اخبار

حالت جدید Blitz در فصل چهاردهم به کال آف دیوتی موبایل اضافه خواهد شد

بازی کال‌آف دیوتی موبایل ،‌ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل و البته یکی از پرطرفدارترین بتل رویال‌های جهان هستش! اما همونطوری که می‌دونید هربازی بتل رویال با توجه به بزرگ بودن نقشه و اینکه ۱۰۰ نفر در هر نقطه ای از این نقشه ممکنه فرود بیان، حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بسته به حرفه‌ای بودن بازیکن‌ها طول می‌کشه!

نقشه کوچک بتل رویال در کال آف دیوتی وارزون

بعد از اینکه به بازی Call Of Duty Warzone یک حالت بتل رویال جدید با یک نقشه کاملا متفاوت به اسم Rebirth Island اضافه شد و مورد توجه بسیاری از گیمر‌ها قرار گرفت شرکت سازنده تصمیم گرفت قابلیت مشابهی رو به کال آف دیوتی موبایل هم اضافه کنه.

حالت هایی که در نقشه Rebirth Isalnd انجام میشه مدام در حال تغییر هستش ولی به صورت کلی اگر این حالت رو انتخاب کنید، بازی به شکل بتل رویال در یک جزیره خیلی کوچک با ۴۵ نفر انجام می‌شه که این دو ویژگی باعث شدن که هم سریع‌تر بازی شروع بشه و هم زودتر تموم بشه!

نقشه Rebirth Island در وارزون
نقشه Rebirth Island در وارزون

تفاوت بازی در نقشه Rebirth کال آف دیوتی

علاوه بر این اگر در حال حاضر به صورت Duo وارد این حالت بشید شما مثل بتل رویال معمولی به گولاگ خواهید رفت و باید با برتری در مقابل حریفتون به مسابقه برگردید. ولی اگر در حالت ۴ نفره وارد این جزیره بشید بعد از هربار کشته شدن اگر یکی از یارهاتون هم زنده مونده باشه ، کافیه چند ثانیه نمیره تا برگردید و یا با کشتن حریفان، به ازای هر کشتن ۳ ثانیه از زمان انتظار برای برگشتن شما کم کنه!

حالت Blitz بتل رویال در کال آف دیوتی موبایل
حالت Blitz بتل رویال در کال آف دیوتی موبایل

حالت Blitz BR در کال آف دیوتی موبایل

حالا در بازی کال‌آف دیوتی یک حالت با نام Blitz BR قراره از فصل بعد اضافه بشه که با دایره به نسبت کوچک‌تر باعث بیشتر شدن درگیری‌ها و نبرد‌های تن به تن خواهد شد.

این حالت از بازی شباهت خیلی زیادی به Arena در بازی PubG خواهد داشت و اینطوریه که منطقه آبی یا همون استورم از همون ابتدای بازی شروع به کوچک شدن می‌کنه و بازیکنان باید در مرکز دایره سعی کنن فرود بیان. سرعت کوچک‌ شدن دایره نسبت به حالت عادی بتل رویال سریع‌تر خواهد بود و مجموعه این ویژگی‌ها یعنی هیجان بیشتر و وقت تلف کردن کمتر در بازی بتل رویال.

پوستر بازی کال آف دیوتی موبایل
پوستر بازی کال آف دیوتی موبایل

اسلحه‌ و نقشه تازه در فصل چهاردهم کال آف دیوتی موبایل

البته ویژگی‌های فصل ۱۴ کال آف دیوتی موبایل فقط همین یک حالت بتل رویال نیست و قراره که دو سلاح و یک نقشه جدید هم به بازی اضافه بشه. یکی از این اسلحه‌ها FR.s56 هستش که به صورت سه تیر عمل می‌کنه. شنیده شده که اسلحه دیگه این بازی یک SMG یا مسلسل کوچک شبیه MAC در وارزون باشه!

نقشه جدید این کال‌آف دیوتی موبایل در فصل ۱۴ هم کاملا متمایز از وارزون خواهد بود و Reclaim نام داره که حال و هوای یک بازار مخروبه رو با خودش داره.

فصل جدید و چهاردهم این بازی در تاریخ ۲۶ ژانویه (هفتم بهمن ماه) شروع خواهد شد و روی پلتفرم‌های اندروید و Ios هم مثل همیشه در دسترس شما قرار خواهد گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا