دیدگاه شرکت کپکام و کارگردان بازی یعنی هیدکی ایتسونو برای بازی اصلی و اورجینال Dragon’s Dogma، ایجاد یک تجربه کاملاً تکنفره بوده که با استفاده از همراهان هوش مصنوعی که به نام Pawns شناخته میشوند، احساس یک MMORPG را شبیهسازی و منتقل کند. عرضه بازی Dragon’s Dogma 2 که مدتهاست به تعویق افتاده و قرار است به روشهای مختلفی نسبت به نسخه قبلی خود گسترش یابد – از جهان باز بزرگتر گرفته تا میزان محتوایی که ارائه میکند و چیزهای دیگر – اما تمرکز بر ارائه یک تجربه کاملاً تکنفره، قرار نیست تغییر کند.
ایتسونو در مصاحبه اخیر خود با Automaton-Media، در پاسخ به سوالی درباره امکان گزینه چندنفره بودن بازی Dragon’s Dogma 2 با توجه به نقشهای مختلفی که گیمرها در طول بازی میتوانند برعهده داشته باشند، گفت که چنین گزینهای برای این بازی در نظر گرفته نشده است و او این کار را نمیکند و این که قصد دارد از دیدگاه اولیه و اصلی خود برای ایجاد یک تجربه انفرادی که حس بازیهای چند نفره را به تصویر میکشد؛ منحرف شود.
ایتسونو گفت: «ما هیچ شکلی از چند نفره بودن را برای Dragon’s Dogma 2 در نظر نگرفتیم. من فکر میکنم بازیهای آنلاین جنبههای خوب خود را دارند. همانطور که بازیهای آفلاین نکات مثبت زیادی دارند. اما مفهوم بازی اصلی این بود که عناصر گیمپلی سرگرمکنندهای را که در بازیهای آفلاین معمولی یافت نمیشوند، با هم ترکیب کند و در عین حال تمام «دردسرهای» بازیهای آنلاین را از بین ببرد. این یکی از ایدههای اصلی بازی اول است که من قصد ندارم از آن دور شوم.»
بازی Dragon’s Dogma 2 قرار است در 3 فروردین (۲۲ مارس) برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه شود. در کنسولها، فقط یک حالت گرافیکی با فریمریت 30 فریم بر ثانیه بدون محدودیت وجود دارد. ضمناً character creator بازی هم به صورت رایگان برای همه در دسترس است و به شما این امکان را میدهد که Arisen و Pawns ساخته شده خود را به بازی کامل منتقل کنید.
برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.
منبع: gamingbolt