اخبار

توییچ کانال یک استریمر معروف دیگر را مسدود‌ (Ban) کرد!

بن شدن در توییچ به یک چیز خیلی ساده تبدیل شده و این روز‌ها می‌تونه برای هرکسی اتفاق بیوفته!

دلیل بن شدن استریمر‌ها می‌تونه حرف‌هایی باشه که توییچ ازش خوشش نمیاد و یا حتی موقعیت جغرافیایی محل زندگی اون‌ها هم می‌تونه به بهانه تحریم باعث بن شدنشون بشه!

حالا دوباره بن شدن یک اکانت استریمر معروف توی توییچ خبر‌ساز شده و حسابی حاشیه ایجاد کرده!

بن شدن کانال توییچ ShivFPS

ShivFPS کیست؟

اگر شما هم استریم‌های بازی Apex Legends رو تماشا می‌کنین، حتما اسم استریمر معروف این بازی یعنی ShivFPS رو شنیدین و شاید استریم‌هاش رو تماشا کرده باشین! ShivFPS یکی از منظم‌ترین زمان‌‌های استریم رو داره و از طرفی یک بازیکن حرفه‌ای Apex محسوب می‌شه!

مواد اولیه برای استریمر شدن

ShivFPS در حال استریم بازی Apex Legends

عصبانیت در پخش زنده

این استریمر که عضو تیم Luminosity Gaming هم هست، به عنوان یکی از بزرگترین استریمر‌های Apex بسیار زیاد مورد توجه افراد داخل بازی، هوادار‌ها و خبرنگار‌ها قرار می‌گیره و البته همیشه استریمر‌های تاثیر گذار مورد نظر متقلب‌ها یا همون Cheater ها هم قرار دارند!

در یکی از آخرین استریم‌های ShivFPS به همراه گروهشون تصمیم گرفتن که از یکی از این چیتر‌ها که چندین روز بود Shiv رو اذیت می‌کرد، انتقام بگیرن!

وقتی که لحظه گیر انداختن و مجازات اون چیتر رسید Shiv شروع کرد به صحبت‌های شدید الحن که البته بیشتر جنبه فان داشت ولی به نظر می‌رسه که همین حرف‌ها قلدری یا Bully تلقی شده و باعث شده که اکانت این استریمر به مدت ۷ روز تعلیق بشه!

توییت اعلام تعلیق توسط ShivFPS

بعد از این اتفاق بود که خود ShivFPS یک توییت نوشت و توی اون گفت:

خوب من یک ایمیلی دریافت کردم که بر اساس اون قراره ۷ روز داخل توییچ تعلیق بشم، و این توی ذهن من یک چیز مزخرفه(منظورش یکم بی ادبی تر از مزخرف بود)!من مطمئنم به خاطر داد و بیداد کردنم برای یک هکر احمق که جلوی Apex بازی کردن منو می‌گرفته و اتفاقا قبلا هم توی تیم خودم بوده، این اتفاق افتاده و به نظرم اصلا حقم نبوده!

البته اون از تیم توییچ خواسته که دلیل تعلیق حسابش رو بهش بگن، که اونها دلیلش رو «استفاده از الفاظ تنفر آمیز در یکی از پخش‌های زنده اخیر» بیان کردن! Shiv تصمیم گرفت که درخواست رفع تعلیق ۷ روزه خودش رو ارسال کنه !

توییت ShivFPS و اعلام تعلیق حسابش توسط توییچ

حمایت استریمر‌ها از ShivFPS

یک استریمر معروف دیگه هم به اسم Nokokopuffs در حمایت از Shiv اینطور گفته:

هکرها به شکلی بدخواهانه استریمر‌ها رو هدف می‌گیرن، محتوای اون‌ها رو خراب می‌کنن، و اگر به دتبال این آزار‌ها استریمر جوابی در جریان بازی بهشون بده ممکن اکانتت رو هک کنن و اگر اکانتت هک نشه هم ممکنه توییچ حسابتون رو بن کنه! همه چیز به نفع هکر‌هاست!

بازگشت این استریمر از تعلیق

با توجه به اینکه تابستان پارسال هم همین ShivFPS یکبار تعلیق رو تجربه کرده بود و حالا دوباره تعلیق شده به نظر نمی‌رسه که توییچ بخواد براش تخفیفی قائل بشه و اون باید تا پایان محرومیتش منتظر باشه و احتمال خیلی زیاد اون در تاریخ ۳ می یا همون ۱۳ اردیبهشت دوباره به دنیای استریم بر می‌گرده.

نظر شما راجع به قوانین تعلیق استریمر چیست؟

در هر صورت قوانین یکجانبه و بعضی مواقع سلیقه‌ای توی توییچ باعث شده که استریمر‌ها حسابی از دست پلتفرمشون شاکی بشن و با تمام این حرف‌ها اکانت‌ Shiv کل هفت روز تعلیق بود و اون مجبور بود توی این روز‌ها محتوای مختلفی برای یوتیوب بسازه!

نظر شما درباره تعلیق و تنبیه استریمر‌ها چیه ؟ نظرتون رو با ما در میون بزارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا