اخبار

شایعه: نقدهای آزمایشی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 امتیاز بالای 90 را پیش‌بینی می‌کند

سال 2023 برای مایکروسافت سال بهبودی اوضاع بود، چون بازی‌هایی مثل Hi-Fi Rush ، Forza Motorsport، و  Starfield عناوین معرکه‌ای را به مجموعه بازی‌های فرست پارتی Xbox Series X/S اضافه کردند و به نظر می‌رسد سال 2024 حتی برای برای این کنسول ارزشمندتر باشد.

در میان چندین بازی تایید شده برای عرضه در سال جاری زیر چتر ایکس ‌باکس استودیوز، یکی از بازی‌هایی که از سال‌ها قبل تا الان بیشترین سر و صدا و توجه را به خود جلب کرده، بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 است. عنوانی که انتظار می‌رود به اندازه صبر و توجهی که جلب کرده، مورد تحسین منتقدان هم قرار گیرد. در واقع، به نظر می‌رسد که این انتظار از طرف مجموعه داخلی در مایکروسافت هم مطرح باشد.

افشاگر برجسته NateTheHate، در قسمت اخیر پادکست DirectXbox Spawncast گفته که بر اساس چیزی که در سال گذشته ‌شنیده، پیش بینی‌های داخلی مایکروسافت برای بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 این است که این بازی امتیاز متاکریتیک بالای 90 را کسب کند. این افشاگر می‌گوید مطمئن نیست که این موضوع صرفاً بر اساس نقدهای آزمایشی داخلی است یا اینکه مایکروسافت نقدهای آزمایشی خارجی هم داشته است، اما به نظر می‌رسد این شرکت انتظار تحسین گسترده منتقدان را برای این عنوان اکشن ماجراجویی دارد.

البته، ناگفته نماند که نقدها و بررسی‌های آزمایشی (داخلی یا خارجی) همیشه به‌طور دقیق نشان نمی‌دهند که نظر دقیق منتقد از یک بازی چگونه خواهد بود، چیزی که خود مایکروسافت به شدت از آن آگاه است. به عنوان مثال، سال گذشته، فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، پیشنهاد کرد که انتظارات داخلی شرکت از بازی Redfall حداقل حوالی عدد 70 به عنوان یک امتیاز کلی بوده است، اما امتیازات برای این شوتر co-op در نهایت به امتیاز متاکریتیک 56 (53 در PC) رسید. در هر صورت، انتظارات مایکروسافت از Hellblade قطعا بالاست.

رای نهایی CMA درباره خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت اعلام شد: عدم تایید خرید ۷۰ میلیاردی مایکروسافت
بخوانید

سال گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در سال 2024 عرضه خواهد شد و مت بوتی، مدیر محتوا و استودیو ایکس باکس، پس از آن پیشنهاد کرد که در اواخر سال منتشر شود. تریلر گیم پلی این عنوان ماه گذشته در مراسم The Game Awards به نمایش درآمد و مبارزات وحشیانه زیادی را به نمایش گذاشت.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای Xbox Series X/S و PC در دست توسعه است.

برای خواندن آخرین اخبار بازی همراه لیویتو باشید.


منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا