اخبار

تریلر جدید بازی Capcom Fighting Collection منتشر شد

تریلر جدید بازی Capcom Fighting Collection منتشر شد. همچنین مشخص شد که مزایای پیش خرید این اثر، پنج تصویر انحصاری و 18 موسیقی ریمیکس خواهد بود. در ادامه این خبر با لیویتو همراه باشید.

اوایل سال جاری میلادی بود که کپکام (Capcom) بازی Capcom Fighting Collection را معرفی کرد. این اثر که قرار است در تیر ماه (ژوئن) عرضه شود، از چندین بازی کلاسیک کپکام در سبک مبارزه‌ای تشکیل شده است. از جمله آن‌ها می‌توانید به چندین نسخه از فرنچایز Darkstalkers، بازی‌های Hyper Street Fighter II ،Cyberbots: Fullmetal Madness و موارد دیگر اشاره کرد. حال پیش از عرضه این مجموعه، تریلری از آن منتشر شده است. در این تریلر جزئیات بیشتری از این اثر در دسترس قرار می‌گیرد و گیمرها می‌توانند ببینند که چه چیزی انتظارشان را می‌کشد.

بازی Capcom Fighting Collection علاوه بر چند اثری که در خود دارد، شامل لیستی از 400 موسیقی نیز می‌شود. همچنین یک موزه با بیش از 500 قطعه هنری، حالت تمرینی، سیو در میان بازی، تنظیمات EX و … از دیگر ویژگی‌های این اثر به حساب می‌آیند.

در ضمن کسانی که این اثر را پیش سفارش کنند یا قبل از 8 مهر ماه (30 سپتامبر) دست به خرید آن بزنند، از مزایای بیشتر برخوردار خواهند بود. این افراد 18 موسیقی ریمیکس (6 موسیقی از Knxwledge، هشت موسیقی از CAP-JAMS و Mndsgn ،KEIZOmachine! ،Olive Oil و Matt Cab هر کدام یک موسیقی) و 5 تصویر انحصاری را (از Chisato Mita ،Yuri Kataiwa ،Ryuji Higurashi ،Tamio و SAKUTAMO) دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، افرادی که این اثر را پیش خرید می‌کنند، یک بازی اضافه (Three Wonders) در کالکشن Capcom Arcade 2nd Stadium را نیز به عنوان پاداش دریافت می‌کنند که اخیرا توسط کپکام معرفی شد.

بازی Capcom Fighting Collection در تاریخ 3 تیر ماه (24 ژوئن) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد.

این بود جدیدترین اطلاعات از بازی Capcom Fighting Collection. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا منتظر عرضه آن هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

برای خواندن آخرین اخبار بازی با لیویتو همراه شوید.

منبع: GamingBolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محافظت شده توسط الگریتم کپچا *Captcha Plus loading...

دکمه بازگشت به بالا