اخبار

بازی‌های ماه اکتبر سرویس Playstation Plus مشخص شدند

مشترکان سرویس Playstation Plus در ماه اکتبر سال جاری به بازی‌های Mortal Kombat X، PGA Tour 2021 برای پلی‌استیشن 4 و همچنین نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 بازی شوتر اول شخص و چندنفره‌ی Hell Let Loose که در زمان جنگ جهانی دوم جریان دارد، دسترسی خواهند داشت. هر سه بازی از تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) از طریق Playstation Plus برای دانلود در دسترس هستند.

بازی جذاب Hell Let Loose به شکل رایگان در دسترس خواهد بود

بازی Hell Let Loose رایگان روی پلی استیشن ۴ و ۵ برای مشترکین پلاس
بازی Hell Let Loose رایگان روی پلی استیشن ۴ و ۵ برای مشترکین پلاس

بازی Hell Let Loose ابتدا در ژوئن 2019 میلادی به صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) برای پلتفرم PC منتشر گردید. نسخه‌ی کامل این بازی نیز در ماه جولای امسال برای همین پلتفرم منتشر شد. همچنین این بازی در تاریخ 13 مهر سال جاری (5 اکتبر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، اکس‌باکس سری اکس و اس عرضه خواهد شد. در این عنوان، بازیکنان در مسابقاتی حداکثر با حضور 50 نفر به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. هر جناح موجود در بازی (جناح آلمان، آمریکا و شوروی) دارای تیم‌های کوچک‌تر 6 نفری از تفنگ‌داران، تیم‌های زرهی سه نفره یا گروه‌های Recon دونفره است.

بازی Hell Let Loose از نظر نقش فرماندهی منحصر به فرد است که در آن یک افسر طرفین را هدایت و از طریق یک کانال اختصاصی صدا با افسران دیگر ارتباط برقرار می‌کند. همچنین یک لایه‌ی استراتژی با الهام از بازی های سبک RTS وجود دارد که از طریق آن فرمانده دستور حملات هوایی را می‌دهد و همچنین منابع مصرفی داخل بازی را مدیریت می‌کند تا سایر بازیکنان با استفاده از آن‌ها بتوانند ساخت و ساز کرده و یا از امکانات خود نگهداری کنند.

بازی PGA Tour 2K21 به صورت رایگان بر روی پلی‌استیشن

بازی PGA Tour 2K21 به صورت رایگان برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس
بازی PGA Tour 2K21 به صورت رایگان برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس

بازی PGA Tour 2K21 نیز تابستان سال گذشته منتشر شد و می‌توان گفت این نسخه بهترین نسخه از سری بازی‌های گلف HB Studios است. این بازی شامل یک حالت تک نفره به سبک زندگی حرفه‌ای (Career Mode) می‌شود که از نظر جزئیات بسیار غنی است. همچنین در قسمت آنلاین و چندنفره‌ی این بازی هم تعداد زیادی از حالت‌های مختلف وجود دارد که به شکل چرخشی و در زمان‌های مختلف ارائه می‌شود.

بازی Mortal Kombat X به صورت رایگان برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس

بازی Mortal Kombat X برای کاربران Playstation Plus
بازی Mortal Kombat X برای کاربران Playstation Plus

بازی Mortal Kombat X نیازی به معرفی ندارد. یک بازی در سبک فایتر که یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌ها در سبک خود است. این عنوان از این فرنچایز دوست داشتنی در سال 2015 منتشر گردید و در ادامه موفقیت‌های این مجموعه بازی Mortal Kombat 11 در سال 2019 منتشر شد. همچنین بازی Mortal Kombat X قبلاً از طریق Playstation Plus Collection در دسترس همه‌ی مشترکین پلی‌استیشن پلاس روی کنسول PS5 نیز قرار داشت.

مشترکان سرویس Playstation Plus همچنان می‌توانند تا قبل از 4 اکتبر و معرفی عناوین جدید، بازی‌های ماه سپتامبر را دانلود کنند. در مجموعه بازی‌های سپتامبر بازی‌های Hitman 2 و Predator: Hunting Grounds برای پلی‌استیشن 4 و عنوان Overcooked! All You Can Eat برای پلی‌استیشن 5 و برای کاربران پلی‌استیشن پلاس به صورت رایگان ارائه شده بود.

بازی‌های پلی استیشن پلاس کالکشن

بازی‌های ماه اکتبر سرویس Playstation Plus تا تاریخ 1 نوامبر (10 آبان) در دسترس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا