هنوز چند هفته تا انتشار بازی Starfield محصولی از استودیوی Bethesda باقی مانده و دارندگان نسخه Premium در 10 شهریور (اول سپتامبر) به زودی به آن دسترسی خواهند داشت. با این حال، به دنبال تریلر لایو اکشن بازی در رویداد Opening Night Live در گیمزکام، چند نفر از حاضران به طور عملی بازی را دنبال کردند و تا الان، میتوانند میزان عظمت و گستردگی آن را تایید کنند.
پیت هاینز، معاون ارشد بازاریابی و ارتباطات جهانی در Bethesda Softworks، تجربه خود را در جریان لایو Gamescom Xbox توضیح داد. او حدود 150 تا 160 ساعت برای بازی وقت گذاشته و گفته: «اگر صادق باشم، این میزان زمان آن قدر نبود که به قدر کافی راحت باشم و مثلاً بگویم که آن قدر استارفیلد را بازی کردم که فهمیدم این بازی چیست.»
علی رغم گذراندن زمان زیادی در بازی، هاینز گفت که «حتی به آن مقداری نزدیک نشده» تا همه چیزهایی را که بازی ارائه میدهد، ببیند یا انجام دهد. چیزهای زیادی وجود دارد که من عمداً انجام ندادهام… سعی میکنیم به همه بگوییم این بازی چقدر بزرگ و وسیع است و افرادی که آن را بازی میکنند، مثلاً یکی از معدود چیزهایی که به ما خواهند گفت این است: «آره، شما شوخی نکردید. نمیتوانم باور کنم که چقدر وسعت دارد.»
«مهم نیست که چطور میخواهید بازی کنید، کارهای زیادی برای انجام دادن در این بازی وجود دارد.»
البته، از زمان رونمایی رسمی، استودیوی Bethesda دامنه بازی را با بیش از 1000 سیاره برای کاوش همراه بیومهای متعدد در هر کدام، تبلیغ کرده است. میتوانید «کشتیهای ستارهای» و «شخصیت خود» را به روشهای مختلف سفارشیسازی کنید، که دومی از امکان افزودن ویژگیها و پسزمینهها برای اضافه کردن رنگ و لعاب بیشتر برخوردار است؛ این شامل ساختن سکونتگاه، سلاحها و صنایع دستی، همراهان، بررسی سیارات، ماموریتهای جانبی یا داستان اصلی نمیشود.
بازی Starfield در تاریخ 15 شهریور (6 سپتامبر) برای Xbox Series X/S و PC عرضه میشود، در حالی که در روز اول برای Game Pass نیز منتشر خواهد شد. منتظر جزئیات بیشتر در مسیر انتشار باشید.
برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.
منبع: gamingbolt