بازیهای Bethesda سابقه و روایتهای طولانی دارند که بهشتی برای جامعه مودینگ به شمار میروند. بازیهای این استودیو، در نتیجه آن چیزی که با استفاده از ابزارهای مودینگ خود ایجاد شده، از عمری بسیار طولانی برخوردار بودهاند. جای تعجب ندارد که از الان چنین به نظر میرسد که بازی Starfield هم این سنت را ادامه میدهد.
اوایل سال، تاد هاوارد، کارگردان Starfield گفت این بازی سبک RPG فضایی «بهشت مودرها» خواهد بود، اما دقیقاً تا کجا میتوانیم انتظار داشته باشیم که همین طور باشد؟ خب، طی یک جلسه سؤال و جواب تازه در کانال توییچ آلمانی Bethesda، پیت هاینز، معاون ارشد ارتباطات و بازاریابی جهانی، در این زمینه به نکته عجیبی اشاره کرد. ظاهراً ابزارهای مودینگ Starfield به گیمرها این امکان را میدهد تا تمام سیارهها را خودشان بسازند.
هاینز خطاب به طرفداران بازی گفته: «دوست دارید یک سیاره را چطور بسازید؟»
بنابراین، سؤال اینجاست که بازسازی تمام Skyrim در سیارهای در Starfield چقدر طول میکشد؟ بر اساس آن چه BGS تاکنون در مورد بازی گفته، به نظر میرسد که ابزارهای مودینگ، انعطافپذیری و آزادی بیشتری را نسبت به بازیهایی که استودیو در گذشته عرضه کرده؛ ارائه میدهد که واقعاً خبر فوقالعادهای است. امیدواریم این RPG علمی تخیلی بتواند به این وعده عمل کند.
بازی Starfield قرار است در تاریخ 15 شهریور (6 سپتامبر) برای Xbox Series X/S و PC عرضه شود و انتشار دسترسی زودهنگام آن برای 9 شهریور (31 اوت) درنظر گرفته شده است.
برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.
منبع: gamingbolt