اخبار

استودیو سازنده بازی Fall Guys توسط Epic Games تصاحب شد

شرکت Epic Games اعلام کرد که استودیو توسعه بازی پر رنگ و لعاب بتل رویال بسیار محبوب Fall Guys یعنی Tonic رو خریده و تصاحب کرده و حالا این شرکت زیر مجموعه Epic Games محسوب می‌شه! شرکت مادر Tonic یعنی Mediatonic در کمتر از ۷ ماه بعد از انتشار بازی Fall Guys روی PC و پلی استیشن به Epic Games پیوسته. البته اعلام شده توی تابستان امسال این بازی برای Xbox و نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد.

بازی Fall Guys تغییری خواهد کرد؟

هر دو شرکت Epic Games و Mediatonic اعلام کردن که قرار نیست هیچ تغییر خاصی توی سیاست‌های بازی Fall Guys ایجاد بشه و همون تیم قبلی به توسعه این بازی ادامه می‌ده و همچنین نسخه‌هایی که قرار بوده برای سایر پلتفرم‌ها هم ارائه بشه سر جای خودشون هستن.

آیا همچنان Fall Guys روی سایر پلتفرم‌ها در دسترس است؟

همچنین Fall guys همچنان در همه پلتفرم‌های موجود (بله، شامل استیم هم می‌شه) و در همه مناطق جهان قابل خریداریه و همه نسخه ‌های اون آپدیت‌های جدید رو دریافت خواهند کرد که این به این معناست که اپیک گیمز هدفش این نیست که Fall Guys رو به اختصاصی Epic Store تبدیل کنه!

پوستر بازی Fall Guys
پوستر بازی Fall Guys

نظر مدیر‌‌عامل Tonic Games راجع به پیوستن به Epic

بنیانگذار و مدیرعامل Tonic Games Group دیو بیلی (Dave Bailey) در یک نوشته در وبلاگ Epic Games در این باره گفته:

توی Tonic Games Group ما همیشه می‌گیم «این حق همه‌ست که تجربه یک بازی رو داشته باشن که این حس رو بهشون منتقل کنه که این بازی دقیقا برای اون‌ها ساخته شده». حالا با وجود Epic ما احساس می‌کنیم که خونه‌ای داریم که برای ما ساخته شده. اون‌ها با ما اهداف یکسان دارن که بازی‌هایی ساخته بشه و ازشون حمایت بشه که اثر مثبت روی بقیه بزاره و بتونه گیمر‌ها رو توانمند کنه و همین حالا دیگه بیشتر از این نمی‌تونم هیجان زده باشم که قراره به نیروهای اونا بپیوندیم.

Epic Games غول جدید صنعت گیم جهان

Tonic Games و Mediatonic به شرکتی که حالا تبدیل به غول دنیای گیم شده پیوستن تا از طریق این شرکت بتونن بیشتر از امتیازات انتشار استفاده کنن. Epic Games توی این سال‌ها حسابی تونسته از بازی برتر خودش یعنی Fortnite استفاده کنه و در این چند ساله حسابی شرکت قدرت‌مندی شده. اخیرا هم این شرکت با سازنده بازی Control یعنی Remedy Entertainment با شرکت توسعه بازی Inside یعنی Playdead و توسعه دهنده بازی The Last Guardian یعنی GenDesign هم معامله‌های رو شروع کرده!

همینطور Epic Games چند ماهه شرکت توسعه دهنده یکی دیگه از بازی‌های محبوب جهانی رو هم در اختیار گرفته بود. اونا شرکت Psyonix که توسعه دهنده بازی Rocket League هستند رو هم در اختیار گرفتن.

علاقه Mediatonic به استفاده از قابلیت‌های همیشگی Epic Games

شرکت Mediatonic اعلام کرده که خیلی دوست داره که ویژگی‌هایی که در حال حاضر در بازی‌هایی مثل فورتنایت (Fortnite) و راکت لیگ (Rocket League) وجود داره، مثل قابلیت Cross-play و تیم در مقابل تیم و چیز‌های بیشتر رو در بازی‌ خودش یعنی Fallguys استفاده کنه ولی این چیزیه که هنوز تیم توسعه در مرحله بررسی و تحقیق در موردش قرار داره.

شخصیت‌های الهام‌گرفته از سایر بازی‌ها

Fall Guys در حال حاضر مثل بازی‌هایی مثل Fortnite و Rocket League برای خودش در صنعت گیم جایی رو باز کرده و حسابی شناخته شده و توی بازی خودش هم از کراس‌اور سایر بازی‌ها هم توی بازی خودش استفاده کرده. اون‌ها از شخصت‌های مشهور سایر بازی‌های مثل Cuphead یا Team Fortress 2 و حتی Sonic the Hedgehog و DOOM برای ساخت آیتم‌هایی که داخل بازی قابل خرید هستند، الهام گرفتن.

شخصیت‌‌های بازی Cuphead در Fall Guys
شخصیت‌‌های بازی Cuphead در Fall Guys

Fall Guys پدیده نو‌ظهور و پر مخاطب دنیای گیم

بازی Fall Guys:Ultimate Knockout رسما در ماه آگوست گذشته منتشر شد و بازخورد‌های مثبت زیادی که درباره این بازی وجود داشت باعث شد که به شکل غیرقابل وصفی میلیون‌ها گیمر رو طی مدتی کوتاه در دو پلتفرم استیم و پلی استیشن به خودش جذب کنه. این عنوان در حال حاضر در فصل سوم خودش قرار داره که حال و هوای زمستونی به خودش گرفته.

آیا Fall Guys هم رایگان خواهد شد؟

حالا باید ببینیم سیاست اپیک گیمز راجع به این بازی چطوری ادامه پیدا می‌کنه. آیا همون مدل درآمدزایی همیشگی خودشون رو به این بازی‌هم خواهند آورد یا خیر! قبلا شرکت Epic Games بعد از تصاحب کردن شرکت سازنده بازی Rocket League اون رو از حالت پولی به حالت رایگان تغییر داد و حالا باید ببینیم آیا Fall Guys هم به صورت رایگان در اختیار همه قرار می‌گیره یا خیر. اتفاقی که اصلا بعید هم نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا