازگی یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی راست ( Rust ) ارائه نموده که سال گذشته سر و صدای زیادی در استیم (Steam) به پا کرده بود. محتوای جدید شامل یک سیستم مأموریت برای این بازی در سبک بقا بر روی PC می‌شود و این باعث شده بعد از 8 سال بالاخره بتوانید در راست، مأموریت قبول کنیم.

قابلیت‌های جدید در به روزرسانی تازه راست

راست همیشه درباره زنده ماندن بوده و با اضافه شدن سیستم جدید مأموریت، بازیکن‌هایی که به تنهایی این بازی را انجام می‌دهند، می‌توانند به دیدن NPCها در مناطق امن نقشه رفته و وظایفی که بر عهده آن‌ها گذاشته می‌شود را انجام دهند. این NPCها مأموریت‌های بسیار متنوعی دارند که از ماهیگیری ساده تا جستجو برای اشیاء گمشده یا شکار کوسه را شامل می‌شوند.

سیستم مأموریت در به‌روزرسانی جدید راست
سیستم مأموریت در به‌روزرسانی جدید Rust

بعد از کامل کردن کارهایی که برای بقا لازم است، شما چیزهای مختلف از جمله گنجینه به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد. البته شما نمی‌توانید تمام این مأموریت‌ها را یک جا قبول کرده و به مرور انجام دهید، هر بازیکن تنها می‌تواند یک مأموریت در حال انجام داشته باشد و بعد از کامل کردنش، باید رفته و مأموریت جدیدی را قبول کند.‌

فیس پانچ دقیقاً نگفته که چند مأموریت منحصر به فرد به بازی اضافه شده اما این موضوع را عنوان کرده که هر مأموریت می‌تواند چندین بار انجام شود. با این‌که سیستم مأموریت‌های راست در حال حاضر خیلی ساده است، توسعه‌دهندگان این بازی در سر دارند تا آن را گسترش داده و مکانیک‌های جدیدی در آینده به آن اضافه کنند. همچنین قرار است که حالت همکاری و مأموریت‌های PvP نیز برای کامل کردن بعضی وظایف در ماه‌های آینده به بازی اضافه شود.

استریمرهایی که راست را بعد از چندین سال به محبوبیت رساندند
استریمرهایی که بازی Rust را بعد از چندین سال به محبوبیت رساندند

به‌روزرسانی اخیر، همچنین ماژول کمپر را نیز به راست اضافه کرده است. این ماژول به اندازه 4 نفر جا داشته و فضای اضافی را نیز در اختیار شما می‌گذارد. حتی یک باربیکیو در کمپر وجود دارد که می‌توانید طعم گوشت را در آن بهتر کنید. همچنین شما می‌توانید از ون در بازی به عنوان اسپاون پوینت متحرک استفاده کنید که کارکرد بسیار مفیدی دارد.

بسته الحاقی اکتبرِ راست همین حالا هم برای PC در دسترس قرار گرفته و می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین در این بسته 30 بهینه‌سازی در زمینه کیفیت زندگی نیز انجام شده که تجربه بازی را دل‌پذیرتر می‌کند.

به‌روزرسانی پیشین راست

نسخه کنسولی راست
نسخه کنسولی بازی Rust

در آگوست گذشته، راست یک به‌روزرسانی بزرگ دیگر با عنوان “رفتن به عمق” (Going Deep) را منتشر کرده بود که المان‌های متنوعی از دنیای زیر آب به همراه زیردریایی‌ها، آزمایشگاه‌های سیاهچاله‌ای و چندین خطر جدید همچون کوسه‌ها را به بازی اضافه می‌کرد. این عنوان امسال به لطف محبوبیتی که میان استریمرها پیدا کرده، دوباره دیده می‌شود و چندین بار رکورد بازیکن‌های خود را شکسته و این درحالی اتفاق افتاده که عمر آن به اندازه‌ی GTA 5 است.

راست از سال 2013 برای PC در دسترس بوده و نسخه‌های کنسولی آن که تجربه‌ای متفاوت از نسخه PC برای بازیکن‌ها دارد و کاملاً برای کنسول‌ها بهینه‌سازی شده، ماه مِی امسال برای Xbox One و PS4 ارائه شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا