کمپانی بازیسازی Bethesda سابقه خوبی در پشتیبانی کردن از بازیهای خود با DLCها و آپدیتهای پس از عرضه دارد. در حال حاضر این استودیو، حداقل یک DLC برای توسعه بخش داستانی را برای Starfield تایید کرده است. اما با توجه به حجم زیاد این RPG فضایی، چقدر میتوان انتظار داشت که پشتیبانی از آن پس از عرضه، فراتر از عرضه اولین DLC باشد؟
اخیرا کارگردان بازی آقای تاد هاوارد، در مصاحبهای با IGN و در پاسخ به سوالات در خصوص چگونگی پشتیبانی از بازی، تایید کرد که استودیوی بازی سازی Bethesda قصد دارد محتوای زیادی برای این بازی ساخته و عرضه کند. DLCهای پس از عرضه بازی اصلی، در حجمهای مختلف خواهد بود و تیم سازنده به دنبال اضافه کردن ویژگیهای جدید، داستانها و موارد دیگر پس از عرضه بازی است.
هاوارد ادامه داد: “ما محتوای افزودنی زیادی برای استارفیلد خواهیم ساخت. ما عاشق انجام آن هستیم، هواداران ما آن را دوست دارند. ما قبلا اولین مورد را اعلام کردهایم، ما یک بسته توسعه داستانی را برای انتشار هنگام عرضه رسمی بازی، در نظر گرفتهایم. ما برنامههایی برای انجام پروژههایی در اندازههای مختلف داریم و در بازیهای قبلیمان خیلی از این کارها را انجام دادهایم. این کاری است که ما واقعا دوست داریم انجام دهیم و همچنین طرفدارانمان دوست دارند، بنابراین با وجود حجم زیاد بازی، هنوز چیزهایی وجود دارد که میخواهیم به آن اضافه کنیم، مانند ویژگیهای جدید در آینده، داستانها و چیزهایی مانند آن. بنابراین ما فکر می کنیم این بازی، چیزی است که امیدوار هستیم برای مدت طولانی، و به همین روند به پشتیبانی از آن ادامه دهیم.”
البته هنوز چند ماهی تا انتشار بازی اصلی باقی مانده است، بنابراین جزئیات دقیقی در مورد اینکه نقشه Starfield پس از عرضه چگونه خواهد بود، در دسترس نیست. احتمالا این برنامهها در هفتهها و ماههای آینده مشخص خواهند شد. برای بهروزرسانیهای بیشتر در خصوص استارفیلد با ما همراه باشید.
بازی Starfield در تاریخ 15 شهریور (6 سپتامبر) برای Xbox Series X/S و PC عرضه میشود.
برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.
منبع: Gamingbolt