نماد سایت مجله لیویتو

جزییات به‌روز رسانی و تغییرات بازی Call of Duty: Warzone

جزییات به‌روز رسانی و تغییرات بازی Call of Duty: Warzone

به روز رسانی فصل چهارم بازی Call of Duty: Warzone در دسترس قرار گرفته است و ما در آن شاهد تغییرات زیادی هستیم. ما در این مقاله قصد داریم جزئیات آپدیت و تغییرات به‌روز رسانی Mercenaries of Fortune را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه این مطلب همراه لیویتو باشید.

این روزها در بین طرفداران سبک شوتر، بحث‌های پیرامون فصل چهارم بازی وارزون که Mercenaries of Fortune نام دارد خیلی زیاد بوده و Raven Software نیز اخیرا لیست تغییراتی که به این آپدیت اعمال شده‌اند را به اشتراک گذاشته است.

بزرگترین تغییر اعمال شده در فصل سوم این بازی به گفته‌ی استودیو Raven Software کاهش تعداد بازیکنان از 150 به 120 بود. اما در فصل جدید هم ما شاهد تغییرات قابل توجهی هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن سلاح‌ها و اپراتورهای جدید اشاره کرد. همچنین تغییراتی روی نقشه‌های بتل رویال (Battle Royal) موجود در اثر مثل Caldera اعمال شده و نقشه جدیدی به نام Fortune’s Keep نیز به حالت Resurgence اضافه شده است.

وسایل نقلیه جدید، یک EMP Grenade Tactical جدید، بالون‌های قابل حمل و قابل جایگذاری مجدد و Broken ATMs نیز از دیگر مواردی هستند که در بازی Call of Duty: Warzone شاهدشان خواهیم بود.

گیمرها پیش‌تر گلایه‌های زیادی از نقشه Caldera کرده بودند و استودیو ریون در پاسخ به کاربران 50 درصد پوشش گیاهی این نقشه را حذف کرد. این استودیو در این خصوص گفت که اقدام صورت گرفته موجب بهبود شرایط کلی بازی می‌شود، عملکرد گیمرها را بهبود می‌بخشد و به موقعیت‌یابی بهتر کمک می‌کند.

این استودیو همچنین اشاره کرد که آن‌ها قصد داشته‌اند مشکلات بصری روی نقشه را کاهش دهند تا تجربه بهتری را برای گیمرها به وجود آورند. این اقدام موجب کاهش پیدا کردن تعداد افرادی می‌شود که در بوته‌ها کمین می‌کنند؛ به همین دلیل هم می‌توان این موضوع را خبر خوبی برای عموم گیمرها دانست (البته به جز افرادی که خودشان این رویکرد را در بازی داشته‌اند).

در ادامه ما به صورت کامل جزییات به‌روز رسانی و تغییرات بازی Call of Duty: Warzone در فصل چهارم را برای‌تان آورده‌ایم که می‌توانید با مطالعه آن اطلاعات بیشتری از این آپدیت جدید به دست آورید.

گیم پلی بازی وارزون

ویژگی‌های جدید گیم‌پلی بازی کالاف دیوتی وارزون

جزییات به‌روز رسانی و تغییرات بازی Call of Duty: Warzone: کیفیت بازی

از آن جایی که برخی از گیمرها به دلیل به خاطر سپردن انتخاب‌های پیشین، انتخاب‌های ناخواسته‌ای را در لوت اوت‌ها رقم می‌زنند، این مورد همیشه در ابتدای لیست قرار خواهد گرفت. این امر به گیمرها مخصوص وقتی شدیدا درگیر بازی هستند کمک می‌کند.

سازندگان قصد داشته‌اند عملکرد گیمرها در Buy Station را با این تغییرات بهبود ببخشند و خرید تجهیزات را برای‌شان آسان‌تر کنند. همچنین اضافه شدن قابلیت نمایش موجودی گیمر نیز از قابلیت‌های خوبی است که می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

به نظر می‌رسید تایمر مربوط به نقشه قبلی به اندازه کافی برای گیمرها طولانی نبوده که بتوانند اشتباهات‌شان را تشخیص دهند و تصمیمات صحیح بگیرند. به همین دلیل زمان تا حدی افزایش پیدا کرده تا به گیمرها کمکی شده باشد، اما در عین حال این مدت زمان بیش از اندازه نیز نیست.

پرک‌ها (Perk) در بازی Call of Duty: Warzone

تنظیمات پرک

تنظیمات پیشین

این کار در فصل سوم یعنی Reloaded کامل شده بود، اما برای تکمیل بودن مقاله آن‌ها را در ادامه قرار داده‌ایم.

تجهیزات تاکتیکی

سلاح‌ها

سلاح‌های جدید

چالش‌های آنلاک سلاح جدید

تنظیمات سلاح

Assault Rifles

AK-47 (BOCW)

AS44 (VG)

Assault Rifle Charlie (VG)

Cooper Carbine (VG)

Assault Rifle Bravo (VG)

Nikita AVT (VG)

KG M40 (VG)

FFAR1 (BOCW)

NZ-41 (VG)

Assault Rifle Alpha (VG)

Vargo 52 (BOCW)

سازندگان برخی از تنظیمات مربوط به لگد زدن Vargo 52 (BOCW) را که مربوط به اوایل سال جاری میلادی بود، برگردانده‌اند. این موضوع باعث شده که حالا کنترل این اسلحه راحت‌تر شود و تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

Volkssturmgewehr (VG)

Launcherها

مسلسل‌های سبک (Light Machine Guns) در بازی Call of Duty: Warzone

Whitley (VG)

DP27 (VG)

Light Machine Gun Charlie (VG)

Type 11 (VG)

MG42 (VG) در بازی Call of Duty: Warzone

Marksman Rifles

M1 Garand (VG)

SVT-40 (VG)

Crossbow (MW)

R1 Shadowhunter (BOCW)

Melee

سلاح‌های Melee اغلب نسبت به سایر سلاح‌ها در CQC استانداردهای پایین‌تری داشتند و علاوه بر این، سرعت حرکت آن‌ها دیگر قابل قیاس با برخی از سلاح‌های سریع‌تر و تهاجمی‌تر نبود. در نتیجه حالا مدت زمان حرکت دادن بسیاری از سلاح‌های Melee (زمانی که طول می‌کشد سلاح از یک سمت به سمت دیگر حرکت داده شود) و سرعت حرکت آن‌ها به شکل مثبتی تنظیم شده است.

Katana (VG)

Sawtooth (VG)

Skål Crusher (VG)

Ice Axe (VG)

Sledgehammer (VG)

Sledgehammer (BOCW)

Wakizashi (BOCW)

Sai (BOCW)

Kali Sticks (MW)

Ballistic Knife (BOCW)

Dual Kodachis (MW)

تفنگ دستی (Handgun) در بازی Call of Duty: Warzone

AMP63 (BOCW)

Handgun Charlie (BOCW)

RATT (VG)

آسیب RATT (VG) وقتی از Barrel استفاده نمی‌شد به شکل چشم‌گیری بالاتر بود. حال سازندگان با افزایش مناسب آسیب مشخصات آسیب Empress Barrels و کاهش جریمه Rate of Fire این مشکل را رفع کرده‌اند.

مسلسل‌های دستی (Submachine Guns)

Armaguerra 43 (VG)

H4 Blixen (VG)

تاثیر اضافه شدن H4 Blixen (VG) از همان ابتدا واقعا چشم‌گیر بود و احتمالا همه‌تان می‌دانید که نرخ سازگاری آن نسبت به باقی سلاح‌های میان‌فصلی بازی Call of Duty: Warzone بدون تردید بالاتر بوده است. عموما دلیل آن هم اثرگذاری زیاد آن محسوب می‌شود.  این به روز رسانی سعی کرده تا حدی مشخصات آسیب و سطح کشندگی کلی آن را تنظیم کند تا اثرگذاری‌اش در فواصل متوسط ضعیف‌تر شود. زیرا در این محدوده بود که عملکرد این سلاح از سایر رقبا بهتر بود.

MAC-10 (BOCW)

Owen Gun (VG)

PPSh-41 (VG)

Sten (VG)

Type 100 (VG)

Welgun (VG)

Sniper Rifles

Gorenko Anti-Tank Rifle (VG)

3-Line Rifle (VG)

Tactical Rifles

اتچمنت‌ها (Attachments) در بازی Call of Duty: Warzone

Muzzles

Under Barrels

Rear Grips

جزییات به‌روز رسانی و تغییرات بازی Call of Duty: Warzone: باگ‌های رفع شده

این بود جزییات به‌روز رسانی و تغییرات بازی Call of Duty: Warzone. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره این تغییرات چیست؟ دوست دارید در به روز رسانی‌های آینده چه مواردی دست‌خوش تغییر شوند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: DoteSports | RavenSoftware

خروج از نسخه موبایل