آقای Kacper Michalski، درباره نسخه جدید بازی Layers of Fear سرپرست تیم Bloober، میگوید: “این یک دنیای کامل است که دو داستان ظاهرا نامرتبط را با هم ترکیب میکند.”
حین همه هایپ شدنها برای بازسازی Silent Hill 2 توسط Bloober Team، حضور Layers of Fear کمتر و کمرنگتر حس شد. طبق نسخه اول و دوم Layers of Fear که پایه بازی را بر “تصور مجدد ترس” بنا کرده بودند، چرا نسخه جدید این عنوان را به عنوان شماره 3 نامگذاری نشده؟
Anna Jasińska مدیر ارشد تیم بازاریابی تیم Bloober در مصاحبهای با DreadXP در مورد رابطه این نسخه با بازیهای قبلی و اینکه آیا این نسخه شماره 3 در نظر گرفته میشود یا نه گفت: “نه، این Layers of Fear 3 نیست. ما با یک نام جدید آمدهایم و تغییرات جزئی در نوشتار آن اشاره به این دارد که چیز جدیدی در راه است.”
او ادامه داد:
Layers of Fears یک مهفوم کاملا جدید در بازیهای ویدیویی است. بهترین عناصر نسخه اول و دوم را با مکانیکهای جدید گیمپلی ترکیب میکند و در سطح داستانسرایی کاملا جدید عمل میکند؛ بهطوری که در بازی دیگری مثال آنرا ندیدهایم. ما بهترین چیزها را باهم جمع کردهایم و یک داستان نهایی و گسترده را برای کل این فرنچایز ساختهایم. چنین چیزی قبلا در صنعت بازیهای ویدیویی اتفاق نیفتاده و ما آنرا «تخیل مجدد» مینامیم.
خانم Jasińska در این مورد که آیا چیزی برای طرفدارانی که میخواهند به بازی برگردند و کسانی که تازه وارد هستند در نظر گرفتهاند یا خیر گفت: «خط داستانی جدید و گیمپلی سریعتر در انتظار طرفداران است. طرفداران قدیمی بازی را با تازهتر خواهند دید و خط ارتباطی بین Layers of Fear 1 و Layers of Fear 2 برای طرفداران آشنا و ملموس خواهد بود، زیرا خواهند دید که داستانهای به ظاهر نامرتبط چطور با یکدیگر در آمیخته میشوند. چپترهای بازی نشان میدهند که تیترهای ذکر شده در آنها، چطور در نهایت با یکدیگر ترکیب میشود. در مورد طرفداران جدید نیز، آنها بهترین چیزهایی را که معرف این فرنچایز است را بدون حس سردرگمی در داستان، تجربه خواهند کرد».
آقای Kacper Michalski رییس تولید بازی در جواب این سوال وبسایت GamingBolt که به جای اینکه دنبال یک دنباله مرسوم و عامی بروید، ایده اصلی این دنباله چطور مطرح شد پاسخ داد: «ما میخواستیم با استفاده از آخرین تکنولوژیها، داستان را از نو تعریف کنیم. حالا ما یک استودیو اصطلاحا “بالغ” هستیم و میتوانیم روی این هدف تمرکز کنیم».
ما متوجه هستیم که دو قسمت اول بازی داستانهای نیمه کارهای را باقی گذاشتند. بنابراین میخواهیم آنها را در بازی آیندهمان پوشش دهیم. بنابراین، اگر گیمپلی میتوانست از تنوع بیشتری استفاده کند، الان داریم آن را اجرا میکنیم. Layers of Fear یک دنیای کامل است که دو داستان ظاهرا نامرتبط را باهم ترکیب میکند.
Layers of Fears در اوایل سال 2023 برای Xbox Series X/S – PC – PS5 عرضه میشود. همچنین با توسعه روی موتور Unreal Engine 5 از قابلیت Ray Tracing و کیفیت 4K و HDR نیز پشتیبانی میکند.
برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.
منبع: Gamingbolt