اخباراستریمرشو

طولانی‌ترین استریم زنده بدون توقف اینترنتی با بیش از ۶ روز استریم مداوم رکورد شکست!

یک استریمر رکورد طولانی‌ترین پخش زنده اینترنتی بدون قطع شدن رو در اختیار خودش گرفته! LosPollosTV با ثبت بیش از ۱۶۱ ساعت استریم مداوم رکورد دار طولانی‌ترین استریم در تمام پلتفرم‌های جهان شده! با لیویتو همراه باشین تا جزییات استریمش رو باهم بررسی کنیم.

ثبت رکورد جدید LosPollos از کجا شروع شد؟


بعد از اینکه شرایط خاص جهان به خاطر ویروس کرونا اکثر افراد رو مجبور به خونه موندن کرده ، LosPollos تصمیم گرفت که به فروش ۱۰۰۰۰ اشتراک در کانال خودش برسه! و اعلام کرد که هر یک اشتراکی که بفروشه ۲ دقیقه بیشتر پخش زندشو ادامه می‌ده!

استریمش در روز ۲۹ مارس شروع شد و به سرعت اشتراک‌های زیادی خریداری شد و زود مشخص شد که زمان استریمش خیلی بیشتر از اون‌چیزی می‌شه که خودش فکر می‌کرده!

پخش زنده Lospollos در حال صحبت با بینندگان

رکورد گینس طولانی‌ترین پخش زنده

طبق رکوردی که در سایت رکورد‌های جهانی گینس ثبت شده، پیش از این طولانی ترین پخش زنده بدون توقف در اختیار Hulu که یک پلتفرم تلوزیون اینترنتیه قرار داشت که از افراد مشهور و میهمانان ویژه و گروه‌های موسیقی در پخش زنده خودش استفاده کرده بود و استریمش ۱۶۱ ساعت ، ۱۱ دقیقه و ۳۲ ثانیه طول کشیده بود. این استریم در ماه می سال ۲۰۱۹ انجام شده بود.

رشد سریع فروش اشتراک و بیشتر شدن زمان استریم LosPollos

پخش زنده LosPollos ادامه پیدا کرد و وقتی که تعداد اشتراک‌های فروخته‌ شدش در ۳ آپریل و بعد از ۴ روز استریم ۴ رفمی شد اون توی پخش زندش رکورد گینس رو اعلام ‌کرد و این احتمال که آیا می‌تونه اون رو بشکنه یا نه رو بررسی کرد. بیننده‌هاش بعد از اینکه این احتمال رو متوجه شدن از قبل هم بیشتر اشتراک می‌خریدن و به شکل عجیبی بیشتر و بیشتر می‌شد.

بنیانگذار Kick در واکنش به خبر اخراج‌ کارکنان توییچ: در نهایت توییچ را خریداری می‌کنیم
بخوانید

در ۵ آپریل استریمش به هدفی که تعیین کرده بود رسید و ۱۰۰۰۰ اشتراک رو تونست بفروشه ولی این پایان کار نبود. چون که اون با بینندگانش یه قراری گذاشته بود که اگر هدف ده هزار اشتراک کامل بشه اون ۴۰ ساعت دیگه استریمش رو ادامه می‌ده تا بتونه به عدد ۲۰۰ ساعت برسه!

بعد از اینکه به رکورد گینس رسیدند بلافاصله با برادر و پدرش جشن و پایکوبی رو شروع کردن و فریاد می‌زند:

رکورد جهانی ، رکورد جهانی داداش. ما مردم رو داریم و همه دیدن که این رکورد جدید گینسه. این رکورد جهانیه شما همه شاهدش بودین!

پخش زنده LosPollos در حال بازی فورتنایت

استریمر LosPollosTV کیست؟

این استریمر بیشتر بخاطر برنده شدن در مسابقات متعدد بازی NBA 2K شناخته می‌شه. LosPollos ساخت محتوا رو از سال ۲۰۵ شروع کرد. اون ویدیوهای بازی کردن و زندگی شخصی می‌ساخت و در اینترنت منتشر می‌کرد. ویدیوهایی مثل نبرد تک به تک بسکتبال، شوخی با مردم و سوال و جواب با افراد مختلف!

اون در سال ۲۰۱۸ به سازمان Luminosity Gaming پیوست و خودش رو به عنوان یکی از برترین استریمر‌های نیمه شب معرفی کرد و تونست بیشتر از 400 هزار دنبال‌کننده رو جذب کنه! LosPollos در حاضر در توییچ ۲.۹ میلیون دنبال کننده داره!

اون الان بیشتر فورتنایت، اونو (UNO) و کال آف دیوتی ( Call of duty) بازی می‌کنه و در مسابقات هفتگی هم شرکت می‌کنه و توی مسابقات با استریمر‌های معروف دیگه‌ای هم تیمی میشه!

همکاری با NBA

استریم مداوم بازی NBA توسط LosPollos باعث شده که خود لیگ حرفه‌ای آمریکا هم نظرش به اون جذب بشه و طبق شنیده‌ها قرار شده که برای تیم Brooklyn Nets در شبکه‌های اجتماعی تولید محتوا کنه!

بهترین ماوس ها برای استریم کدام‌اند؟ | فهرست بهترین ماوس ها برای استریم
بخوانید

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا