اخبار

مبارزات بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 کاملاً با ابزار موشن کپچر کار شده است

اولین نسخه بازی Hellblade تحسین‌های زیادی به خاطر همه چیزش از جلوه‌های بصری واقعی‌اش، مسائل مربوط به سلامت روان و روایت‌گری جذاب‌اش تا دستاوردهای فنی درخشان و خیلی موارد دیگر دریافت کرده، ولی یکی از زمینه‌هایی که این بازی را زیر تیغ انتقاد برخی از منتقدان برده، بخش‌های مبارزه و کمبت آن است. این همان قسمتی است که توسعه‌دهنده بازی یعنی شرکت نینجا تئوری ظاهراً به دنبال بهبودهای قابل‌توجهی در آن، با دنباله Senua’s Saga: Hellblade 2 هستند؛ حتی اگر سبک کلی مبارزه تا حد زیادی مثل بازی اول باقی بماند.

در مقاله‌ای که اخیراً در Xbox Wire منتشر شده، جزئیات جدیدی در مورد این که دقیقاً برخی از این پیشرفت‌ها چه خواهد بود، فاش شده است. مهم‌ترین پیشرفت، این بخش است که مبارزات در بازی Hellblade 2 کاملاً با ابزار موشن کپچر کار شده است. این بدان معناست که هر حرکتی از قهرمان داستان یعنی Senua و دشمنان‌اش در طول مبارزه با او می‌بینید، به‌جای اینکه صرفاً انیمیشنی باشد، کاملاً بر اساس اجراهای ضبط شده توسط بازیگران واقعی است.

دام متیوز، رئیس استودیوی نینجا تئوری می‌گوید: «اگر همه این حرکت‌ها – دویدن، بالا رفتن، مبارزه، برگرفته از اجرای ضبط ‌شده باشد، یعنی از واقعیت گرفته شده است و حسی از یکدستی و واقعی بودن به همراه خواهد داشت. هدف کلیدی ما این بود که کمبت و نبرد به عنوان بخشی از تجربه بازی احساس شود.»

علاوه بر این، تئوری نینجا تصمیم گرفته که در هر نبرد رو در رو در بازی تنها روی یک دشمن متمرکز شود. در مصاحبه‌ای با GamesRadar، مدیر بخش مبارزات، بنوا میکون، گفته: «دلیل این که ما نبرد تن به تن را انتخاب کردیم این است که می‌خواهیم Senua در هر رو در رویی با دشمنان احساس گیر افتادن در تنگنا داشته باشد».

بازی Call of Duty بعدی و Gears جدید در خرداد امسال در نمایشگاه ایکس باکس معرفی می‌شوند
بخوانید

جالب اینجاست که میکون همچنین فاش کرده که  اپیزود سریال بازی تاج و تخت یعنی Battle of the Bastards، از ابتدا مرجعی برای مبارزه Hellblade 2 بوده است. او گفته: «[جان اسنو] وسط این نبرد است و فقط به هر چیزی که به سمت‌اش پرتاب می‌شود، واکنش نشان می‎دهد. وقتی توسعه بازی را شروع کردیم، جاه‌طلبی ما این بود که بازی را با توجه به کنترل کامل گیمر بازسازی کنیم.»

همچنین تایید شده که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 فقط یک گزینه 30 فریم در ثانیه در Xbox Series X/S خواهد داشت، چون استودیوی نینجا تئوری می‌خواهد یک حس سینمایی مضاعف برای بازی ایجاد کند.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در 1 خرداد (21 می) برای Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود.

برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.


منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا