مسلماً نیازی نیست بگوییم که بازی God of War Ragnarok تا چه اندازه مورد انتظار است. این حقیقت که حماسه نورس سرانجام در این بازی به پایان میرسد، این انتظار را بیشتر هم میکند.
در یک ویدیو رسمی پشت صحنه جدید که به تازگی اولین قسمت آن منتشر شده، تیم روایت استودیو سانتامونیکا درباره تصمیمی که برای توسعه بازی در دو قسمت به جای سه قسمت گرفتند، صحبت میکنند. در همین راستا ریچارد گوبرت، نویسنده ارشد بازی حرفهای مهمی برای گفتن دارد:
این که حماسه نورس قرار بود یک سهگانه یا فقط دو بازی باشد، چیزی بود که ما درباره آن بسیار بحث کردیم. به صورت آشکار هر دو رویکرد مزایا و معایب خودشان را داشتند بنابراین ما منتظر ارائه نظر کوری بارلوگ ماندیم و او هم در نهایت این کار را کرد؛ او گفت، بیایید [روایت حماسه نورس را] در دو بازی انجام دهیم.
آریل انجلوتی یکی دیگر از اعضای تیم روایت این استودیو اینطور در این خصوص اظهار نظر میکند:
نتیجه آن تصمیم این است که تو [به عنوان توسعهدهنده به این فکر میکنی که] چطور قرار است داستان را در یک بازی جمع کنی و واقعه رگناروک را هم در آن جا بدهی؟ چطور قرار است به آن برسیم و سپس رویدادی بزرگ را در انتهای بازی داشته باشیم و سپس همه بخشهای ماجرا را به جمعبندی برسانیم؟ این بازی بزرگتر از چیزی است که ما ابتدا گمانهزنی میکردیم. لحظههای داستانی مهم بسیاری وجود داشتند که ما باید آنها را پوشش میدادیم.
به گوبرت باز میگردیم که باور دارد تجربه این بازی به عنوان بخش نهایی حماسه نورس، برای کاربران به شدت هیجانانگیز خواهد بود:
چیزهای زیادی اتفاق میافتند. ما شخصیتهایمان را تحت فشار قرار میدهیم و همچنین آنها را به همدیگر نزدیک میکنیم. ما به سوالات بسیاری که بازی اول پیش آورد، پاسخ خواهیم داد.
به گفته نویسنده ارشد سانتامونیکا، بازیکنان شاهد فراز و نشیبهای رابطه کریتوس و آترئوس خواهند بود و در این قسمت مشاهده میکنند که چطور شخصیتهای جدیدی مثل Tyr و Angarboda تاثیر قابل ملاحظهای روی روابط مستحکم و تثبیت شده میگذارند.
God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر ۲۰۲۲ میلادی) برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد و شما شاهد نقد و بررسی آن از مجله لیویتو خواهید بود.
برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.
منبع: GamingBolt