اخبارکنسول‌ها

بازی‌های رایگان ماه آوریل 2021 برای مشترکین XBOX Live

دیگه کم کم به آخرای ماه مارچ رسیدیم و وقتش بود که مایکروسافت از بازی‌های رایگان ماه آوریل برای مشترکین Xbox Live رونمایی کنه.

این ماه هم طبق هر ماه قراره که دو بازی از XBOX One و دو بازی هم از کنسول‌های قدیمی XBOX با قابلیت Backward Compatibility رونمایی بشه.

هنوز بازی انحصاری رایگان نسل نهمی جاش خالیه!

هنوز جای بازی‌های XBOX SeriesX توی این لیست خالیه و با توجه به اینکه تقربیبا هیچ بازی انحصاری خاصی هنوز این کنسول نسل نهمی نداره،‌ انتظار می‌رفت که بازی ویژه ای برای این کنسول معرفی نشه.

البته XBOX کمی رویه متفاوتی نسبت به Playstation داره و بازی‌های انحصاری خودش رو برای مشترکین Gamepass به صورت رایگان ارائه می‌کنه و همین حالا تنها بازی نسل نهمی انحصاری XBOX یعنی Medium از طریق Gamepass در دسترس قرار داره!

قبل از هرچیز بگیم که اگر هنوز بازی‌های ماه مارچ رو به بازی‌هاتون اضافه نکردین هنوز یه چند ساعتی برای اینکار وقت دارین پس فرصت رو از دست ندین

بازی‌های رایگان ماه مارچ 2021 برای مشترکین XBOX Live

ما هم امروز قراره بازی‌های رایگان مشترکین ایکس باکس لایو گلد رو در ماه آوریل ۲۰۲۱ معرفی کنیم و در مورد هرکدوم یه توضیح مختصری بدیم،پس با لیویتو همراه باشین.

بازی رایگان Vikings: Wolves of Midgard برای ایکس باکس

بازی Vikings: Wolves of Midgard به صورت رایگان برای مشترکین ایکس باکس لایو گلد تا روز ۳۰ آوریل به صورت رایگان در دسترس قرار داره!

این بازی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و گیمر‌ها رو به دنیایی افسانه‌ای و فراواقعی برد.

شما در این بازی به یک دسته از وایکینگ‌های جنگجو می‌پیوندین و در مقابل شخصیت‌های افسانه‌ای مثل یوتان (Jotan) و هیولاهای سرزمین رگناروک (Ragnarok) خواهید جنگید.

 Vikings: Wolves of Midgard برای ایکس باکس
Vikings: Wolves of Midgard برای ایکس باکس

بازی رایگان Truck Racing Championship برای ایکس باکس

بازی Truck Racing Championship به صورت رایگان برای مشترکین ایکس باکس لایو گلد تا روز ۱۵ ماه مه به صورت رایگان در دسترس قرار داره!

این بازی در سال ۲۰۱۹ منتشر شده و کاری میکنه که شما بتونین رانندگی با ۴۵ کامیون متفاوت که هرکدوم ۵ تن وزن دارن و ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت دارند رو تجربه کنید!

توی این مسیر ۱۴ جاده مختلف از سرتاسر جهان موجوده و اگر شما عشق ماشین سنگین و کامیون سواری هستین حسابی با این بازی هیجان زده می‌شین.

Truck Racing Championship برای ایکس باکس
Truck Racing Championship برای ایکس باکس

بازی رایگان Dark Void برای ایکس باکس

بازی بعدی Dark Void هستش که به صورت رایگان برای مشترکین ایکس باکس لایو گلدفقط تا روز ۱۵ ماه آوریل به صورت رایگان در دسترس قرار داره!

این بازی توی سال ۲۰۱۰ و برای ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده و حالا به لطف قابلیت Backward Compatibility روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس هم در دسترس قرار داره!

فضای این بازی در دو جهان موازی جریان داره که پر از بیگانگان فضایی هستش و راز عمیقی در داستانش وجود داره.

داستان بازی اصلا تکراری نیست و در نوع خودش منحصر به فرده و نبرد‌هایی که در طول بازی انجام میدین خیلی مهیج و جذابه!

پرواز کردن در این بازی یک قابلیته که اصلا کار لذت بخشی نیست چون اصلا خوب طراحی نشده!

البته خیلی هم این مساله تعجب زیادی نداره چون این بازی متعلغ به ۱۱ سال پیشه و الان انتظارات گیمر‌ها خیلی بالاتر از اون موقع هستش ولی باید بگیم که این بازی در زمان خودش هم جز بهترین‌ها نبوده!

 Dark Void برای ایکس باکس
Dark Void برای ایکس باکس

بازی رایگان Hard Corps: Uprising برای ایکس باکس

بازی بعدی هم Hard Corps: Uprising هستش که به صورت رایگان برای مشترکین ایکس باکس لایو گلد تا آخر ماه آوریل به صورت رایگان در دسترس قرار داره!

این بازی در سبک Retro Run and Gun هستش که یاد آور بازی‌های قدیمی مثل Contra و Metal Slug هستش که کمی البته از اون‌ها پیشرفته تره!

شما در دو حالت مختلف می‌تونین بازی کنین، در حالت Trenches of Arcade شا میتونین افسانه خودتون رو ایجاد کنین و در حالت Rising Mode هم شما به سلیقه خودتون سربازتون رو می‌سازید و پیشرفت می‌دین۱

بهتره این بازی رو اینطوری معرفی کنیم که اگه شما طرفدار بازی‌هایی مثل Contra یا Metal Slug هستین این بازی حسابی ذوق زدتون می‌کنه!

 Hard Corps: Uprising برای ایکس باکس
Hard Corps: Uprising برای ایکس باکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا