همه کاربران مجموعه God of War را با خشونت و تنش آن میشناسند و منتظر خشم بسیاری در گیمپلی God of War Ragnarok نیز هستند. با وجود همه تغییراتی که نسخه ۲۰۱۸ پشت سر گذاشت، باز هم شاهد مبارزات بسیار خشنی بودیم.
با این حال در جدیدترین اخبار منتشر شده، اینطور به نظر میرسد که نسخه God of War Ragnarok این خشونت را بیشتر هم خواهد کرد. میهیر سث (Mihir Seth) طراح مبارزات این عنوان طی مصاحبه با رسانه Vandal تایید کرده که تجربه خشنتری در انتظار بازیکنان است. به گفته او کریتوس با شدت بیشتری به دشمنان حمله خواهد کرد و گستره تکنیکهای او وسیعتر خواهد بود.
ما سطح درندهخویی را در God of War Ragnarok افزایش دادهایم و من فکر میکنم این چیزی است که ابعاد خاصی از بازی را سرگرم کنندهتر خواهد کرد. در God of War 2018 وقتی شما سرانجام به Blades of Chaos دست پیدا میکردید، شانس این را نداشتید کارهایی را که این سلاح در نسخههای کلاسیک مجموعه انجام میداد، ببینید. روشی که این با این سلاحها میشد به دشمنان حمله کرد، چیزی بود که ما میخواستیم به God of War Ragnarok بازگردانیم. بنابراین [اکنون] سیستمی که به شما اجازه میدهد دشمنان را به وسیله فشردن R3 بگیرید و بکشید بسیار خشنتر است و همچنین بیشتر از تبر و Blades of Chaos استفاده میکند.
اگرچه God of War 2018 هم تا حد زیادی خشن بود اما به نظر میرسد نسخه بعدی به سمتی حرکت خواهد کرد که تاکنون در این سری ندیدهایم. God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان در دسترس کاربران پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ قرار میگیرد.
برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.
منبع: GamingBolt