اخبارویدیوها و تریلرها

Pawnها در بازی Dragon’s Dogma 2 طی مصاحبه جدید توسعه‌دهنده توضیح داده شدند

در یک مصاحبه با توسعه‌دهنده جدید که از سوی IGN منتشر شده، کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2 یعنی هیدکی ایتسونو و توسعه‌دهنده اصلی، کنتو کینوشیتا، در مورد چگونگی ایجاد مفهوم Pawns و چگونگی تکامل آن از زمانی که برای اولین بار در Dragon’s Dogma اصلی ظاهر شدند، صحبت کردند.

همان‌طور که می‌دانید، ایتسونو در مورد یکی از مشخص‌ترین ویژگی‌های Pawn در بازی Dragon’s Dogma صحبت می‌کند – اینکه چقدر تمایل به پرحرفی دارند. در حالی که برخی از پلیرها و گیمرها این ویژگی را دوست‌داشتنی می‌دانستند، بسیاری دیگر آن را کاملا آزاردهنده تلقی می‌کردند. ایتسونو در مورد این صحبت کرده که استودیو تا آنجا که می‌تواند تلاش می‌کند تا Pawns در Dragon’s Dogma 2 را از تکرار دیالوگ‌ها دور نگه دارد.

ایتسونو در این مصاحبه گفته: «ما هر کاری از دستمان برمی‌آمد انجام داده‌ایم تا Pawns یک خط و جمله را چندین بار تکرار نکنند.»

او در ادامه در مورد نقشی که Pawns در کنار دیگر NPCها در بازی Dragon’s Dogma 2 برعهده دارند، صحبت کرده است.

او می‌گوید:

ما می‌خواستیم که Pawns شبیه دوست کسی باشد که در حال بازی کردن است، یعنی انگار کنار شما نشسته و به شما مشاوره می‌دهد. «مثلاً می‌گوید، هی، بیا از این طرف برویم!»، یا «در آن صورت، این شیوه انجام دادن این کار است». این نوع راهنمایی‌ها مثل این است که دوستی را در آنجا داشته باشید که شما را به شیوه‌ای لذت‌بخش راهنمایی می‌کند.

سپس کنتو کینوشیتا، سازنده اصلی بازی، در مورد ویژگی‌های شخصیتی کاراکتر Pawns صحبت کرده و حسابی توضیح داده است. به گفته وی، بازی Dragon’s Dogma اصلی شخصیت‌پردازی‌های زیادی برای Pawnهای مختلف خود داشت و به نظر می‌رسد بازی Dragon’s Dogma 2 هم این سنت را ادامه خواهد داد. هر شخصیت‌پردازی در Dragon’s Dogma 2 ویژگی‌های صداپیشه و کاراکتری خود را دارد که نشان‌دهنده نوع نقشی است که آنها به عنوان بخشی از گروه شما بازی خواهند کرد.

تریلر گیم‌پلی کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 نفوذ به زندان را نشان می‌دهد
بخوانید

کینوشیتا اضافه کرده: «اگر می‌خواهید از نظر شخصیت‌پردازی به آنها فکر کنید، فکر می‌کنم که ما بسیار آگاهانه تلاش کرده‌ایم تعداد راه‌هایی را که Pawns فردیت می‌یابند و متمایز می‌شوند، گسترش دهیم. همانطور که اشاره کردیم شخصیت‌پردازی خاص آنها وجود دارد، در حالی که از نظر دانش و اطلاعات ممکن است فقط درباره یک سری از دشمنان خاص آگاهی داشته باشند.

پیش از انتشار بازی در فروردین ماه (مارس)، شرکت Capcom تلاش‌های بازاریابی خود را برای بازی Dragon’s Dogma 2 افزایش داده است.

بازی Dragon’s Dogma 2 قرار است در 3 فروردین (22 مارس) برای PC ،PS5 و Xbox Series X/S عرضه ‌شود.

برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.


منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا