اخبار

رویداد هالووین/UFO بازی GTA آنلاین معرفی شد

راکستار (Rockstar) به رسم هر سال، هالووین را در GTA آنلاین با یک رویداد جدید جشن می‌گیرد، اما در تبلیغات انجام شده‌ برای این رویداد، به نظر می‌رسد که امسال با تم UFO یا همان بشقاب‌ پرنده‌های فضایی در مود آنلاین  Grand Theft Auto V مواجه خواهیم بود.

تیزری که خبر از رویداد هالووین GTA می‌داد

در یکی از تیزرهای این بازی که در اکانت رسمی توییتر راکستار به نمایش گذاشته شده، زیر عکسی که به گفته توسعه‌دهندگان آن تکه‌ای از روزنامه‌ی داخل دنیای بازی به نام Los Santos Meteor است و تصویر یک UFO در آن به چشم می‌خورد، نوشته شده: ” همان‌طور که به هالووین نزدیک می‌شویم، چیزهای عجیبی در GTA آنلاین مشاهده شده است.”

تیزر هالووین GTA آنلاین
تیزر هالووین GTA آنلاین

در زیر تیتر نیز آمده “نورهای عجیبی بالای خلیج پالتو (Paleto) دیده شده است.” و سپس نوشته‌ای دیگر: “محلی‌ها رو به آسمان آتش گشودند – تعداد محدودی تلفات.”

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، GTA آنلاین هر سال هالووین را به شکل یک رویداد جشن می‌گیرد و قبلاً بارها UFOها را در بازی دیده‌ایم، پس به نظر می‌رسد، امسال راکستار این دو رسم هر ساله را امسال ترکیب کرده است.

حضور UFOها در GTA آنلاین
حضور UFOها در GTA آنلاین

تیزری که نشان داده شده، به نظر در راستای دیگر تیزری بود که پیش‌تر در توییتر این شرکت دیده بودیم و در آن وعده “سورپرایزهای ویژه” به همراه “فعالیت‌های غیرمعمول” نزدیک جنوب سن آندرس (San Andreas) داده شده بود.  

خلیج پالِتو پایگاه Mt. Chiliad است و به نظر می‌رسد این مکان، مرکز واقعه‌های رازآلود مرطوب به UFO در GTA آنلاین خواهد بود.

برنامه‌های آتی راکستار برای GTA

در کنار رویداد هالووین/UFO که در اکتبر امسال شاهدش خواهیم بود، راکستار روی یک “ماجراجویی شگفت‌انگیز” دیگر در جی تی ای آنلاین به همراه چهره‌های آشنا کار می‌کند.

Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition

در واقع راکستار چندی پیش به صورت رسمی اعلام کرده بود که Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition که شامل نسخه‌های بهینه‌سازی شده‌ی  GTA III، San Andreas و Vice City ارائه خواهد شد. به غیر از آن، اطلاعات جدیدی از بهینه‌سازی‌هایی برای جی تی ای آنلاین و GTA V برای پلی‌استیشن 5 و Xbox Series X|S ماه‌های آتی در راه خواهد بود.

هیات رده‌بندی تایید کرد که رده‌بندی سنی Grand Theft Auto 6 جعلی بوده است
بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا