اخبار

رویداد هالوین امسال فورتنایت با اسکین‌هایی از هیولاهای قدیمی Universal Pictures مثل فرانکنشتاین و مومیایی در راه است

فورتنایت در حال آماده شدن برای یک رویداد هالیوینی ترسناک دیگر است. فورتنایمرز (Fortnitemares) هر ساله با تغییراتی در نقشه بازی و اسکین‌های جدید در این زمان به بازی می‌آید و امسال نیز جدا از اسکین‌های اورجینال، چند اسکین از هیولاهای فیلم‌های Universal را نیز در جمع این موارد می‌بینیم!

فورتنایمرز
فورتنایمرز

در فورتنایمرز که اسم آن ترکیبی از دو کلمه فورتنایت و نایتمیر(Nightmare) به معنی کابوس است، آیتم‌هایی با تم هالوینی در فروشگاه بازی ارائه شده و در دسترس کاربران قرار گرفته. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند در پلی‌لیست‌ مودهایی که کاربران با تم هالووین ساخته‌اند به بازی مشغول شوند.

فورتنایت چپتر 2 – اسکین‌های فورتنایتمرز

 ریک گریمز در فورتنایت
ریک گریمز در فورتنایت

آیتم شاپ این ماه به اسکین‌های هالووینی اختصاص دارد و در بازه‌های زمانی مشخص شده، کارت‌های هالوین برگشته و مشخص می‌شود که کدام اسکین جدید قرار است برای فورتنایتمرز امسال به بازی بیاید. حتما در خبرهای خوانده‌اید که یکی از این کاراکترها، ریک گریمز (Rick Grimes) از سریال محبوب The Walking Dead است و از همین حالا همه منتظر آمدن آن کاراکتر هستند.

کارت های فورتنایتمرز
کارت های فورتنایتمرز

اسکین‌هایی با حال و هوای هالووین به فورتنایت خواهند آمد

همچنین، جدا از برنامه‌های خاص اپیک برای این ماه، این شرکت با Universal Pictures همکاری داشته و بر اساس شخصیت‌های نمادین فیلم‌های این کمپانی فیلم‌سازی، کاراکترهای جدیدی را وارد بازی می‌کند. هردو اسکین فرانکنشتاین(Frankestein) و مومیایی (Mummy) از این دست هستند که در طول ماه در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

کاراکتر فرانکنشتاین در فورتنایت
کاراکتر فرانکنشتاین در فورتنایت

بتل‌ پس فصل هشتم فورتنایت با تم هالووینی

فصل هشتم چپتر دوم فورتنایت به تازگی شروع شده و از همان اول کار می‌شد حال و هوای هالووینی را در بازی مشاهده کرد. مکعب‌ها به بازی برگشته‌اند و در سرتاسر نقشه جولان می‌دهند. زامبی‌ها در بعضی جاهای نقشه ظاهر می‌شوند و قدرت‌های ونوم و کارنیج نیز در هر مچ برای به دست آوردن وجود دارند. این دو قدرت به همراه اسکین‌هایی از شخصیت ونوم و کارنیج به خاطر اکران فیلم جدید Venom: Let There Be Carnage به بازی اضافه شده است و شما در لول 100 بتل پس می‌توانید اسکین کارنیج را به دست بیاورید.

به روز رسانی 18.10 فورتنایت: چیلی چاگ اسپلش، استایل‌های سوپر لول‌ها و خیلی چیزهای دیگر
بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا