متئوس لنارت (Mateusz Lenart) از بلوبرتیم (Bloober Team) میگوید که بازسازی Silent Hill 2 بهترین طراحی و انیمیشن چهره تاریخ این سری را خواهد داشت.
کونامی (Konami) سرانجام از نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 که توسط بلوبرتیم ساخته شده میشود، رونمایی کرد. این بازی، انحصاری 12 ماهه پلی استیشن 5 است، در حالی که برای رایانههای شخصی نیز عرضه خواهد شد. در پست جدید وبلاگ پلی استیشن، مدیر خلاق و طراح اصلی بازی، متئوس لنارت، جزئیات جدیدی در مورد این پروژه جاهطلبانه ارائه کرد.
در ابتدا، لنارت تایید کرد که این بازسازی روی Unreal Engine 5 با استفاده از فناوریهایی مانند Lumen و Nanite ساخته میشود. اولین قابلیت، سیستم روشنایی پویایی را فراهم میکند که در پی آن، محیط فورا به تغییرات نور واکنش نشان میدهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی. نتیجه این عمل، نورپردازی طبیعیتر محیطهای بازی است.
تکنولوژی Nanite برای ایجاد محیطهایی واقعگرایانه با جزئیات بالا مورد استفاده قرار میگیرد. بلوبرتیم در تلاش برای حفظ فضای مخوف Silent Hill 2 و در عین حال، ارتقای ویژگیهای گیمپلی است. لنارت گفت:
ما از نزدیک با سازندگان اصلی از جمله آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka) و ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito) کار میکنیم تا مطمئن شویم که احساس کلاسیک Silent Hill، دست نخورده باقی بماند. دوربین روی شانه یکی از ویژگیهای جدیدی است که به بازیکنان کمک میکند به طور عمیقتری در محیط غرق شوند. در نتیجه این تغییر دیدگاه، سیستم مبارزات بازی و چند چیز دیگر در حال تغییر هستند.
علاوه بر این، لنارت به لطف تکنولوژی پیشرفته در تصویربرداری، نوید بهترین طراحی چهره سری را میدهد؛ تغییری که احساسات هر کاراکتر را به بهترین شکل ممکن نشان میدهد.
بازی Silent Hill 2 تاریخ انتشار ندارد، بنابراین برای جزئیات بیشتر باید صبر کنیم. عناوین دیگری از سری نیز معرفی شد که عبارتند از Silent Hill f با نویسندگی Ryukishi07 و Silent Hill: Townfall از آناپورنا اینتراکتیو (Annapurna Interactive).
برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.
منبع: GamingBolt