اخبار

کانسپت آرت‌های جدیدی از بازسازی بازی Splinter Cell منتشر شد

یوبی‌سافت (Ubisoft) در دسامبر سال گذشته اعلام کرد که توسعه بازسازی نسخه اول بازی Splinter Cell را با استفاده از Snowdrop Engine آغاز کرده است.

در حالی که از آن زمان تاکنون، جزئیات بسیار اندکی از بازی منتشر شده است، یک سری تصاویر هنری جدید از محیط بازی منتشر شد. به مناسبت بیستمین سالگرد این سری مخفی‌کاری کلاسیک، یوبی‌سافت مجموعه‌ای از هنرهای مفهومی جدید را از بازسازی آینده خود به نمایش گذاشت و صحنه‌ها و مکان‌های مختلفی را نشان داد که طرفداران سری با آن‌ها آشنا هستند.

در همین حال، توسعه‌ دهندگان به‌روز رسانی‌های مختصری در مورد پروسه تولید ارائه کردند. مدیر خلاقیت پروژه، کریس اوتی (Chris Auty)، اذعان کرد:

ما در مراحل اولیه تولید قرار داریم و هنوز در حال نمونه‌سازی هستیم. ما نمی‌خواهیم در چیزی عجله کنیم. می‌خواهیم مطمئن شویم که بازی را کامل ساخته‌ایم، در واقع همه چیز را به روش درست انجام دهیم و تجربه‌ای باکیفیت و فوق‌العاده ایجاد کنیم. احتمالا مدتی از ما خبری نخواهید شنید، زیرا روی ساخت بازی متمرکز خواهیم بود.

در همین حال، زاویان پورتر (Zavian Porter)، مدیر طراحی بازی، گفت:

هدف ما این است که یک بازسازی در سطح بالا تولید کنیم و کیفیت را تا حد امکان افزایش دهیم. ما قصد داریم پایه خوبی برای آینده فرنچایز بنا کنیم.

فهرست شغلی منتشر شده توسط یوبی‌سافت نشان داد که بازسازی Splinter Cell، داستانی بازنویسی شده را به مخاطبین ارائه خواهد داد، در حالی که روح و مضامین عنوان اصلی را دست نخورده نگه می‌دارد. همچنین اخیرا تایید شد که مدیر سابق پروژه، دیوید گریول (David Grivel)، پس از یازده سال حضور در این شرکت، یوبی سافت را ترک کرده است.

چیزی تا انتشار تست آلفای بسته بازی Rainbow Six Mobile نمانده است
بخوانید

برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.

منبع: Gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا