واکنشها به بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، به ویژه کمپین آن از زمان شروع دسترسی اولیه، کاملاً ناامیدکننده بوده است. بسیاری، آن را برای طراحی سطحی ماموریت، ماموریتهای تکراری اوپن کمبت، زمان اجرای کوتاه و طرح داستانی به دردنخور، به باد انتقاد گرفتهاند. تعجبی هم ندارد، چون گویا توسعه بازی خیلی شتابزده و باعجله انجام شده است.
جیسون شرایر از بلومبرگ با منابعی صحبت کرده که فاش کردند که بخش اعظم بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در «کمتر از یک سال و نیم» ساخته شده و «برنامه تولید خیلی فشرده حتی برای تیم سازنده استرسزا بوده است». اگرچه این بازی به عنوان یک بسته الحاقی برای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 (2022) ارائه شد، اما در ادامه خودش به دنبالهای کامل تبدیل شد تا شکاف باقی مانده از تاخیر در عرضه یک بازی Call of Duty را پر کند.
در حالی که اکتیویژن ادعا میکند که این بازی از همان ابتدا یک نسخه پریمیوم بود، بیش از دهها نفر از اعضای تیم توسعهدهنده فعلی و سابق نشان میدهند که برنامهها خیلی مبهم بوده است. به برخی گفته شده که این یک بسته الحاقی است. این بازی یک اسپین آف بود که در مکزیک اتفاق میافتاد، اما در تابستان 2022، اکتیویژن به تیم گفت که روی دنباله مستقیمی با ماکاروف به عنوان شخصیت شرور و در مقیاس جهانی برای کمپین خود کار خواهند کرد.
این منجر به توسعه کمپین در حدود 16 ماه شد. به شرکت Sledgehammer قول داده شده بود که بعد از بازی Call of Duty: Vanguard چرخه توسعه کوتاه دیگری نداشته باشد و بعد از کار شبانهروزی و کار در تعطیلات آخر هفته برای به پایان رساندن بازی Modern Warfare 3 احساس کرده که به این شرکت خیانت شده است. منتظر گزارشهای بیشتر در مورد توسعه بازیها باشید.
برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.
منبع: gamingbolt