اخبار

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon سولزلایک نخواهد بود

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) از فرام‌سافتور (FromSoftware)، می‌گوید که انگیزه اصلی برای تجربه بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon، شخصی‌سازی قطعات ماشین‌ها خواهد بود.

هیدتاکا میازاکی، رئیس شرکت فرام‌سافتور و کارگردان بازی، ماسارو یامامورا (Masaru Yamamura)، همراه با رونمایی از Armored Core 6: Fires of Rubicon در The Game Awards 2022، جزئیات جدیدی را در اختیار IGN قرار دادند. آن‌ها عدم ارتباط بازی با عناوین قبلی و جهان باز نبودن این عنوان را تایید کردند. علاوه بر این، اگرچه مبارزات مکانیکی چالش برانگیز خواهند بود، اما دشواری آن می‌تواند بر اساس ماموریت‌ها، انواع دشمن‌ها و نحوه مونتاژ مکانیک ماشین‌ها متفاوت باشد.

بنابراین شاید تعجب آور نباشد که بدانیم این بازی در سبک سولزبورن یا سولزلایک نیست. میازاکی گفت:

اول از هر چیزی، اجازه دهید چند مورد را برایتان روشن کنم. هدف اصلی ساخت Armored Core 6 این بود که به عقب برگردیم و به مفهوم اصلی Armored Core و آنچه که آن سری را خاص می‌کرد، نگاهی بیندازیم. بنابراین ما می‌خواستیم همه چیز را به مکانیک مونتاژ بازی مرتبط کنیم و سپس تصمیم گرفتیم چنین ایده‌ای را در محیط مدرن خود بررسی کنیم.

او ادامه داد:

البته چنین تصمیمی، به معنای این است که دانش و تجربیات خود در سال‌های اخیر را به کار بگیریم و از آن دانش در توسعه Armored Core 6 استفاده کنیم. بنابراین، من فکر می‌کنم انگیزه واقعی ما برای تکمیل این پروژه، آزادانه مونتاژ کردن و شخصی‌سازی ماشین‌ها است. این چیزی است که در Armored Core به شدت روی آن تمرکز می‌کنیم.

او همچنین در ادامه گفت:

استفاده از ماشین‌ها به عنوان موضوع اصلی، مربوط به سطح بالایی از آزادی است که تنظیم هرکدام از این موارد، بر گیم‌پلی و توانایی‌های شما در مبارزات تاثیر می‌گذارد. ما فکر می‌کنیم که این مکانیک کمی آزادانه‌تر از تعویض ساده زره یا تجهیزات است. در اینجا درجه آزادی عمل بسیار بالاتری وجود دارد و اینکه بتوانید این جلوه‌ها را هم در بازی و هم به عنوان بخشی از ساختار جهان ببینید، هیجان‌انگیز است.

یامامورا پیش‌تر گیم‌پلی بازی را با Sekiro: Shadows Die Twice مقایسه کرد. او همچنین خاطرنشان می کند که علیرغم اینکه هر دو بازی هیچ عنصری یکسانی ندارند، احساس می‌کند که هر دو عنوان از جوهر یکسانی در سیستم مبارزات و اکشن خود استفاده می‌کنند. مهم‌ترین وجه تشابه، خط Posture است که در سیستم مبارزات Sekiro هم نقشی حیاتی داشت.

گیم‌پلی جدید Armored Core 6: Fires of Rubicon مواردی مثل باس‌های بازی را به نمایش می‌گذارد
بخوانید

یامامورا ادامه داد:

این نقطه شروعی برای تغییر سرعت نبرد از حالت آهسته به حالت سریع است و هنگامی که جمعیت زیادی از ماشین‌ها باهم درگیر می‌شوند، دشمنان نبردهایی تهاجمی و پویاتر را ایجاد می‌کنند؛ نبردهایی که فقط ماشین‌ها می‌توانند در آن درگیر شوند. به جای اینکه آن را یک ضد حمله بنامیم، چیزی که بر آن تاکید داریم این است که به حمله ادامه دهیم. ما احساس می‌کنیم که مکانیک Posture یک جریان رفت و برگشت خوب را در نبردهای Armored Core 6 ایجاد می‌کند که ترکیب خوبی از بازی تهاجمی و دفاعی می‌سازد.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در حال حاضر برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس، ایکس باکس وان و PC در حال توسعه است و در سال 2023 منتشر می‌شود.

برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.

منبع: Gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا