Team Ninja با بازیهای Soulslike خود در Nioh ،Nioh 2 و Wo Long: Fallen Dynasty، به طور مداوم بازیهای نابی را یکی پس از دیگری در چند سال گذشته ارائه کرده؛ اگرچه عنوان بعدی این استودیو به نظر کاملاً متفاوت از سهگانه یادشده است، با این حال علاقهمندان را هیجانزده و مشتاق کرده است. Rise of the Ronin که سال گذشته رسماً معرفی شد، نویدبخش یک تجربه RPG اکشن جهان باز است که در اواخر قرن نوزدهم ژاپن و در پایان دوره Edo اتفاق میافتد، هرچند جزئیات اعلامشده بازی از زمان رونمایی ناچیز بوده، ممکن است برخی اطلاعات جدید از طریق یک منبع درز اخبار تازه فاش شده باشد.
بر اساس این جزئیات جدید، Rise of the Ronin که از کانال Discord افشاگر برجسته The Snitch منتشر شده، قرار است تلاقی بین عناوینی مانند Assassin’s Creed، Ghost of Tsushima و Dark Souls باشد. شبیه به سری FromSoftware، ظاهراً از توضیحات آیتمها برای گسترش داستان و تاریخچه دنیای خود استفاده میکند، در حالی که گفته میشود مجموعهای از فعالیتها و محتوای جهان باز که شبیه بازیهای Assassin’s Creed هستند، نیز ارائه میشود.
طبق اطلاعات فاش شده، Rise of the Ronin دارای گزینههای میزان دشواری بازی (difficulty options) متعددی است که در عناوین اخیر Team Ninja وجود نداشت. چندین درخت ارتقاء برای مهارتها و تکنیکهای منحصر به فرد ارائه خواهد شد. همچنین گفته میشود که این بازی در هنگام عرضه، دارای هر دو حالت پرفورمنس و رزولوشن (Performance and Resolution mode) خواهد بود، ضمن این که توسعهدهندگان در حال حاضر «در تلاش برای تقویت وفاداری قبل از عرضه» هستند.
با توجه به این موضوع، افشای اخیر ادعا میکند که Rise of the Ronin در حال حاضر برای انتشار Q1 2024 هدفگذاری میشود. زمانی که این بازی سال گذشته اعلام شد، پنجره رسمی عرضه آن نیز برای سال 2024 (1402-1403) در نظر گرفته شده بود.
برخی از اسکرینشاتهای داخل بازی نیز در کنار این جزئیات به بیرون درز کردهاند و بعضی از عناصر مختلف رابط کاربری مانند صفحه اصلی نقشه، یک شرح غلوآمیز مربوط به یک جستجوی اکتشافی و درختان مهارت را نشان میدهند.
Rise of the Ronin به طور انحصاری برای PS5 در حال توسعه است و همچنین پشتیبانی توسعه را از سوی PlayStation دریافت میکند.
برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.
منبع: gamingbolt