تیم توسعه بازسازی Resident Evil 4 قصد داشت گزینههای بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار دهد که به مسیرهای جدید و مکانیکهای مخفیکاری منجر شد.
زمانی که صحبت از بازسازیهای Resident Evil به میان میآید، کپکام (Capcom) هیچگاه از گسترش مکانیکهای اولیه، افزودن محتویات اضافی، اعمال تغییرات و اضافات به گیمپلی یا پیادهسازی مکانیکهای جدید، طفره نمیرود و واضح است که این موضوع در مورد بازسازی Resident Evil 4 نیز صدق میکند. مکانیک استفاده از چاقو یک چیز جدید است، اما مطمئنا این بهبودها به همین مورد ختم نمیشوند.
یاسوهیرو آمپو (Yasuhiro Ampo) و کازونوری کادوی (Kazunori Kadoi)، کارگردانان نسخه بازسازی شده، اخیرا با Game Informer صحبت کردند و توضیح دادند که میخواهند بازی ارزش تکرار زیادی داشته باشد و جزئیات بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار دهد تا تنوع بیشتری را به گیمپلی تزریق کنند. اگرچه نسخه اصلی تا حدی از تنوع در مبارزات برخوردار بود، اما اختیارات در جنبههای دیگر محدود بودند. آمپو گفت:
در هنگام جنگ، انتخابهایی که برای جنگیدن دارید نسبتا متنوع هستند؛ اما خارج از آن، ما احساس کردیم که گزینههای زیادی روی میز وجود ندارد و فکر کردیم که جایی برای پیشرفت وجود داشت.
این مهم منجر به گنجاندن مکانیکهای مخفیکاری در بازی شد. در ویدیویی که کپکام در چند ماه گذشته به نمایش گذاشت، شاهد این تغییر بودیم، از جمله اینکه لیان میتوانست به صورت نشسته و مخفیانه به سمت دشمنان برود و بیصدا آنها را بکشد. یکی دیگر از ابزارهای جدید که به مخفیکاری در بازی کمک میکند، bolt thrower به عنوان یک سلاح بیصدا و مرگبار است. کپکام توضیح میدهد که سلاحهای جدید بیشتری در بازی وجود خواهد داشت.
علاوه بر این، بازیکنان همچنین میتوانند منتظر مسیرهای جدید باشند که به آنها اجازه میدهد در محیطهای جدید کاوش کنند. بازی Resident Evil 4 در تاریخ 4 فروردین 1402 (24 مارس 2023) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 4 و PC عرضه میشود.
برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.
منبع: Gamingbolt